MBA I Internasjonal Markedsføring
EU Business School Switzerland
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Geneva, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
CHF 39 750 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduksjon
Markedsføring av produkter og tjenester er et viktig aspekt av enhver virksomhet. Effektiv levering av selskapets tilbud er nøkkelen til suksess i dagens stadig utviklende og mangfoldige næringsliv. Dette programmet gir rammeverket for forståelse av markeder, konkurrenter, produktporteføljer og forbrukeradferd fra et internasjonalt perspektiv. Studentene vil lære om den siste utviklingen innen digitale markedsføringsstrategier, reklame og media, og forberede dem på en karriere innen internasjonal markedsføring.
Læring fra ledere
Arrangementer som introduserer EU-studenter til globalt vellykkede ledere er et grunnleggende aspekt av vår tilnærming til å tilby forretningsutdanningen som vil kickstarte din karriere.
Frelseren av den sveitsiske urmakerindustrien Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith og Hublot, har brakt et friskt pust til hvert av merkene han har ledet. Han forklarte EU-studenter hvordan man oppnår det kreative perspektivet og entreprenørielle tankegangen som er grunnleggende for å grunnlegge og lede en vellykket bedrift.
Galleri
Opptak
Stipend og finansiering
Flere stipendalternativer er tilgjengelige. Vennligst sjekk instituttets hjemmeside for mer informasjon.
Læreplan
- Varighet: Tre terminer/ett år (heltid) eller seks terminer/to år (deltid)
- Antall studiepoeng: 90 studiepoeng
- Startdatoer: oktober, januar og mars
- Språk: Engelsk
- Semesteravgift: 12 600 CHF
- Inngang: Hele året
Grad tildelt
- En statsanerkjent universitets MBA-grad akkreditert av Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spania, (título propio) .
- En MBA-grad fra EU Business School Switzerland som er internasjonalt akkreditert av ACBSP, IACBE, IQA og sertifisert av eduQua.
Programresultat
Studiepoeng: 90 studiepoeng
Grad tildelt
- En universitets MBA-grad tildelt av Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), et statsanerkjent universitet i Spania.
- En MBA-grad fra EU Business School Switzerland som er internasjonalt akkreditert av ACBSP, IACBE, IQA og sertifisert av eduQua.
Læringsutbytte
Nyutdannede forlater dette programmet med alle verktøyene de trenger for å være effektive aktører innen internasjonal markedsføring. Studentene vil også:
- Utforsk hvordan selskaper får mest mulig ut av investeringene sine; fra å administrere data til kommunikasjon.
- Bruk nøkkelprinsipper som forbedrer kommunikasjon og effektivitet.
- Analyser funksjonene til HR-ledelse og utforsk dens strategiske betydning.
- Analysere og lage alternative investeringsprosjekter.