Om denne gradenSpesialiseringen innen markedsføring gir enkeltpersoner en rik forståelse av tradisjonell og moderne markedsføringstankegang og beste praksis. Studentene lærer om markedsundersøkelser, merkevareledelse og nye sosiale mediekanaler for alle aspekter av markedsføring, PR og kommunikasjon. Viktigheten av å anerkjenne behovene til forbrukere med ulik bakgrunn som et faktum i et moderne flerkulturelt marked blir understreket. Studentene bruker sofistikerte kvantitative analyser og regnskapsferdigheter for å evaluere markedsføringsforskning og e-handelsproblemer.OversiktMBA-klasser i markedsføring fordyper studenter i interessante og nye emner innen det dynamiske feltet markedsføring. Programmet forbereder studentene for oppadgående mobilitet innen markedsføring og tilbyr spesialiserte kurs i ny produktutvikling, forbrukeranalyse, digital markedsføring, strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, global markedsføring og mer.
I tillegg til spesialiseringskurs får alle MBA-studenter en grundig forankring i markedsrelevante aspekter av ledelse, økonomi, regnskap, økonomi, kvantitative metoder, etikk, strategisk og beslutningsanalyse og ledelseskommunikasjon. Denne rike læreplanen gir markedsføringsstudenten en bred utdanningsbakgrunn i virksomheten som er nødvendig for karriereutvikling.OpptakskravGjennomføring av en bachelorgrad.
Minimumskravet for opptak til MBA / MS-programmene er 3.0 GPA.
Studenter som har en lavere GPA på mellom 2.75-2.99, vil bli vurdert for opptak og studium med følgende betingelser:Må ta BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semesteret og oppnå karakteren B eller bedre for å fortsette i programmet.
Bedriftsfaglige hovedfag med en GPA under 3,0 (2,75-2,99) må ta GMAT og oppnå en poengsum på 560 (50. persentil) eller bedre.
NJCU-kandidater med GPA 2.75-2.99 må også få en anbefaling fra forretningsenhetskoordinatoren eller et senior fakultetsmedlem i hovedfaget.
Ikke-forretningsmessige hovedfag må ta BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semesteret og oppnå karakteren B for å fortsette i MS- eller MBA-programmet.
Oppfyll alle minimumskravene til Graduate Studies Office. Disse kravene inkluderer: en fullført søknad; transkripsjoner; anbefaling brev; essay; gjenoppta; og testresultater etter behov. Det kan bli bedt om et intervju.
Ytterligere krav til internasjonale studenter inkluderer: Test av engelsk som fremmed språk (TOEFL) testresultat, og Educational Credential Evaluators (ECE), eller World Education Services (WES) evaluering av internasjonale transkripsjoner.
Videregående kurs fra andre institusjoner kan godtas med godkjenning fra School of Business.Videregående kurs er tilgjengelig for studenter ved School of Business, som ligger på 200 Hudson Street, Harborside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County, og online.Søknadsfrister *Innenlandske søkere:Begrep Frist Vår Rullende Sommer Rullende Falle RullendeInternasjonale søkere:Begrep Frist Vår 1. november Sommer 1. april Falle 1. mai* Frister kan endres. Fristforlengelse kan gis fra sak til sak. Ta kontakt med Graduate Admissions for mer informasjon gradadmissions@njcu.edu.ForutsetningskravStudiet på 36 studiepoeng forutsetter en lavere grad i virksomhet, som inkluderer finansregnskap på mellomnivå, og to semestre med statistikk. Studenter med en grad i virksomhet, men uten disse kursene, kan være pålagt å ta:
BUSI 599 med den innebygde Harvard Business School Online Credential of Readiness (CORe) i første semester og oppnå karakteren B for å fortsette i MBA-programmet.Nødvendig kjerneprogram: 18 studiepoengFINC 514 Introduksjon til forretningsanalyse og datavitenskap, 3 studiepoeng
FINC 507 Corporate Financial Management, 3 studiepoeng
MGMT 595 Executive Communication, 3 studiepoeng
MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 studiepoeng
ACCT 552 Strategisk lønnsomhetsanalyse: Regnskap for ledere, 3 studiepoengMarkedsføring spesialisering kurs. Studentene må ta fem (5) av følgende: 15 studiepoengMKTG 720 Customer Analytics, 3 studiepoeng
MKTG 731 Ny produktutvikling, 3 studiepoeng
MKTG 732 Digital markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
MKTG 735 Strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, 3 studiepoeng
MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 studiepoengCapstone KravBUSI 799 Tverrfaglig toppstein i bedriftsøkonomi, 3 studiepoengTotale studiepoeng: 36GradekartEksempel på gradekart er basert på heltidsstatus. Heltid for studenter er definert som å ta ni studiepoeng eller mer på et semester. Begrepet er definert som en akademisk tidsperiode der skolen holder klasser. Det kan referere til planlagte høst-, vinterinteraksjoner, vår- eller sommerøkter. Dette er et eksempel på gradskart og sekvens for obligatorisk kursarbeid. Individuelle planer kan variere avhengig av spesifikke lærers behov. Studenter uten en grunnleggende forretningsgrad eller grad i en relatert disiplin kan være pålagt å ta BUSI 599Graduate Business Essentials (9 studiepoeng).Første åretTerm 1FINC 514 Introduksjon til forretningsanalyse og datavitenskap, 3 studiepoeng
FINC 507 Corporate Financial Management, 3 studiepoeng
MGMT 595 Executive Communication, 3 studiepoeng
Studiepoeng: 9Term 2MGMT 516 Global Strategic Management, 3 studiepoeng
MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 studiepoeng
ACCT 552 Strategisk lønnsomhetsanalyse: Regnskap for ledere, 3 studiepoeng
Studiepoeng: 9Term 3Studentene må ta fem (5) av følgende:
MKTG 720 Customer Analytics, 3 studiepoeng
MKTG 731 Ny produktutvikling, 3 studiepoeng
MKTG 732 Digital markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 studiepoeng
MKTG 735 Strategisk integrert markedsføringskommunikasjon, 3 studiepoeng
MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 studiepoeng
Studiepoeng: 15Termin 4BUSI 799 Tverrfaglig toppstein i bedriftsøkonomi, 3 studiepoengTotalt studiepoeng: 36Student læringsutbytteEtter fullført Master of Business Administration med spesialisering i Marketing-programmet, vil studentene kunne:Identifiser etiske spørsmål og forstå implikasjonene av samfunnsansvar for bærekraftig forretningspraksis.
Evaluer informasjonen og bruk kritiske tenkningskunnskaper for å identifisere løsninger og informere forretningsbeslutninger.
Bruk teknologi, bruk kvantitative metoder og tolke data for å løse forretningsproblemer.
Integrer kunnskap om kjernevirksomhetskonsepter og samarbeid produktivt som en del av et team.
Arbeid effektivt i et mangfoldig miljø og forstå hvordan globale og kulturelle spørsmål påvirker organisasjonen og dens interessenter.
Komponer klare og konsise former for skriftlig kommunikasjon for effektivt å formidle ideer og informasjon knyttet til forretningsemner.
Kommuniser forretningskonsepter effektivt gjennom muntlig presentasjon.
Design og vurder målrettede markedsføringsplaner / -programmer og fastsett resultatmålinger.
Analyser nåværende markedsføringsforskning, trender og funn, og bruk læring i opprettelsen av markedsføringsplaner og studier
Demonstrere et nivå av muntlig og skriftlig kommunikasjonsferdighet som forventes av fagfolk fra det 21. århundre.