MBA i mediehåndtering

Metropolitan College of New York

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

MBA i mediehåndtering

Metropolitan College of New York

MBA i Media Management

I tillegg til de generelle målene for MCNY MBA-program, studenter i Media Management programmet vil få kunnskap til: Utvikle modeller for vellykket utvinning og utnyttelse av sosiale og mobile medier i leveransen av tradisjonelle underholdningsindustrien; Forvalte og utvikle nye vellykkede forretningsmodeller i endring musikk- og forlagsbransje i lys av digitalisering og konvergens; og, Være i forkant av administrasjon av vellykkede forretningsmodeller for å utvikle "nye" mediebransjen, gründer medie ventures eller forbedrede tjenesten metoder innenfor medievirksomheter med ferdigheter ervervet gjennom Dimension klasser og konstruktiv handling.

Om dette programmet

Er målene for de MCNY utdannet siviløkonom programmer for å forbedre studentenes faglige mobilitet, engasjere dem i utviklingen av den globale virksomheten og sosialt fellesskap og oppmuntre eksemplarisk moralsk og etisk atferd. Gjennom MBA-programmer, er studenter gis mulighet til å utvide sin kunnskap om feltet av entreprenørskap og / eller "intraprenørskap" i virksomheten og å utvikle de nødvendige ferdigheter for vellykkede karrierer som entreprenører eller bedriftens forretningsmiljøer hele. På MCNY, er MBA-programmer rettet mot en utøver basert modell der management teorier er fullt integrert i læreplanen, og studentene forventes å fullføre sine respektive programmer med et håndgripelig utfall, gjennom konstruktiv handling (CA).

På midtpunktet i disse programmene er universitetets Purpose-sentrert utdanning modell, der studentene arbeider metodisk hvert semester for å ytterligere øke sin forståelse av verden av virksomheten, samtidig som vi bidrar til utvikling av deres konstruktive handlinger, som fokuserer på strategisk analyse, planlegging og gjennomføring for å definere innovative forretningsmodeller, produkter, kunder, markedssegmenter og geografiske markeder for fremtiden. Disse programmene også erkjenne at virksomheten er et dynamisk felt, og som sådan, er vi dedikert til jevnlig oppdatering av læreplanen i samsvar med endringer i industrien og utvikling av MCNY.

Ved ferdigstillelse, er det forventet at MCNY MBA student vil oppgradere en effektiv virksomhet fagperson som kan lede i et skiftende globale miljøet og vil vise beherskelse av ferdigheter i ledelse, kommunikasjon, strategisk tenkning, mangfold ledelse, økonomisk analyse, endringsledelse, og ansvarlighet som er nødvendig for å kunne påta seg lederansvar. Etter attainting en MBA fra MCNY, vil nyutdannede av programmet lede endringsprosessen for selv, andre og for en bærekraftig globalt samfunn.

Spesielt skal studentene:

  • Master den personlige og faglige ferdigheter som er nødvendige for å lede og arbeide i grupper effektivt;
  • Master ferdigheter til å engasjere alle relevante parter i utviklingen av den globale, næringsliv og sosialt fellesskap;
  • Master ferdigheter til å effektivt opererer i det globale økonomiske og forretningsmiljø og utvikle langsiktige strategier for å positivt påvirke virksomheten miljøer og organisasjoner;
  • Gjør etiske avgjørelser guidet av tanken, analyse og medfølelse.

I tillegg til de generelle målene for MCNY MBA-program, studenter i Media Management programmet vil få kunnskap til: Utvikle modeller for vellykket utvinning og utnyttelse av sosiale og mobile medier i leveransen av tradisjonelle underholdningsindustrien; Forvalte og utvikle nye vellykkede forretningsmodeller i endring musikk- og forlagsbransje i lys av digitalisering og konvergens; og, Være i forkant av administrasjon av vellykkede forretningsmodeller for å utvikle "nye" mediebransjen, gründer medie ventures eller forbedrede tjenesten metoder innenfor medievirksomheter med ferdigheter ervervet gjennom Dimension klasser og konstruktiv handling.

Den MCNY Media Management MBA-programmet er spesielt og unikt designet for å utvikle kvalitetsstyring utøvere i media og underholdningsindustrien i stand til å skape bedriftskulturer der individuelle initiativ, deltakelse og autonomi vil resultere i utvidet selvfølelse og jobbengasjement, økt produktivitet, forbedret produktkvalitet og arbeids ledelsen relasjoner, styrket global deltakelse, og, til slutt, i økt lønnsomhet og ansvarlig samfunnet bevissthet og kommunal deltakelse. Det gjør det ved å integrere ledelsesteori, praksis og ytelse, med fokus på de fantasifulle og entreprenørskap tenkning og problemløsning ferdigheter avgjørende i dagens raskt utvikle innhold drevet og konvergerende mediemiljøer.

Den første av sitt slag i landet, er det fortsatt bare ett år akselerert spesialisert MBA-programmet i Media Management, smelte sammen studiet av generelle MBA kjernekompetanse innen økonomi, finans, markedsføring, drift, administrasjon og regnskap med intensiv utforskning av mediespesifikke felt essensielle for effektiv mediehåndtering. Den MCNY Media Management MBA-programmet gir studentene de nødvendige verktøy for å kunne navigere den unike nyansert virksomhet, drift og forvaltning karakteristikker av media og underholdningsindustrien ved å gi studentene en omfattende analytisk oversikt over mediebransjen inkludert underholdning lov, nye medier, kringkasting , film, musikk og forlagsbransje, media markedsføring, reklame og PR, kunst administrasjon og kulturminneforvaltningen, og medieteori.

Levert av bransjeeksperter som bruker MCNY hensikt Sentrert Education modell, studenter kombinere dette fokusert omfattende analytisk studie av mediebransjen emner med anvendt kunnskap og praktiske ferdigheter oppnådd gjennom tre semestre av hendene på feltet eksperimentell Practica i media gründer og / eller intrapreneurial Industry & Venture Assessment, Business Planning, Development & Marketing, og Venture Implementering, aktualisering og Evaluering.

Alle MCNY MBA-programmer er integrert med International Field Study - Dette gjaldt programmet er skreddersydd for å sikre at studentene har mulighet til å samarbeide i et pan-kulturelt miljø der de blir utsatt for nye kulturer og får mulighet til å utforske dem .

Program Struktur

MBA-programmet i Media Management består av tre Formål og dreier seg om fem dimensjoner: Formål, verdi og etikk, selv og andre, systemer og kompetanse. Disse dimensjonene danner kjernen i kurs som tilbys for hver bestemt formål. Innholdet kurs er rettet mot oppnåelse av de overordnede program mål. De tre Formål og kursene som tilbys i hver er gitt nedenfor: Formål 1: Industri og Venture Assessment

  • Formål: CA 1 - Strategisk Industry Analysis
  • Ferdigheter: Driftsregnskap
  • Selv & Others: New Media: Cyber, Social, Mobile and Beyond
  • Verdier og etikk: Entertainment Law & Media Ethics
  • Systems: Business and Economics av ​​filmindustrien

Formål 2: Business Planning, utvikling og markedsføring

  • Formål: CA 2: Strategisk planlegging
  • Ferdigheter: Managerial Economics
  • Selv og Andre: Media Marketing i Global Environment
  • Verdier og etikk: Media kontraktsutforming og Forhandling
  • Systemer: Musikk og forlags Industries i den digitale tidsalder

Formål 3: Implementering, aktualisering og evaluering

  • Formål: CA 3: Strategic Management & Evaluering
  • Ferdigheter: Bedriftsøkonomi Finans
  • Selv & Others: Kunst Administrasjon og kulturminneforvaltningen
  • Verdier og etikk: Media, kultur og samfunn / International praksis
  • Systemer: Administrerende Electronic Broadcasting Industries

Hva kan du gjøre med en MBA i Media?

Nyutdannede fra MBA medieprogrammer kan gå videre til en rekke spennende karrierer i underholdning og media. Du kan fungere som en agent eller publisist for en artist, bidra til å utvikle sirkulasjons strategier for et magasin, eller selge reklame for online eller tradisjonelle medier. Den tverrfaglige tilnærmingen undervist i MBA media kurs gir kandidater med unike ferdigheter i markedsføring, kampanjer, og problemløsning, noe som gjør dem toppkandidater for selskaper som søker innovative tenkere med en variert bakgrunn innen kunst og kultur. MBA medie nyutdannede kan finne jobber i reklameselskaper, PR, markedsføring og salg, samt de åpenbare karriereveier i underholdningsindustrien, som for eksempel produksjon av film, radio og TV-programmer, publisering, og som representerer skuespillere, musikere, forfattere og andre kreative kunstnere.

Forretninger og finansielle eksperter utgjør omtrent fem prosent av arbeidstakere i underholdningsindustrien, ifølge 2008 data Bureau of Labor Statistics (BLS). Dette inkluderer agenter og ledere, samt personer som er ansvarlige for markedsføring, PR, fundraising, og kontraktsforhandlinger med kunstnere, musikere og artister.

I 2009, BLS-rapporter, var det omtrent 11 700 agenter og bedriftsledere i USA som arbeider for å fremme og administrere kunstnere, artister og idrettsutøvere. Median årlig inntekt for disse agentene var $ 61 890 i 2009, med topp-tjener 25 prosent bringe hjem mer enn $ 105 870 i 2009. De best betalte jobber i dette området er samlet i filmen sektoren, med en gjennomsnittlig årlig lønn på $ 119 550 går til arrangører og agenter i denne nisjen.

Ifølge GMAC (Graduate Management Opptak Council) 2013 corporate rekrutterere Survey, amerikanske selskaper viser størst etterspørsel etter MBAs over hele verden, som 85 prosent av bedriftene planlegger å ansette en MBA i 2013, opp fra 82 prosent som gjorde det i 2012.

De rapporterer at den største etterspørselen etter siste MBA akademikere i USA vil være i Nordøst (92% av bedriftene planlegger å ansette disse kandidatene i 2013 sammenlignet med 83% i fjor). Både Midtvesten (89% ansettelse i 2013 versus 87% i 2012) og West (85% ansettelse, mot 80% i 2012) fortsetter å se økende etterspørsel etter fersk MBA talent. Mens etterspørselen etter MBAs gled litt i sør (78% i 2012 til 77% i 2013), arbeidsgivere i denne regionen rapporterte bemerkelsesverdig vekst i etterspørselen etter siste mester nivå forretnings nyutdannede.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2018
Duration
Varighet
1 år
Deltid
Heltidsstudier
Information
Deadline
Locations
USA - New York, New York
Studiestart : Sept. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2018
USA - New York, New York
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen