
MBA in
MBA med hovedfag i internasjonal virksomhet Nova Southeastern University, H. Wayne Huizenga College of Business & Entrepreneurship

Introduksjon
Oppstart, nonprofit eller bedriftsgigant: de fleste bedrifter i dag er globale i omfang – eller i det minste ønsker å være det. De trenger alle ledere som er godt bevandret i å navigere internasjonalt farvann. Med din MBA hovedfag i internasjonal virksomhet , er du klar til å gjøre noen alvorlige bølger.
Fordyp deg i beste praksis internasjonal strategi og gjennomføring fra ditt hjemby klasserom, som en arbeidspraktikant eller ved å studere i utlandet. Fokuser på å administrere vellykket på tvers av landegrenser. Lær hvordan du navigerer i ulike land, kulturer og institusjonelle miljøer. Få innsikt og detaljer om import- og eksportpraksis. Studer taktikken for å drive forretning produktivt innenfor rammen av globale pengesystemer, individuell regjeringspolitikk og varierende økonomiske, politiske, sosiale og kulturelle forhold.
Kjappe fakta
- Pensum: NSUs MBA-program er 37-49 totale studiepoeng å fullføre, avhengig av undergraduate kurs.
- Startdatoer: MBA med hovedfag i internasjonal virksomhet er tilgjengelig for start i august, oktober, januar, mars og mai.
- Leveringsalternativer: Klasser for Master of Business Administration-programmet med hovedfag i International Business tilbys ukekvelder på NSUs Fort Lauderdale/Davie campus og online (asynkront).
- Undervisning: Undervisningen for studiet er $1026 per studiepoeng. Rabatterte priser er tilgjengelige gjennom vårt arbeidsgiverundervisningsprogram.
- Søknadsfrist: Høst I: 15. august | Høst II: 1. oktober | Vinter I: 15. desember | Vinter II: 1. mars | Sommer: 1. mai
Opptak
Stipend og finansiering
Vi hedrer fortreffelighet…
H. Wayne Huizenga College of Business and Entrepreneurship anerkjenner og hedrer de akademiske styrkene, lederrollene, samfunnsengasjementet og ferdighetene til studentene sine. Vi oppfordrer studenter til å oppnå nye høyder innen intellektuell og personlig utvikling og er forpliktet til å belønne disse prestasjonene gjennom stipendprogrammer.
Stipend
- AutoNation-stipend
- CITY Møbler
- Florence Bayuk Educational Trust
- James F. Allen-stipend
- Lori og Seth Wise/BBX Scholarship Endowment
- Lynda Leggett Moore Memorial Endowed Scholarship Fund
- Pathway Program for lærde
- Strategisk forum, Phil Bakes-stipend
- Susie og Alan B Levan begavet stipendfond
- Terry W. Stiles eiendomsutviklingsstipend
Undervisningspriser og andre hjelpemuligheter
- Statens ansattes undervisningspris
- Best for Our World™ Award
- Militær undervisningspris
- Non-Profit Organisations Award
- NSU Alumni Undervisningspris

Læreplan
MBA kjernekurs (22–31 studiepoeng)
- ACT 5001* Innledende regnskap
- ACT 5140 Regnskap for beslutningstakere
- FIN 5008* Bedriftsøkonomi
- FIN 5130 Økonomistyring
- ISM 5150 Informasjonsstrategi for digital transformasjon
- MGT 5001 Utvikler akademisk suksess og karrieresuksess
- MGT 5105 Administrere organisasjonsatferd i en dynamisk og kompleks verden
- MGT 5170 Anvendelse av strategi for ledere
- MKT 5125 Markedsføringsbeslutninger for ledere
- QNT 5000* Grunnlag for virksomhetsstatistikk
- QNT 5160 Analytisk modellering for beslutningstaking
Internasjonal virksomhet hovedkurs (12 studiepoeng)
- ENT 5990 Internasjonal handel for entreprenører
- FIN 5515 International Finance in a Sustainable World
- INB 5807 Foundations of Global Business
- INB 5822 Globalisering og fremvoksende markeder
International Business Valgfag (3 studiepoeng)
Velg en av følgende:
- Åpent valgfag - alle kurs i HCBE unntatt CHS, ISEC, MSIT og MMIS-prefikser
- MGT 5680 Master of Business Administration Internship
* Kurset kan fravikes etter skjønn av avdelingsleder eller utpekt. Frafall vil først bli vurdert når tilsvarende kurs med karakteren C er gjennomført de siste 10 årene.
Nåværende studenter: Vennligst kontakt din akademiske rådgiver for programkrav eller få tilgang til SharkLink for din Degree Works-revisjon. Programkravene kan endres, og din akademiske rådgiver eller studierevisjon kan gi deg kursene som kreves for katalogperioden.
