
MBA in
NeuroMBA Neuroscience Business School

Introduksjon
Vår Neuro-MBA er et must for vellykkede ledere og gründere. Det er et unikt og avantgardistisk forretningsprogram med en nevro-tilnærming i tone med de nye trendene og utfordringene i det XXI århundre.
Du vil få et solid grunnlag i nevrovitenskap brukt på Business sammen med standardkravene for en Master i Business Administration som entreprenørskap, finans, global økonomi, regnskap, menneskelige ressurser, strategisk planlegging og generell ledelse. I tillegg vil du lære hvordan du bruker nye visjoner om sensorisk markedsføring, reklame, nevromarkedsføring, kommunikasjon, nevrocoaching og markedsundersøkelser.
Fordeler med å studere hos oss
1. Kreativitet og innovasjon
Programmene til Neuroscience Business Schooltilpasser seg arbeidsmarkedets behov, og gir innovative verktøy som øker kompetansen, ferdighetene og evnene til kreativitet, innovasjon, effektivitet i prosesser og effektivitet i å nå mål.
2. Kreativitet og innovasjon
Programmene til Neuroscience Business Schooltilpasser seg arbeidsmarkedets behov, og gir innovative verktøy som øker kompetansen, ferdighetene og evnene til kreativitet, innovasjon, effektivitet i prosesser og effektivitet i å nå mål.
3. Profesjonelt nettverk
I alle programmene er det klasser og ulike aktiviteter som bedriftsbesøk og andre utfyllende som videofora og utfyllende oppdateringsaktiviteter.
Galleri
Ideelle studenter
Elevene våre er fantastiske. Egentlig! Vi er veldig stolte. Vi elsker mennesker som er interessert i å studere, som ønsker å vite mer og proaktivt dra nytte av kunnskapen og erfaringene til lærerne våre. Vi liker folk som ønsker å utvikle og forbedre sine ferdigheter.
Vi liker kreative mennesker som ønsker å gjøre verden til et bedre sted, og som for dette ønsker å lykkes både på det organisatoriske, faglige og personlige feltet. Folk som ønsker å bruke banebrytende ting basert på anvendt nevrovitenskap, i forstyrrende og turbulente tider, ekstremt komplekse, usikre og flyktige, noe som krever mot, ro, ansvar, integritet og ærlighet.
Opptak
Læreplan
- Nevrovitenskap brukt på virksomheten
- Oppmerksomhet, følelser og minne
- Persepsjon og sanser
- Markedsføring og publisitet
- Entreprenørskap og innovasjon
- Forbrukeratferd