
MBA in
MBA Markedsføring
University of Baltimore, Merrick School of Business

Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per kreditt utenfor staten | $ 840 per kreditt i staten
Stipend
Introduksjon
The Baltimore MBA - Kraftig, fleksibel og designet av deg.
University of Baltimore MBA er designet med deg (og din arbeidsgiver) i tankene. Du har muligheten til å ta klasser i et tradisjonelt klasserom, online eller begge deler - det er ditt valg. Uansett hva du bestemmer, lærer du sammen med andre studenter som ønsker å vokse profesjonelt, akkurat som deg.
Programkrav
36-48 kredittprogram inkludert en Capstone og et utvalg av 11 spesialiseringsområder.
Fleksible alternativer
Tilgjengelig på nettet, i et tradisjonelt klasserom, eller som en blanding av begge.
Programkostnader
Undervisning er $ 840 per kreditt i staten, $ 1,172 utenfor staten. Online MBA studenter og regionale innbyggere betaler i-state rate.
Overgår forventninger.
Våre studenter forteller oss at vi overskrider forventningene våre på fem hovedområder: personlig utvikling, videreutvikling av kunnskap / tekniske ferdigheter, økt lønn, økt synlighet i organisasjonene og stillinger.
(Kilde: 2016 intern undersøkelse av nåværende MBA student)
AACSB International akkreditering sikrer at vi tilbyr deg et kvalitetsprogram som kan hjelpe deg i dag - men til slutt gi deg kunnskap og ferdigheter i morgen.
markedsføring
Markedsføringskompetansen og ferdighetene du vil skaffe deg i denne spesialiseringen, er utformet for livslang verdi både internasjonalt og globalt. MBA markedsføring spesialisering forbereder deg til å bedre forstå strategiene knyttet til å skape kundeverdi. Du vil utvide markedsføringsfagene dine og styrke dine analytiske ferdigheter. Du vil bli introdusert til den raskt forandrede verden av markedsføringskommunikasjon og digitale medier som forvandler hvordan kunder engasjerer seg med merker.
Spesialiseringskurs (9 studiepoeng)
Kursnummer |
Forutsetning: Avdelingens samtykke 3 MKTG 615 Entreprenørmarkedsføring
Forutsetning: MKTG 605 1.5 MGMT 625 Kunder og Markeder *
Forutsetning: MKTG 605 for begge.
* MERK: Den som ikke tas som en del av den fleksible kjerne: 1,5 studiepoeng oppfyller Flex Core-kravet og 1,5 studiepoeng oppfyller markedsføringsspesialiseringskreditt når begge markedene for fleksibelt kjernekraft er fullført. 3 MGMT 755 Markedsføringskommunikasjon og sosiale medier
Forutsetning: MKTG 605 3 MGMT 760 Global Marketing Management
Forutsetning: MKTG 605 eller MKTG 640 3 MGMT 762 Market Opportunity Analysis
Forutsetning: MKTG 605 eller tillatelse fra instruktøren 3 MKTG 770 Produkt og merkevareutvikling og ledelse
Forutsetning: MKTG 605 eller MKTG 640 3 MKTG 780 Markedsinformasjon og analyse
Forutsetning: MKTG 605 3 MKTG 797 Spesielle temaer i markedsføring
Forutsetning: MKTG 605 eller MKTG 640 3 MKTG 799 Uavhengig studie
Forutsetning: MKTG 605 3