Keystone logo
Altinbas University

Altinbas University

Altinbas University

Introduksjon

Ved Altinbas University gir vi studenter fra hele verden kunnskap, ferdigheter og kompetanse slik at de kan blomstre i et globalt samfunn, ved å fremme en fortreffelighetskultur. Uansett hvor du kommer fra, uansett hva du planlegger å studere, kan vår globale rekkevidde, akademiske fortreffelighet og dedikerte støtte hjelpe deg på veien til profesjonell og personlig suksess. Som Altinbas University , setter vi et eksempel som et senter for fortreffelighet ved å gjøre en forskjell i utdanning med våre akademiske ansatte og toppmoderne fasiliteter. Lær mer om hvorfor Altinbas er det beste valget for deg.

Uansett hvor du kommer fra, uansett hva du planlegger å studere, kan vår globale rekkevidde, akademiske fortreffelighet og dedikerte støtte hjelpe deg på veien til profesjonell og personlig suksess. Altinbas University har aspektene nedenfor for støtte for utdanningen din. Du har mange grunner til å velge Altinbas som studiemål. Send inn din søknad ved å klikke på søknadsknappen på nettsiden vår og bli med oss på Altinbas!

  • 9 grunnskoler, 1 Institute of Graduate Studies,
  • 1 Fagskole for helsetjenester, 1 Skole for fremmedspråk
  • Tilbyr over 75 akademiske programmer
  • Det er 3 campuser, 1 tannlegesykehus og 1 tilknyttet sykehus i hjertet av Istanbul
  • 9 av 10 studenter ga stipend
  • Tyrkias tredje beste eksportør av utdanningstjenester! Det betyr en av institusjonene med det høyeste antallet internasjonale studenter som mengde.
  • Den høyeste prosentandelen av internasjonale studenter blant tyrkiske universiteter!
  • 5600+ internasjonale studenter, 12000+ studenter fra 96+ land totalt, (hvorav 46 % er internasjonale og 45 % kvinner)
  • Det er 80+ aktive studentklubber
  • Altınbaş universitetsbibliotek med 56.553 publikasjoner, over 1.350.000 elektroniske bøker og e-tidsskrifter
  • 40.000 m2 største helsevitenskapelige campus blant de grunnleggende universitetene i Tyrkia
  • Student/fakultetets medlemsforhold 4 til 1
  • 1 fullt utstyrt studentpensjonat med en total boligkapasitet på 362 studenter
  • Linker med mer enn 270 universiteter i 45+ land
  • Forretningspartnerskap med 100+ selskaper

Sterk akademisk stab

  • Med Ph.D. grader oppnådd fra internasjonalt kjente universiteter
  • Med undervisningserfaring ved de beste universitetene og arbeidserfaring ved nasjonale og internasjonale institusjoner
  • Med nasjonale og internasjonale prosjekter og publikasjoner

Effektiv utdanning

  • Undervisning i små klasserom
  • Aktiv læring og praktisk erfaring
  • En faglig rådgiver for hver student
  • Sterk pedagogisk infrastruktur

Sterk fremmedspråksopplæring

  • Utdanning på engelsk
  • Profesjonelle engelskkurs innebygd i læreplanene
  • Akademisk ansatte med erfaring i å undervise i engelsk

Sterk datautdanning

  • Obligatoriske datakurs i alle avdelinger
  • Mulighet for å følge kurs, lekser og prosjekter på Internett

Fleksibel programstruktur

  • Felles kurs i de fleste avdelingene i løpet av førsteåret
  • Fleksibilitet for overføring mellom avdelinger
  • Minor og Double Major programmer
  • Mulighet for å ta kurs på høyere nivå
  • Individuelle programmer utvikles etter interessen til studenten

Utdanning med nær tilknytning til verden

  • praksisplasser
  • Samfunnsansvarsprosjekter
  • Entreprenørskapskurs
  • Sommerskoler og fellesprogrammer med universiteter i utlandet

Støtte for å finne jobb

  • Karrieresenterstøtte hjelper studentene med å finne jobb før eksamen
  • Arbeidsmuligheter i holdingselskapene

Stipend og finansieringsmuligheter

  • Et høyt antall stipendkvoter
  • Prestasjonsstipend
  • Mulighet for å betale studieavgiften i 2 rater
  • Studentarbeidsmuligheter ved universitetet

Fordeler med videreutdanning

  • Stipend for de som skal ta en masterutdanning ved universitetet
  • Mulighet for å revidere kurs som gjestestudent med redusert honorar etter endt utdanning
  • Mulighet til å delta på sertifikatprogrammer med reduserte avgifter

City University i Istanbul

  • Rik historie, kultur og naturlig skjønnhet
  • By med underholdning, ungdom og studenter
  • Relativt billige og livskvalitetsalternativer

Statistikk

  • Internasjonale studenter:

    50%

  • 0
  • Forholdet mellom student og fakultet:

    4 til 1

Campus funksjoner

    Visumkrav

    Studentvisum

    Avhengig av nasjonalitet og bilaterale avtaler mellom Tyrkia og andre land er det mer enn ett visum eller innreisealternativ tilgjengelig for internasjonale studenter. Internasjonale studenter kan reise til Tyrkia med eller uten visum avhengig av nasjonalitet og binasjonale avtaler. Disse er vanlige konsulære visum, e-visum, pass, nasjonal ID, flyplassvisum. Når du har en ide om hvordan du skal reise inn i Tyrkia og hva som er mest praktisk for deg, vil du kunne søke om.

    Vennligst sjekk ditt lands kvalifisering og/eller søk ved å klikke på https://www.evisa.gov.tr/en/. Hvis du er fritatt for turistvisum til Tyrkia, trenger du ikke søke om studentvisum ved det tyrkiske konsulatet. Du kommer ganske enkelt inn i landet med et pass som er gyldig for hele oppholdet pluss 60 dager.

    Et studentvisum vil fortsatt være gyldig, men må utstedes fra konsulatet (og tyrkiske konsulater i noen land utsteder ikke lenger disse visumene til Tyrkia). Studentvisumet er imidlertid et enkeltinnreisevisum.

    Vi henviser deg til den offisielle nettsiden for Republikken Tyrkias utenriksministerium, hvor du kan bla ned til landsspesifikk informasjon for ytterligere detaljer: http://www.mfa.gov.tr/visa-information-for-foreigners.en .mfa.

    For mer detaljert informasjon kan du kontakte oss.

    Oppholdstillatelse

    Internasjonale studenter må registrere seg hos de lokale myndighetene (Göç İdaresi) og få en oppholdstillatelse (İkamet Belgesi) innen en måned etter ankomst. For å søke, bør studentene få en online avtale fra Generaldirektoratet for Migration Management i Tyrkia.

    Studentene må ha følgende ting klar før avtalt dato.

    1. Pass, originalen og kopien (kopi av datasiden, kopi av siden som har stempelet til innreisedatoen til Tyrkia, og hvis du hadde visum, vil du trenge kopi av siden som har visumet for Tyrkia . Hvis du kom til Tyrkia med et e-visum, må du sende inn en kopi av e-visumet sammen med søknaden din). Vær oppmerksom på at for å få oppholdstillatelse må du ha et pass som er gyldig i minst de neste seks månedene.
    2. En gyldig helseforsikring (du kan søke om en på det internasjonale kontoret hvis du ønsker å få privat helseforsikring)
    3. Studentbevis (Öğrenci Belgesi) utstedt av registrarens kontor (studentbeviset bør ikke være eldre enn 10 dager, så du må få et gjeldende studentbevis før avtalen din)
    4. Inntektsoppgave (dette er ganske enkelt en melding om tilstrekkelige og bærekraftige ressurser for varigheten av oppholdet ditt. Du kan få meldingsskjemaet fra det internasjonale kontoret. Migration Management kan be om støttedokumenter hvis de føler behov senere)
    5. Kopi av tidligere oppholdstillatelse (hvis det er noen)
    6. Hvis navnet, mellomnavnet og etternavnet i studentens pass er oppgitt samlet i én seksjon (ikke atskilt), kreves det at du får et navnekvivalensbevis fra hjemlandets konsulat eller ambassade (det er viktig om ditt etternavn er ikke nevnt særskilt. Hvis det er tilfelle, vennligst kontakt hjemlandets ambassade eller konsulat. Det samme gjelder elevene med en forkortelse i navnet. De må få et navnekvivalensbevis som oppgir deres fulle navn uten forkortelser).
    7. Hvis du er under 18 år, de signerte dokumentene fra foreldrene dine angående deres tillatelse til å studere i Tyrkia og dens notarius-godkjente edsvorne oversettelse (du kan få et eksempel på et slikt tillatelsesbrev fra det internasjonale kontoret). Sammen med tillatelsesbrevet må du sende inn fødselsattest (eller lignende dokumentasjon) som beviser at underskriverne av tillatelsesbrevet er foreldrene dine.
    8. Kvittering på 125 TL oppholdstillatelsesgebyr (gebyret kan betales til skattekontorene i Fatih eller Eminonu eller i Ziraat Bank Filialer)
    9. Kopi av din online registrering (avtalepapirer)

    Opptak

    Opptak er åpent, søk NÅ! Du finner veiledningen for å søke nedenfor;

    Her er lenken for å søke: href="http://international.altinbas.edu.tr/apply

    Søknader til Altınbaş University er gratis og gjøres online fra nettstedet vårt.

    Du kan følge instruksjonene i lenken, og du kan lykkes med søknadsprosessen. I stedet for en mobil enhet; PC anbefales.

    Du kan sjekke våre programmer, språk og avgifter fra følgende lenke;

    href="http://international.altinbas.edu.tr/en/programs

    Du kan finne kvalifikasjonskriteriene til universitetet vårt på følgende lenke;

    href="http://international.altinbas.edu.tr/en/page/entry-requirements

    Hvis du ønsker å overføre fra et annet universitet til Altınbaş University, vennligst les følgende informasjon; Etter at du har søkt og mottatt tilbudsbrevet ditt, bør du sende ditt godkjente (signerte/stemplede) karakterutskrift og kursbeskrivelser til [email protected] for å se hvilke av kursene dine som vil bli overført til studiene dine ved Altınbaş University.

    Studentuttalelser

    Kunngjøringer

    Kunngjøringer

    Steder

    • Istanbul

      Mahmutbey, Dilmenler Cd. No:26, 34217 Bağcılar/İstanbul, Turkey, 34217, Istanbul

    • Istanbul

      Esentepe, Büyükdere Cd. No:147, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey, , Istanbul

      • Istanbul

        Zuhuratbaba, İncirli Cd. No:11-A, 34147 Bakırköy/İstanbul, Turkey, , Istanbul

        • Istanbul

          Mahmutbey, 34218 Bağcılar/İstanbul, Turkey, , Istanbul

          Spørsmål