Keystone logo
John Carroll University, Boler College of Business MBA i markedsføring

John Carroll University, Boler College of Business

MBA i markedsføring

University Heights, USA

2 Years

Engelsk

Fulltid, Deltid

Frist for å be om søknad

Apr 2025

På universitetsområdet

Stipend

Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Les mer

Introduksjon

Studentene vil lære om en rekke emner under markedsføringsparaplyen, inkludert markedsanalyse og planlegging, samt prinsippene for markedsundersøkelser og forbrukeratferd. Kursene vil også dekke temaer som utvikling og ledelse av merkevarer, prisstrategier, og bruk av ulike markedsføringskanaler og kommunikasjonsverktøy.

Etter å ha uteksaminert seg fra Boler med en MBA med spesialisering i markedsføring, vil studentene være godt rustet til å forfølge en rekke karrierer i markedsføringsverdenen, inkludert roller innen merkevareledelse, reklame og digital markedsføring. Læreplanen kan også forberede studenter som er interessert i rådgivning eller i andre markedsføringsroller der det kreves en sterk forståelse av markedsføringsprinsipper.

kurs

New Product Management** – Lær den nye produktutviklingsprosessen fra idégenerering til introduksjon og ledelse av produktlinjen, inkludert kreativ tenkning, konseptutvikling og testing, forretningsanalyse, nye produkt- og programstrategi, produktdesign og -utvikling, produkttesting , etterspørselsestimering, nye produktresponsmodeller og budsjettering.

**Tilbudet av valgfag varierer hvert semester og en liste publiseres før åpning av påmelding. Kurs i moderne emner for hvert fagområde presenteres ofte for å sikre at studentene har en sjanse til å gå dypt inn i aktuelle forretningsproblemer i økosystemet.

Opptak

Stipend og finansiering

Rangeringer

Program undervisningsavgift

Akkrediteringer

Om skolen

Spørsmål

Lignende kurs

  • MBA i markedsføringsledelse
  • Heltid MBA med praksis
    • Louisville, USA
  • MBA in International Marketing
    • Geneva, Sveits
    • Munich, Tyskland