Master of Business Administration programmet gir studentene mulighet til å fremme sin kunnskap og ferdigheter innen virksomheten. Studentene kan komme fra en business bachelor grad eller kan velge å fullføre grunnleggende kurs for å sikre at alle studenter inn i programmet med en solid bakgrunn i bransjen. Kjerneprogrammene gir studentene mulighet til å forbedre sine analytiske og praktiske ferdigheter innen regnskap, økonomi, økonomi, informasjonssystemer, markedsføring, kvantitative metoder og lederskap. Viktighetsområdene gir studentene mulighet til å skreddersy programmet slik at de kan møte sine spesifikke karrieremål.
En MBA-grad er sett i næringslivet som en indikasjon på at du har generell kunnskap om regnskap, økonomi, økonomi og ledelse, spesielt fra et midt- eller overordnet ledelsesperspektiv. NAUs Master of Business Administration vil gi deg den kunnskapen og ferdighetene du trenger for å møte behovene til dagens ledende organisasjoner. Nyutdannede fra e-markedsføringskonsentrasjonen kan forfølge karriere i e-handel, online markedsføring og markedsføring av sosiale medier. Ifølge ONET Online har stillinger innen e-markedsføring , som internettmarkedsføringseksperter og e-handelsmarkedsførere, lyse utsikter med sterk jobbvekst og høy median lønn. E-markedsføring pensum inkluderer kurs i SEO / SEM, sosiale medier markedsføring og e-handel. Markedsføring over mobile enheter er også et fokus.
MBA Program Krav
MBA-graden levert av NAU består av to faglige krav: mastergradskurs og valgfag. Gradsprogrammet består av 10 kurs og vellykket gjennomføring av 45,0 studiepoeng.
MBA Core Kurs
MT6255 må være ferdigstilt i løpet av første semester og før den andre masterkursen fullføres. Kjernen MBA kurs er som følger:
AC6550 Ledelsesregnskap 4.5
EC6150 Ledelsesøkonomi 4.5
FN6350 finansiell forvaltning 4.5
MA6600 Kvantitative metoder for styringsbeslutninger 4.5
MG6500 Markedsføringsadministrasjon 4.5
MT6255 Introduksjon til ledelse og kvalitet 4.5
MT6650 Strategi og politikk 4.5
E-markedsføring fokus
Studenter som velger dette alternativet må fullføre MBA kjerne kurs for e-markedsføring vekten sammen med følgende valgfrie kurs:
MG6600 Internet Marketing 4.5
MG6610 E-Commerce 4.5
MG6620 Social Media Marketing 4.5
MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Nyutdannede fra MBA-programmet med vekt på e-markedsføring vil:
Utvikle, implementere og overvåke markedsføringsplaner ved hjelp av digital markedsføringsteknologi.
Evaluer real-world markedsføring scenarier og foreslå løsninger basert på en kritisk analyse av markedsføringsinformasjonen som er tilgjengelig.
Opptakskrav
Bachelor grad
Bevis for engelsk kompetanse
Ingen GRE påkrevd!
Ingen oppgave kreves!
Tilknyttede karriere
Chief Executive
Generelle og driftsledere
Salgsadministratorer
Administrasjonstjenester
Industrial Production Managers
Byggeledere
Sosial- og fellesskapssjef
Kostnadsestimater
Ledelsesanalytikere