Keystone logo
New Jersey City University Master of Business Administration i markedsføring

New Jersey City University

Master of Business Administration i markedsføring

Jersey City, USA

1 Years

Engelsk

Fulltid

Frist for å be om søknad

Be om tidligste startdato

Fjernundervisning, På universitetsområdet

Stipend

Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Les mer

Introduksjon

Om denne graden

Spesialiseringen innen markedsføring gir enkeltpersoner en rik forståelse av tradisjonell og moderne markedsføringstankegang og beste praksis. Studentene lærer om markedsundersøkelser, merkevareledelse og nye sosiale mediekanaler for alle aspekter av markedsføring, PR og kommunikasjon. Viktigheten av å anerkjenne behovene til forbrukere med ulik bakgrunn som et faktum i et moderne flerkulturelt marked blir understreket. Studentene bruker sofistikerte kvantitative analyser og regnskapsferdigheter for å evaluere markedsføringsforskning og e-handelsproblemer.

Oversikt

MBA-klasser i markedsføring fordyper studenter i interessante og nye emner innen det dynamiske feltet markedsføring. Programmet forbereder studentene for oppadgående mobilitet innen markedsføring og tilbyr spesialiserte kurs i ny produktutvikling, forbrukeranalyse, digital markedsføring, strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, global markedsføring og mer.

I tillegg til spesialiseringskurs får alle MBA-studenter en grundig forankring i markedsrelevante aspekter av ledelse, økonomi, regnskap, økonomi, kvantitative metoder, etikk, strategisk og beslutningsanalyse og ledelseskommunikasjon. Denne rike læreplanen gir markedsføringsstudenten en bred utdanningsbakgrunn i virksomheten som er nødvendig for karriereutvikling.

Opptakskrav

  • Gjennomføring av en bachelorgrad.
  • Minimumskravet for opptak til MBA / MS-programmene er 3.0 GPA.
  • Studenter som har en lavere GPA på mellom 2.75-2.99, vil bli vurdert for opptak og studium med følgende betingelser:
    • Må ta BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semesteret og oppnå karakteren B eller bedre for å fortsette i programmet.
    • Bedriftsfaglige hovedfag med en GPA under 3,0 (2,75-2,99) må ta GMAT og oppnå en poengsum på 560 (50. persentil) eller bedre.
    • NJCU-kandidater med GPA 2.75-2.99 må også få en anbefaling fra forretningsenhetskoordinatoren eller et senior fakultetsmedlem i hovedfaget.
    • Ikke-forretningsmessige hovedfag må ta BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semesteret og oppnå karakteren B for å fortsette i MS- eller MBA-programmet.
  • Oppfyll alle minimumskravene til Graduate Studies Office. Disse kravene inkluderer: en fullført søknad; transkripsjoner; anbefaling brev; essay; gjenoppta; og testresultater etter behov. Det kan bli bedt om et intervju.
  • Ytterligere krav til internasjonale studenter inkluderer: Test av engelsk som fremmed språk (TOEFL) testresultat, og Educational Credential Evaluators (ECE), eller World Education Services (WES) evaluering av internasjonale transkripsjoner.
  • Videregående kurs fra andre institusjoner kan godtas med godkjenning fra School of Business.

Videregående kurs er tilgjengelig for studenter ved School of Business, som ligger på 200 Hudson Street, Harborside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County, og online.

Søknadsfrister *

Innenlandske søkere:

Begrep Frist
Vår Rullende
Sommer Rullende
Falle Rullende

Internasjonale søkere:

Begrep Frist
Vår 1. november
Sommer 1. april
Falle 1. mai

* Frister kan endres. Fristforlengelse kan gis fra sak til sak. Ta kontakt med Graduate Admissions for mer informasjon [email protected].

Forutsetningskrav

Studiet på 36 studiepoeng forutsetter en lavere grad i virksomhet, som inkluderer finansregnskap på mellomnivå, og to semestre med statistikk. Studenter med en grad i virksomhet, men uten disse kursene, kan være pålagt å ta:

BUSI 599 med den innebygde Harvard Business School Online Credential of Readiness (CORe) i første semester og oppnå karakteren B for å fortsette i MBA-programmet.

Nødvendig kjerneprogram: 18 studiepoeng

  • FINC 514 Introduksjon til forretningsanalyse og datavitenskap, 3 studiepoeng
  • FINC 507 Corporate Financial Management, 3 studiepoeng
  • MGMT 595 Executive Communication, 3 studiepoeng
  • MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 studiepoeng
  • ACCT 552 Strategisk lønnsomhetsanalyse: Regnskap for ledere, 3 studiepoeng

Markedsføring spesialisering kurs. Studentene må ta fem (5) av følgende: 15 studiepoeng

  • MKTG 720 Customer Analytics, 3 studiepoeng
  • MKTG 731 Ny produktutvikling, 3 studiepoeng
  • MKTG 732 Digital markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
  • MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
  • MKTG 735 Strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, 3 studiepoeng
  • MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 studiepoeng

Capstone Krav

  • BUSI 799 Tverrfaglig toppstein i bedriftsøkonomi, 3 studiepoeng

Totale studiepoeng: 36

Gradekart

Eksempel på gradekart er basert på heltidsstatus. Heltid for studenter er definert som å ta ni studiepoeng eller mer på et semester. Begrepet er definert som en akademisk tidsperiode der skolen holder klasser. Det kan referere til planlagte høst-, vinterinteraksjoner, vår- eller sommerøkter. Dette er et eksempel på gradskart og sekvens for obligatorisk kursarbeid. Individuelle planer kan variere avhengig av spesifikke lærers behov. Studenter uten en grunnleggende forretningsgrad eller grad i en relatert disiplin kan være pålagt å ta BUSI 599Graduate Business Essentials (9 studiepoeng).

Første året

Term 1

  • FINC 514 Introduksjon til forretningsanalyse og datavitenskap, 3 studiepoeng
  • FINC 507 Corporate Financial Management, 3 studiepoeng
  • MGMT 595 Executive Communication, 3 studiepoeng
  • Studiepoeng: 9

Term 2

  • MGMT 516 Global Strategic Management, 3 studiepoeng
  • MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 studiepoeng
  • ACCT 552 Strategisk lønnsomhetsanalyse: Regnskap for ledere, 3 studiepoeng
  • Studiepoeng: 9

Term 3

  • Studentene må ta fem (5) av følgende:
  • MKTG 720 Customer Analytics, 3 studiepoeng
  • MKTG 731 Ny produktutvikling, 3 studiepoeng
  • MKTG 732 Digital markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
  • MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
  • MKTG 735 Strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, 3 studiepoeng
  • MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 studiepoeng
  • Studiepoeng: 15

Termin 4

  • BUSI 799 Tverrfaglig toppstein i bedriftsøkonomi, 3 studiepoeng

Totalt studiepoeng: 36

Student læringsutbytte

Etter fullført Master of Business Administration med spesialisering i Marketing-programmet, vil studentene kunne:

  1. Identifiser etiske spørsmål og forstå implikasjonene av samfunnsansvar for bærekraftig forretningspraksis.
  2. Evaluer informasjonen og bruk kritiske tenkningskunnskaper for å identifisere løsninger og informere forretningsbeslutninger.
  3. Bruk teknologi, bruk kvantitative metoder og tolke data for å løse forretningsproblemer.
  4. Integrer kunnskap om kjernevirksomhetskonsepter og samarbeid produktivt som en del av et team.
  5. Arbeid effektivt i et mangfoldig miljø og forstå hvordan globale og kulturelle spørsmål påvirker organisasjonen og dens interessenter.
  6. Komponer klare og konsise former for skriftlig kommunikasjon for effektivt å formidle ideer og informasjon knyttet til forretningsemner.
  7. Kommuniser forretningskonsepter effektivt gjennom muntlig presentasjon.
  8. Design og vurder målrettede markedsføringsplaner / -programmer og fastsett resultatmålinger.
  9. Analyser nåværende markedsføringsforskning, trender og funn, og bruk læring i opprettelsen av markedsføringsplaner og studier
  10. Demonstrere et nivå av muntlig og skriftlig kommunikasjonsferdighet som forventes av fagfolk fra det 21. århundre.

Opptak

English Language Requirements

Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.

Om skolen

Spørsmål

Lignende kurs

  • MBA i markedsføringsledelse
  • Heltid MBA med praksis
    • Louisville, USA
  • MBA in International Marketing
    • Geneva, Sveits
    • Munich, Tyskland