3 Global markedsføring degrees found
- Markedsføringsstudier
- Markedsføringsstudier
- Global markedsføring
- Europa2
- Asia1
3 Global markedsføring degrees found
Utvalgte
EU Business School Munich
MBA in International Marketing
- Geneva, Sveits
- Munich, Tyskland
MBA
Fulltid, Deltid
1 år
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Engelsk
The marketing of products and services is an important aspect of any business. Understanding consumers’ needs and effectively delivering a company’s offer are key to its success. This program provides the framework for understanding markets, competitors, product portfolios and consumer behavior from an international perspective. You will learn about the latest developments in e-marketing strategies, advertising and media to prepare you for a career in international marketing.
Utvalgte
C3S Business School, Barcelona
Global MBA
- Barcelona, Spania
Global MBA
Fulltid, Deltid
18 måneder
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Engelsk
Vår globale MBA forbereder fagfolk for lederskap i en internasjonal kontekst. Programmet vil utstyre deg med kunnskap og ferdigheter på tvers av hele bredden av ledelsesdisiplinen, inkludert personalledelse, strategisk utvikling og økonomisk beslutningstaking og kontroll.
INTI International University & Colleges, Malaysia
MBA internasjonal markedsføring, Coventry University, uk
- Batu Pahat, Malaysia
MBA
Fulltid, Deltid
På universitetsområdet
Engelsk
MBA i internasjonal markedsføring har blitt designet for studenter å gjennomføre de faglige modulene sammen med enten et enkelt prosjekt basert på internship, rådgivning eller en akademisk avhandling. Vi utstyrer kandidater med dyp kunnskap i strategi, markedsføring, ledelse, finans, global virksomhet og kreativitet.
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populær gradstype
Populært studieformat
MBA Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Global markedsføring
Global marketing studier er sammensatt av en utdanning av hvordan produktene er designet og utviklet og deretter strategisk markedsført til folk internasjonalt. Elevene kan utforske metoder og strategier som brukes i prosessen.