
New York, USA
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAVGIFT
USD 1 460 / per credit
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Introduksjon
Denne graden er for de som ønsker å få generelle lederegenskaper samtidig som de utvider kunnskapen om faktabasert beslutningstaking innen Lubin School of Business markedsavdeling. Få erfaringen som er nødvendig for å utmerke seg i det fartsfylte og lukrative feltet markedsføringsanalyse og få en grad som vil gjøre deg i stand til å samtidig bygge generelle lederegenskaper og kunnskap om faktabasert beslutningstaking. Pluss, når det gjelder å knytte forbindelser i bransjen, er det rett og slett ikke noe annet sted som kan matche New York City.
Tverrfaglig problemløsning
- Utforsk en rekke interesser mens du utvikler lederskap og ledelseskompetanse.
- Bro over gapet mellom analytiske modeller og forretningsmuligheter med innovative løsninger.
- Lær av eksperter på tvers av ulike forretningsvertikaler og bruk kunnskapen til din bransje.
Hvorfor Pace for Marketing Analytics
Vår MBA i Marketing Analytics-pensum dekker brede forretningstemaer fra økonomi til ledelse, og gir samtidig et dypdykk i markedsanalyse. Denne graden vil hjelpe deg å bli den velavrundede forretningsmannen du alltid har ønsket å være og hjelpe deg med å identifisere spesifikke måter å bringe verdi til et selskap. Fakultetet vårt er knyttet til noen av de beste selskapene og organisasjonene i hele New York City, og setter deg ansikt til ansikt med markedsledere fra American Express, Microsoft, Landor, Oracle og mange andre.
Gjennom våre teambaserte klasseoppgaver vil du lære kritiske forretningsledelsesferdigheter som hvordan du utfører markedsundersøkelser, tar datadrevne beslutninger og administrerer kunderelasjoner. Som markedssjef vil du kunne bruke ulike kanaler strategisk, inkludert interaktiv og direkte markedsføring, og annonsering og salgsfremmende midler på tvers av tradisjonelle og digitale plattformer.
Utnytt energien til New York City ved å bli med i studentorganisasjoner som Lubin Graduate Marketing Society, nettverk med jevnaldrende og alumni, delta på ulike gjesteforedragsarrangementer og arbeidsgivers søkelys, delta i case- og pitchkonkurranser og mye mer!
Opptak
Stipend og finansiering
Pace University tilbyr studentene så mye økonomisk bistand som mulig. Økonomisk støtte kan komme i mange former, inkludert stipend og stipend, arbeidsstudier og studielån. Prispakker for økonomisk støtte som tilbys av Pace University består vanligvis av en kombinasjon av priser fra disse typer hjelpeprogrammer.
Generelle regler som dekker all økonomisk støtte
- Enhver kombinasjon av undervisningsspesifikke Pace-finansierte stipender, stipender eller priser og New York State eller annen undervisningsspesifikk finansiering kan ikke overstige dine faktiske skolepenger.
- All økonomisk støtte til sammen kan ikke overstige dine deltakelseskostnader.
- Du må være immatrikulert i et studieprogram ved Pace University for å motta annen økonomisk støtte enn alternative lån. (Merk at enkelte sertifikatprogramstudenter også kvalifiserer). Matrikulert betyr at du er tatt opp til og registrert i en grad eller gjeldende sertifikatprogram.
- Vanligvis må studentene være påmeldt minst halvtid (6 studiepoeng per semester) for å kvalifisere for støtte. Unntak er Federal Pell Grants og alternative lån.
- For å gjennomgå grunnleggende kvalifikasjonskriterier for Pace University , Federal og New York State hjelpeprogrammer, vennligst besøk vår Generell Kvalifikasjonsdel.
Pace-stipend og ressurser
- Institusjonelle stipend og stipend
- Føderale tilskudd
- New York State stipend og stipend
- Tredjeparts stipendressurser
Læreplan
Læreplanen
- MBA 802 Bedriftsøkonomi for beslutningstaking (3 studiepoeng)
- MBA 804 Finansiell regnskap for ledere (3 studiepoeng)
- MBA 806 Driving Marketing Performance (3 studiepoeng)
- MBA 808 Skape verdi gjennom finans (3 studiepoeng)
- MBA 810 Business Analytics and Statistics (3 studiepoeng)
- MBA 812 Administrere operasjoner og prosjekter (3 studiepoeng)
- MBA 814 Lede og administrere team (3 studiepoeng)
- MBA 816 Disruptive Technologies and Innovation (3 studiepoeng)
- MBA 818 Global virksomhet, etikk og sosialt ansvar (3 studiepoeng)
Konsentrasjon Valgfag
Velg tre (3) kurs fra følgende:
- MAR 635 Markedsundersøkelse
- MAR 645 Reklame og salgsfremmende tiltak
- MAR 646 Strategier for sosiale medier og mobilmarkedsføring
- MAR 657 Visual Analytics eller DAT 612 Visual Analytics
- MAR 664 Predictive Analytics eller DAT 614 Predictive Analytics
Capstone
- MBA 820 Strategiske beslutninger
Karrieremuligheter
Karriere i markedsføringsanalyse
- Business Development Manager
- Forretningsoperasjonsspesialist
- Customer Intelligence Analyst
- Market Research Analyst
- Markedsanalyser
- Konsulent for markedsundersøkelser
- Markedsdirektør
- Markedskonsulent