MBA internasjonal markedsføring, Coventry University, uk
INTI International University & Colleges, Malaysia
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Batu Pahat, Malaysia
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Lokal Studenter RM 35226 / International Students $ 12,360
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Høydepunkter
- Identisk prisen fra Coventry University (Cu), UK
- Arbeids- og læringsmateriell som brukes er fra Coventry University, UK
- Arbeids er moderert av fakultetet medlemmer fra Storbritannia for å sikre utdannet utfallet kvalitet
- Fokusert på å utvikle arbeidsevne ferdigheter
- Dedikerte moduler fokusert på å bygge viktige myke ferdigheter for bedre karriereutsikter
- Få reell arbeidserfaring gjennom INTI arbeidsgivers prosjekt
- Profesjonell workshop-serien
- Bransje engasjementer via arbeidsgiver prosjekter
- Garantert praksisplasser plassering *
- Fleksibel programstruktur
- 100% kurs
- Alternativer for å fullføre med avhandlinger, internship eller rådgivning prosjekt
- Global eksponering via muligheten til å overføre til Coventry University London campus for avlagt doktorgrad
Oversikt
Den MBA i internasjonal markedsføring har blitt designet for studenter å gjennomføre de faglige modulene sammen med enten et enkelt prosjekt basert på internship, rådgivning eller en akademisk avhandling. Vi utstyrer kandidater med dyp kunnskap i strategi, markedsføring, ledelse, finans, global virksomhet og kreativitet.
Vi legger vekt på anvendelse av kunnskap gjennom teamarbeid, case-studier, simuleringer og reelle prosjekter.
Oppbygging
TERM 1
- Akademiske og faglige ferdigheter
- Bærekraftig strategi fra planlegging til implemention
- Markedet i en global tidsalder
- Ledende i en verden i endring
- Finance, finansiering og lovgivende Rammeverk for suksess
TERM 2
- Arbeidsevne og Consulting Skills
- Retail and Service Marketing
- Business and Management forskningsmetode
- digital markedsføring
- Kjøper Behavior Analysis - The Psychology of Kjøpe
TERM 3
- KREATIVITET
- Organisasjon Internship eller Consulting Project eller Dissertation