4 Markedsføring av luksusvarer degrees found
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsstudier
- Markedsføring av luksusvarer
- Europa4
4 Markedsføring av luksusvarer degrees found
Utvalgte
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Online MBA in Luxury Marketing
- Online
MBA på deltid
Deltid
15 måneder
Blandet
Engelsk
Online MBA in Luxury Marketing by EIML Paris offers students a unique learning experience, and prepares them to build their career towards sectorial areas of the luxury industry: fashion, jewelry and watches, cosmetics and perfumes, gastronomy, wine and spirits, hospitality and luxury services. The online program fully taught in English, enables students to gain core knowledge of luxury management, marketing and communication while developing an understanding of brand management regarding different luxury sectors. The pedagogy is innovative and based on practical teachings including seminars, conferences, case studies and consulting projects in collaboration with luxury brands. Thus, EIML MBA offers seminars in class in the following specialties: collection design, gemology, cosmetics-and-perfume-making techniques and raw materials, gastronomy and wine-tasting workshops. Study trips including store tours in European capitals are organized in order to help students to develop an international vision of luxury cultures. Who is this program for? Students having earned a four-to-five-year higher education degree, and professionals aspiring to deepen their knowledge or extend their actionable know-how. Through a partnership with ISIMI-PPA, EIML Paris is entitled to train students and assess them to get a level-7 RNCP certificate of “Manager des Stratégies Communication Marketing” accredited under the French Ministry of Employment by an order of 7 July 2017 and published in the Official Journal of 19 July 2017. One academic year of 65 course days corresponds to 60 ECTS-credits. Skills and knowledge are assessed, equally, in two distinct ways: continuous assessment and final evaluation. Continuous assessment is organized over the teaching period. It can be based on assessment tests, practical cases, research work and / or oral presentations to be carried out individually or in groups. The final evaluation tests are organized outside the course sessions. If necessary, it can relate to a case study, the realization of a project, the writing of an activity report and / or an essay, a role-playing in a professional context.
Utvalgte
ESLSCA Business School Paris
MBA luksusledelse og markedsføring
- Paris, Frankrike
MBA
Fulltid
518 timer
Blandet
Fransk
MBA i luksusledelse og markedsføring har som mål å gi studentene våre balansert undervisning mellom luksusledelse og markedsføringskonsepter, teknikker, personlig utvikling og intellektuell åpenhet.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA luksuriøs merkevaremarkedsføring og internasjonal ledelse
- Paris, Frankrike
MBA
Fulltid
1 år
På universitetsområdet
Fransk, Engelsk
Program rangert som nummer 1 i 30 år og anerkjent som den beste opplæringen for og av sektoren, MBA Luxury Brand Marketing and International Management er en komplett opplæring designet av fagfolk og spesialister i aktivitet.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA Online - Luxury Management in the Digital Age
- Paris, Frankrike
MBA
Fulltid
12 måneder
Fjernundervisning
Engelsk
Et engelsk program, 100% online, som gir deg et MBA-vitnemål.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populær gradstype
Populært studieformat
MBA Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Markedsføring av luksusvarer
Det luksuriøse skjønnhetsindustrien omfatter både kosmetikk og parfyme. Moteindustrien trening for luksus markedsføring kan inkludere å få kunnskap om fargehjulet i design, samt luksuriøse materialer og tekstiler som brukes i klær og tilbehør.