
MBA in
Master of Business Administration (MBA): Emphasis E-Marketing National American University

Stipend
Introduksjon
Master of Business Administration programmet gir studentene mulighet til å fremme sin kunnskap og ferdigheter innen virksomheten. Studentene kan komme fra en business bachelor grad eller kan velge å fullføre grunnleggende kurs for å sikre at alle studenter inn i programmet med en solid bakgrunn i bransjen. Kjerneprogrammene gir studentene mulighet til å forbedre sine analytiske og praktiske ferdigheter innen regnskap, økonomi, økonomi, informasjonssystemer, markedsføring, kvantitative metoder og lederskap. Viktighetsområdene gir studentene mulighet til å skreddersy programmet slik at de kan møte sine spesifikke karrieremål.
En MBA-grad er sett i næringslivet som en indikasjon på at du har generell kunnskap om regnskap, økonomi, økonomi og ledelse, spesielt fra et midt- eller overordnet ledelsesperspektiv. NAUs Master of Business Administration vil gi deg den kunnskapen og ferdighetene du trenger for å møte behovene til dagens ledende organisasjoner. Nyutdannede fra e-markedsføringskonsentrasjonen kan forfølge karriere i e-handel, online markedsføring og markedsføring av sosiale medier. Ifølge ONET Online har stillinger innen e-markedsføring , som internettmarkedsføringseksperter og e-handelsmarkedsførere, lyse utsikter med sterk jobbvekst og høy median lønn. E-markedsføring pensum inkluderer kurs i SEO / SEM, sosiale medier markedsføring og e-handel. Markedsføring over mobile enheter er også et fokus.
MBA Program Krav
MBA-graden levert av NAU består av to faglige krav: mastergradskurs og valgfag. Gradsprogrammet består av 10 kurs og vellykket gjennomføring av 45,0 studiepoeng.
MBA Core Kurs
MT6255 må være ferdigstilt i løpet av første semester og før den andre masterkursen fullføres. Kjernen MBA kurs er som følger:
- AC6550 Ledelsesregnskap 4.5
- EC6150 Ledelsesøkonomi 4.5
- FN6350 finansiell forvaltning 4.5
- MA6600 Kvantitative metoder for styringsbeslutninger 4.5
- MG6500 Markedsføringsadministrasjon 4.5
- MT6255 Introduksjon til ledelse og kvalitet 4.5
- MT6650 Strategi og politikk 4.5
E-markedsføring fokus
Studenter som velger dette alternativet må fullføre MBA kjerne kurs for e-markedsføring vekten sammen med følgende valgfrie kurs:
- MG6600 Internet Marketing 4.5
- MG6610 E-Commerce 4.5
- MG6620 Social Media Marketing 4.5
- MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Nyutdannede fra MBA-programmet med vekt på e-markedsføring vil:
- Utvikle, implementere og overvåke markedsføringsplaner ved hjelp av digital markedsføringsteknologi.
- Evaluer real-world markedsføring scenarier og foreslå løsninger basert på en kritisk analyse av markedsføringsinformasjonen som er tilgjengelig.
Opptakskrav
- Bachelor grad
- Bevis for engelsk kompetanse
- Ingen GRE påkrevd!
- Ingen oppgave kreves!
Tilknyttede karriere
- Chief Executive
- Generelle og driftsledere
- Salgsadministratorer
- Administrasjonstjenester
- Industrial Production Managers
- Byggeledere
- Sosial- og fellesskapssjef
- Kostnadsestimater
- Ledelsesanalytikere