
Internasjonal MBA
Barcelona, Spania
VARIGHET
1 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
EUR 7 400 / per year
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Introduksjon
Presentasjon
MBA-programmet tilnærming i ulike business-relaterte fag, som utvikler utøvende og lederegenskaper, ved siden av muligheten for å få praktisk jobberfaring takket være vårt internship program, for å lykkes på utøvende nivå. Det fokuserer på de praktiske sidene av globale markeder for å lære elevene de ferdigheter som gjelder for internasjonal markedsføring og global styring i selskaper.
Mål
- Lær de etiske prinsippene som gjelder for virksomheten virkeligheten.
- Gi studenten forstå funksjonen av verden av bedriften og mekanismer som styrer globale markeder.
- Lær den beste verktøy, kunnskap og ferdigheter for å lykkes på utøvende nivå.
Target
a) Nyutdannede og fagfolk som ønsker å utvide sine ansettelses horisonter.
b) Erfarne fagfolk som ønsker å ta på seg nye oppgaver og ansvar.
c) selskaper som søker opplæring av personalet.
d) Nyutdannede i fagopplæring og høyere utdanning i området virksomheten søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstokken.
Profesjonelle muligheter
- International Marketing Director
- Avdelingsleder
INSA tilbyr muligheten for å gjøre et internship i selskaper under kurset.
Pensum
Modul 1 - Firma Policy og Ledelse Strategi.
Modul 2 - strategier og retningslinjer i Marketing Management.
Modul 3 - Økonomisk Styring og optimalisering av resultater.
Modul 4 - Commercial Management Organization of Networks.
Modul 5 - ledelse: coaching, empowerment, ledelse og organisasjon.
Modul 6 - Økonomisk analyse av ledelsesmessige beslutninger.
Modul 7 - Financial Management: ledelse, strategi og verdiskaping.
Modul 8 - Selskapet Evaluering: fusjoner, innkjøp, joint ventures.
Modul 9 - Globalisering og internasjonalisering av Markets. Analyse.
Modul 10 - Ledelse etikk og samfunnsansvar.
Modul 11 - Merkevarebygging, styring av verdien av en merkevare (know-how).
Modul 12 - Product Manager. Design og implementering av retningslinjer og markedsføringsplan.
Modul 13 - Salgsprognoser. Varsel - Forenet (Expert Systems i forretninger Prognoser).
Modul 14 - Produkter og Branding Posisjonering og strategi. Globalisering, åpne nye markeder.
Modul 15 - Produksjonsledelse, kvalitet, logistikk og distribusjon av produktet.
Modul 16 - Varemesse, konvensjoner, kongresser.
Modul 17 - Customer Marketing. Kundelojalitet ordninger. Kontroll av nye kanaler.
Modul 18 - Markedsføring i industribedrifter og tjenester.
Modul 19 - Bruk av Marketing 2,0 i selskapet.
Modul 20 - Optimalisering av produktmarginer.
Modul 21 - De sosiale problemer. Samarbeid og løsning av arbeidskonflikter.
Modul 22 - Judicial og Fiscal Behandling av ledelsesmessige aktiviteter.
Modul 23 - Teknologisk innovasjon i bedrifter. Administrere globale know-how.
Modul 24 - balansert målstyring. Design av forvaltningsstrategier.
Modul 25 - avsluttende prosjekt. Strategic Business Plan.
Assessment System
Evalueringen er basert på en løpende vurdering av hver blokk av studien, gjennom klasse oppmøte og / eller undersøkelse. Studenten må ha bestått hvert fag uavhengig. I tillegg må studenten ha tjent minimum karakteren fastsatt i forretningsplanen.
Etter å ha bestått de vurderinger og med minimumsgrensen for tilstedeværelse er nødvendig, skal studenten få et diplom i internasjonal MBA fra INSA Business, Marketing & Communication School.