Master of Business Administration i markedsføring
Caucasus International University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Tbilisi, Georgia
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
"Hvis du ikke tenker som kunde, tenker du ikke i det hele tatt" - disse ordene fra den kjente forretningsmannen Jeck Welch skaper inntrykk av den typen internasjonale markedsfører vi må ta opp i dag. I lys av markeds- og tidskrav, bør lederen av markedsføring tenke som en kunde.
En markedsfører våpen med prinsipper for ansvar og skepsis er viet til å etablere et verdinett, som kan koble det nasjonale markedet med internasjonale og støtte gjensidig fordelaktig utveksling.
Følgelig er hovedmålet med programmet å få frem en markedsfører som er preget av kunnskap og erfaring fra det internasjonale markedet og utstyrt med praktiske ferdigheter slik at han kan støtte og legge til rette for rask utvikling av ulike felt i Georgia og hele den kaukasiske regionen som har eksportpotensialer. Å bygge opp profesjonell internasjonal markedsføring i det 21. århundre er akkumuleringen av det største intellektuelle potensialet hos en person som godt kan påvirke gode forbindelser mellom nasjonale og internasjonale markeder og hele økonomien, den positive utviklingen av de internasjonale relasjonene.
Metoder for å oppnå resultater av studien
Sammenslåing av justerte og moderne metoder for å undervise i studiene som planlegges under programmet, garanterer suksess.
Undervisningsmetodikk er hovedsakelig basert på studentorienterte læringsmetoder og inneholder teknikker for å øke studentenes motivasjon og ansvarsfølelse. Den studentorienterte læringsstrategien er en ganske effektiv og testet metode rettet mot utviklingen av en student. I følge denne metoden er studenten en sentral figur som mottaker av kunnskap og sin leder samtidig. En professor bør styres av prinsippet:
"Kunnskapsbasert og fri, individuelt orientert tenkning kombinert med samarbeidsprosjekt for å sikre opplæring av nye ledere". Den nevnte strategien motiverer en student. Han / hun innser i utgangspunktet at han / hun vil kunne avsløre sine beste kvaliteter innenfor rammen av dette programmet. Studentene er imponert over kunnskapsbasert diskusjonsmedium hvor fritt tenkning oppfordres. Dette er det svært sosiale mediet ved etableringen av hvilke implementatorer og studenter av masterprogrammet for internasjonal markedsføring tar sikte på. En student skal bli et viktig medlem av et lag siden den eneste harmoniserte fusjonen av et lag og individuelt arbeid kan sikre stor suksess i verden av moderne markedsføring.
Dissipliner som planlegges under programmet, refererer til problemene ved hjelp av to metoder: tilveiebringelse av kunnskap og diskusjon. De nevnte metodene vil øke involveringen av en student i ferd med å realisere og oppfatte selve disiplinen, som for sin del vil øke studentenes ansvar for ledelse, utvikling og anvendelse av egen kunnskap. En student bør innse at uten teori, kan en teori, selv en svært effektiv, spesielt i markedsføring, bare være en garanti for stagnasjon og ineffektivitet.
Når denne visdommen er oppfattet, lærer en elev ikke bare å lytte og passivt skaffe seg kunnskap, men å gjenopplive det og forstå betydningen av å oppnå suksess gjennom å realisere sin kunnskap. En student bør forstå at i verden av internasjonal markedsføring er noen teorier bare begynnelsen på praksis og forsøk på å analysere praksis.
Følgende undervisningsmetoder vil bli brukt i løpet av gjennomføringen av programmet:
- Bookwork metode;
- Muntlig muntlig metode;
- Presentasjons- og demonstrasjonsmetode;
- Skriftlig arbeidsmetode;
- Metode for gjennomføring av diskusjoner / debatter;
- Individuell og gruppearbeidsmetode;
- Samarbeidsundervisning;
- Rollespill;
- Problembasert læring;
- Forklarende metode;
- Casestudie;
- Elektronisk læringsmetode;
- idédugnad;
- Studere metoder for empirisk forskning ved hjelp av handlingsorienterte læringsmetoder;
- Erfaringsbasert undervisningsmetode;
- Med deltakende undervisningsmetode.
Undervisningsmetoder velges med hensyn til innhold og spesifikasjoner av en bestemt disiplin som reflekteres i pensum av relevant disiplin.
Mulighet for å fortsette studier
En kandidat til masterprogrammet har rett til å fortsette studier i høyere utdanningsinstitusjoner i Georgia eller andre land på doktorgradsstudentprogrammet, orientert til opplæring av forskere på neste nivå.
Fortsatt vitenskapelig forskning innen internasjonal markedsføring, internasjonal merkevarebygging, forsyning og internasjonal integrert markedsføringskommunikasjon vil sikre seriøse utsikter til kandidaten.
Verdens universitetsutdanning innen internasjonal markedsføring, en stor del av universiteter som gjennomfører vitenskapelig opplæring og utvalg av kjente professorer, teamet som gjennomfører programmet under behandling, har kontakt med, gir grunnlag for å si at i tilfelle videreføring av studier innen internasjonal sfære markedsføring, suksess er i stor grad garantert.
Forutsetning for opptak til programmet
En bachelor eller en person med tilsvarende akademisk grad i hvilken som helst retning / spesialitet har rett til å registrere seg for
Master Educational Program of International Marketing på grunnlag av resultater fra General Master's Examinations og eksamener og tester utført på universitetet.
Begrunnelsen for å oppnå status som en student av Master's Educational Program er resultatet av General
Mastergrader utført av Nasjonalt senter for eksamener, interneksamen i spesialitet og engelskspråklig test, tatt ved Universitetet. En person som leverer et sertifikat som bekrefter engelsk kunnskap på B2-nivå, frigjøres fra å ta engelsk test.
Ved universitetets avgjørelse kan en student bli intervjuet i stedet for å ta eksamen i en spesialitet.
Ved oppnåelse av status for en student ved Caucasus International University , er en person forpliktet til å underrette universitetet om en doktorsbevisende bachelor eller tilsvarende grad mens en person er på ark for militærtjeneste i samsvar med gjeldende lovgivning, skal fremlegge et dokument som bekrefter at en person er på fil for militærtjeneste.
Påmelding til masteropplæringsprogrammet for internasjonal markedsføring via akademisk mobilitet er tillatt to ganger i året innen det som er fastsatt av departementet for utdanning og vitenskap i Georgia med observasjon av obligatoriske prosedyrer og regler fastsatt av universitetet.
Påmelding til masteropplæringsprogrammet eller innmelding ved overføring fra anerkjent høyere utdanningsinstitusjon i et fremmed land utføres på grunnlag av avgjørelsen fra departementet for utdanning og vitenskap i Georgia.