MBA i markedsføringsledelse
Exeed College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
12 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
AED 32 000 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* fleksibel avdragsordning
Introduksjon
I dagens marked spiller markedsavdelingen en stor rolle i å administrere produkter og merkevarer og nå kunder i tillegg til å hjelpe forskningsteamet eller produktteamet med å designe futuristiske produkter. Markedsføringsledelse er prosessen med å utvikle strategier og planlegging for produkter eller tjenester, reklame, kampanjer, salg for å nå ønsket kundesegment. En markedssjef er ansvarlig for merkerevisjon, markedsføringsstrategi, implementering og planlegging, markedsføringsprosjektledelse, internasjonal markedsføring og håndtering av kunderelasjoner. Spesialiseringen Marketing Management (MM) dekker modulene om internasjonal markedsføring, kundesegmentering, Customer Relationship Management, Brand Management, Produktlansering, Marketing Plan Development, Markedskommunikasjon, Produktlansering og Management, Market Entry Strategies og Distribusjon. Programmet vil også dekke modulene om produktstrategier og prissetting.
Den ettårige MBA (Master of Business Administration) i markedsføringsledelse er et omfattende program designet for markedsføringsfolk som ser frem til en flott karriere innen markedsføringsdomenet. Etter fullføring av programmet vil elevene bli tildelt et Post Graduate Extended Diploma in Marketing Management fra Cambridge International Qualifications, Storbritannia, og en MBA i Marketing Management ved Universidad Catolica de Murcia, UCAM.
Levering – på nett
Programmet vil bli levert gjennom toppmoderne online læringssystem, og alle elevene vil ha tilgang til internasjonale tidsskrifter og bøker. Alle programmene vil bli levert av internasjonale fakulteter og studenter kan delta på live-forelesningene fra senior internasjonale fakulteter ved å logge på systemet. Alle øktene vil bli tatt opp og studentene kan lytte til forelesningene på fritiden. LMS har et alternativ for tvilsavklaringsøkter og nettbaserte klasseromsaktiviteter. Klassene holdes to ganger i uken (søndag og tirsdag) i tre timer hver.
Opptak
Om skolen
Om UCAM (Universidad Catolica de Murcia) – Det katolske universitetet i Murcia
UCAM er et universitet med fortreffelighet basert i Murcia, Spania. Fra og med 1995 har UCAM en aktiv studentbase på 21 000 elever og har en akademisk stab på mer enn 1000. MBA-programmet ved UCAM, Murcia, Spania er akkreditert av ANECA og universitetet er medlem av ENQA, Universia, og EUA. UCAM har et strategisk partnerskapsnettverk med mer enn 300 universiteter, inkludert Stanford, National University of Singapore og National Technological University. UCAM har et strategisk partnerskap med industriledere inkludert Coca-Cola, Microsoft, Soft og SAP. Betrakt som University of Sports, UCAM har mer enn 20 olympiader som sine alumni.
Om CIQ
Cambridge International Qualifications er et internasjonalt tildelingsorgan basert i Storbritannia. CIQ belønner fagfolk over hele verden på ledelse og teknologi og har et progresjonspartnerskap med fremtredende universiteter over hele verden. CIQ er medlem av European Association for Quality Assurance in Higher Education, og programmene til CIQ er godkjent av TQUK og NCFE. CIQ er også en bedriftslæringspartner for mer enn 100 organisasjoner over hele verden.