
John Carroll University, Boler College of Business
MBA i markedsføringUniversity Heights, USA
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Apr 2025
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Studentene vil lære om en rekke emner under markedsføringsparaplyen, inkludert markedsanalyse og planlegging, samt prinsippene for markedsundersøkelser og forbrukeratferd. Kursene vil også dekke temaer som utvikling og ledelse av merkevarer, prisstrategier, og bruk av ulike markedsføringskanaler og kommunikasjonsverktøy.
Etter å ha uteksaminert seg fra Boler med en MBA med spesialisering i markedsføring, vil studentene være godt rustet til å forfølge en rekke karrierer i markedsføringsverdenen, inkludert roller innen merkevareledelse, reklame og digital markedsføring. Læreplanen kan også forberede studenter som er interessert i rådgivning eller i andre markedsføringsroller der det kreves en sterk forståelse av markedsføringsprinsipper.
kurs
New Product Management** – Lær den nye produktutviklingsprosessen fra idégenerering til introduksjon og ledelse av produktlinjen, inkludert kreativ tenkning, konseptutvikling og testing, forretningsanalyse, nye produkt- og programstrategi, produktdesign og -utvikling, produkttesting , etterspørselsestimering, nye produktresponsmodeller og budsjettering.
**Tilbudet av valgfag varierer hvert semester og en liste publiseres før åpning av påmelding. Kurs i moderne emner for hvert fagområde presenteres ofte for å sikre at studentene har en sjanse til å gå dypt inn i aktuelle forretningsproblemer i økosystemet.
Opptak
Stipend og finansiering
Rangeringer
#1 Rangert som MBA i Ohio
Bolers MBA-programmer gir muligheten til å legge til en markedsføringsspesialisering. Denne spesialiseringen utstyrer studentene med ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å navigere i det stadig utviklende landskapet innen markedsføring. Ved å kombinere vår strenge akademiske læreplan med applikasjonserfaring fra den virkelige verden, vil studentene være forberedt på å ta informerte markedsføringsbeslutninger for å hjelpe til med å flytte forretningsorganisasjonen til nye høyder.