Carnegie Mellon University

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Historie Siden opprettelsen i 1949, av William Larimer Mellon, har Tepper School of Business ved Carnegie Mellon utmerket seg ved å utvikle den vitenskapelige prinsipper som ligger til grunn business management. Den har raskt vokst til en av verdens fremste sentre for undervisning og forskning i business management. Mange av Tepper skolens pedagogiske nyvinninger har nå blitt adoptert av andre nasjonale og internasjonale handelshøyskoler. For eksempel, en pioner innenfor Tepper School's Management Game bruk av datasimulering for erfaringsbasert læring av virksomheten roller, og slike simuleringer har senere blitt adoptert av andre institusjoner. Skole Mission Den Tepper School of Business ved Carnegie Mellon Vår misjon Å skape og spre kunnskap gjennom forskning, undervisning og læring, og til å overføre intellektuelle produkter til samfunnet. For å betjene våre elever ved å lære dem problemløsning, lederskap og teamarbeid ferdigheter, samt verdien av en forpliktelse til kvalitet, etiske atferd, samfunnet og respekt for hverandre. Å forfølge de fordelene som tilbys av en variert og relativt lite universitet samfunnet, åpne for utveksling av ideer, der oppdagelse, kreativitet og personlig og faglig utvikling kan blomstre. Vi er forpliktet til å forbedre ledelse og problemløsende evner av enkeltpersoner slik som å øke deres verdi for organisasjoner og samfunnet for øvrig. Den Tepper School of Business arbeider for excellence i etablering og formidling av kunnskap som er forankret i vitenskapelige prinsipper og rettet mot å forbedre praksis og yrke av ledelsen. Vi oppnå våre mål gjennom etableringen og gjennomføringen av både generelle lederprogrammer og spesialiserte, tverrfaglige utdanningsprogrammer, og også gjennom gjennomføre, publisering og overføring til samfunnet forskning som er av verdi og betydning. Vårt mål Statement Den Tepper School of Business ved Carnegie Mellon bestreber seg på å være verdens ledende og sti-breaker i ledelsen utdanning og forskning kjent internasjonalt for: Nyutdannede som er i stand til å være høy effekt bedriftsledere, som er gründer og fortsetter å lære, og som kan utnytte informasjon og teknologi til å produsere bærekraftig økonomisk vekst. Utdanning og forskning programmer som er nyskapende, tverrfaglig, informasjon-teknologi intensive og internasjonale i omfang, og som sømløst bygger på kjernekompetansen av Tepper School of Business og Carnegie Mellon University, og maksimerer på effekt og verdi. Et læringsmiljø som kapitaliserer på fordelen av mangfoldet i samfunnet, den åpen utveksling av ideer, og der oppdagelsen, innovasjon og kreativitet blomstre. Verdier som bygger på høye forventninger til etisk atferd, respekt for den enkelte, ansvar overfor samfunnet, dedikasjon til arbeidet, og satsing på kvalitet og kontinuerlig forbedring.  

Se MBA »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

MBA

Fulltids MBA

Campus Heltidsstudier Deltid 2 - 3 år September 2017 USA Pittsburgh New York + 2 fler

Fokus for Tepper MBA erfaring er utviklingen av eksepsjonelle lederegenskaper som fremskynder og støtte karriere suksess på tvers av bransjer, funksjoner og ledelse situasjoner. [+]

Fokus for Tepper MBA erfaring er utviklingen av eksepsjonelle lederegenskaper som fremskynder og støtte karriere suksess på tvers av bransjer, funksjoner og ledelse situasjoner. Hvordan forsikrer vi deg om dette akademiske mandat? Fleksibiliteten og dybden av tilgjengelige alternativer er utformet for å gi en spesifikk ferdighet sett under kritiske faser av læring. Med andre ord, bygger på kurs og intensiverer som studenter i økende grad får de nødvendige verktøy, læring og ferdigheter.

Full-Time MBA

Lag en Impact!

Den nye verden av virksomheten er en uten presedens. Utfordringene er dynamiske og komplekse. De vil også kreve ferdigheter til å tilpasse seg til virksomheten problemer med hastighet og nøyaktighet. Tepper MBAs forstår at sekvensen for ledende i dagens marked krever en godt timet følelse av forventning, analyse og handling. Nærmere bestemt, til en evne overføre forretningsstrategi til konkurransefortrinn og markedsledelse. Denne tankegangen fungerer som den grunnleggende filosofi om hvordan vi lærer: tverrfaglig analytisk beslutningstaking kombinert med høyt nivå teamarbeid. ... [-]