MasterPhDLawBachelorHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

4 Kundebehandling degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • Forretningsstudier
  • Kundebehandling
Sorter etter

    4

  • 4
  • More in Forretningsstudier
  • Forretningsledelse1622
  • Forretning157
  • Internasjonal forretning104
  • Entreprenørskap69
  • Innovasjon35

  • Europa4

    1
    3

    4

    4

    2
    2
    1

4 Kundebehandling degrees found

MBA Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling

Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.

En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.

Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.