MBA med en konsentrasjon i markedsføring
University of New York in Prague (UNYP)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Prague, Tsjekkia
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
19 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
En UNYP MBA med fokus på markedsføring vil hjelpe deg å målrette din karriere mot riktig publikum
MBA med en konsentrasjon i markedsføring forbereder studentene på de komplekse utfordringene selskaper står overfor i et meget konkurransedyktig miljø. Markedsføring og markedskommunikasjon har blitt sentrale faktorer for å få og opprettholde markedsandeler og bedrifters posisjonering. Dette alternativet er ideelt for stellstudenter for en senior markedsføringsrolle. Fagfagene bygger videre på kjernefagene for å gi omfattende markedsføringskunnskap.
Spesialiserte markedsføringskurs:
- Markedsundersøkelse
- Forbrukeratferd og nevromarkedsføring
- Strategisk Markedsføring
- Merkevareledelse
UNYP Selfie" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/29/29364_UNYP_Selfie_square.jpg" alt="UNYP Selfie" />
10 grunner til å melde seg på UNYP MBA-programmet
- Forbedre de globale ansettelsesmulighetene dine
- Øk inntektspotensialet ditt
- Finpuss dine lederegenskaper
- Lær i et lokalt og internasjonalt miljø
- Skjerp dine beslutningsevner
- Delta i læringsmetoder inkludert virtuell virksomhetssimulering, gjesteforelesere, workshops, casestudier og fagfelleopplæring
- Forstå nye spørsmål innen virksomhet og ledelse for bedre å lykkes i et konkurransedyktig internasjonalt miljø
- Øv ferdighetene dine gjennom eksponering for anvendte problemløsings-, rollespill- og erfaringslæringssituasjoner
- Bruk dine nye ferdigheter på jobb dagen etter
- Delta i det eneste tsjekkiske MBA-programmet som har en trippel akkreditering fra CR (ČAMBAS), Storbritannia, (BAC) og USA (IACBE)
Opptak
Læreplan
Spesialiserte markedsføringskurs:
- Markedsundersøkelse
- Forbrukeratferd og nevromarkedsføring
- Strategisk markedsføringsledelse
- Merkevareledelse