
MBA in
MBA med hovedfag i markedsføring Nova Southeastern University, H. Wayne Huizenga College of Business & Entrepreneurship

Introduksjon
Overlevelsen til praktisk talt alle bedrifter – profitt og nonprofit – avhenger av effektiv markedsføring. Bygg en solid forståelse av denne disiplinen, og du vil gå steder, uavhengig av din valgte spesialitet eller bransje.
Med din MBA i markedsføring vil du studere hvordan du genererer etterspørsel etter produkter eller tjenester. Finn lønnsomme nye kunder og stoppe de nåværende fra å forlate. Du vil dekke prisstrategi og profittmaksimering. Og posisjoner deg selv for sterkere bedrifts- eller gründersuksess.
Kjappe fakta
- Pensum: NSUs MBA-program er 37-49 totale studiepoeng å fullføre, avhengig av undergraduate kurs.
- Startdatoer: MBA i markedsføring er tilgjengelig for å starte i august, oktober, januar, mars og mai.
- Leveringsalternativer: Klasser for Master of Business Administration-programmet med hovedfag i markedsføring tilbys ukekvelder på NSUs Fort Lauderdale/Davie campus og online (asynkront).
- Undervisning: Undervisningen for studiet er $1026 per studiepoeng. Rabatterte priser er tilgjengelige gjennom vårt arbeidsgiverundervisningsprogram.
- Søknadsfrist: Høst I: 15. august | Høst II: 1. oktober | Vinter I: 15. desember | Vinter II: 1. mars | Sommer: 1. mai
- Sertifikat: College of Business tilbyr også et markedsføringssertifikatprogram for studenter som ikke søker etter grad.
Opptak
Stipend og finansiering
Vi hedrer fortreffelighet…
H. Wayne Huizenga College of Business and Entrepreneurship anerkjenner og hedrer de akademiske styrkene, lederrollene, samfunnsengasjementet og ferdighetene til studentene sine. Vi oppfordrer studenter til å oppnå nye høyder innen intellektuell og personlig utvikling og er forpliktet til å belønne disse prestasjonene gjennom stipendprogrammer.
Stipend
- AutoNation-stipend
- CITY Møbler
- Florence Bayuk Educational Trust
- James F. Allen-stipend
- Lori og Seth Wise/BBX Scholarship Endowment
- Lynda Leggett Moore Memorial Endowed Scholarship Fund
- Pathway Program for lærde
- Strategisk forum, Phil Bakes-stipend
- Susie og Alan B Levan begavet stipendfond
- Terry W. Stiles eiendomsutviklingsstipend
Undervisningspriser og andre hjelpemuligheter
- Statens ansattes undervisningspris
- Best for Our World™ Award
- Militær undervisningspris
- Non-Profit Organisations Award
- NSU Alumni Undervisningspris

Læreplan
MBA kjernekurs (22–31 studiepoeng)
- ACT 5001 * Innledende regnskap
- ACT 5140 Regnskap for beslutningstakere
- FIN 5008* Bedriftsøkonomi
- FIN 5130 Økonomistyring
- ISM 5150 Informasjonsstrategi for digital transformasjon
- MGT 5001 Utvikler akademisk suksess og karrieresuksess
- MGT 5105 Administrere organisasjonsatferd i en dynamisk og kompleks verden
- MGT 5170 Anvendelse av strategi for ledere
- MKT 5125 Markedsføringsbeslutninger for ledere
- QNT 5000* Grunnlag for virksomhetsstatistikk
- QNT 5160 Analytisk modellering for beslutningstaking
Obligatorisk markedsføringskurs (3 studiepoeng)
- Åpent valgfag - alle kurs i HCBE unntatt CHS, ISEC, MSIT og MMIS-prefikser
Markedsføringsvalg (12 studiepoeng - Velg fire)
- MKT 5200 kundeverdi
- MKT 5205 Forbrukeratferd
- MKT 5225 Markedsføring i sosiale medier
- MKT 5235 Global markedsføring
- MKT 5245 Markedsundersøkelse og analyse
- MKT 5255 Digital Marketing Analytics for Social Impact
- MKT 5280 Markedsføringspraksis
* Kurset kan fravikes etter skjønn av avdelingsleder eller utpekt. Frafall vil først bli vurdert når tilsvarende kurs med karakteren C er gjennomført de siste 10 årene.
Nåværende studenter: Vennligst kontakt din akademiske rådgiver for programkrav eller få tilgang til SharkLink for din Degree Works-revisjon. Programkravene kan endres, og din akademiske rådgiver eller studierevisjon kan gi deg kursene som kreves for katalogperioden.
