Keystone logo

4 MBA Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Forretningsstudier
  • Kundebehandling
Studieretninger
  • Forretningsstudier (4)
    • Tilbake til hovedkategori
    Steder
    Finn flere lokasjoner
    Gradstype
    Varighet
    Studietempo
    Språk
    Språk
    Studieformat

    MBA Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling

    Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.

    En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.

    Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.

    En Master of Business Administration (MBA) er en profesjonell grad som kan oppnås av de som studerer virksomhetsledelse på en handelshøyskole. Studiet dekker ulike former for analyse og strategier, inkludert drift, markefsføring, økonomi og regnskap.