$close

Filtre

Se resultater

MBA programmer i Sosiale medier i Sveits

Gitt kraften i en MBA og dørene åpnes det, nettverket den tilbyr, og de problemløsende ferdigheter det lærer, økonomistudenter trenger å være mer engasjert i sin utdanning, og for å gjøre en bevisst innsats for å forstå hva de ønsker å komme ut av sin MBA-grad. Den akademiske studier av sosiale medier er i økende grad grunnlag av selskaper som ønsker å bedre kontakt og kommunisere… Les mer

Gitt kraften i en MBA og dørene åpnes det, nettverket den tilbyr, og de problemløsende ferdigheter det lærer, økonomistudenter trenger å være mer engasjert i sin utdanning, og for å gjøre en bevisst innsats for å forstå hva de ønsker å komme ut av sin MBA-grad.

Den akademiske studier av sosiale medier er i økende grad grunnlag av selskaper som ønsker å bedre kontakt og kommunisere med forbrukerne. Paraplyen Begrepet refererer til et økende antall elektroniske plattformer som brukes av bedrifter som ønsker å dele informasjon og ellers samhandle med fans og tilhengere.

Sveits (tysk: Schweiz, fransk: Suisse, italiensk: Svizzera, Romansk:. Svizra Sveits har noen av de verdenskjente universites som ETH i Zürich, EPFL i Lausanne, IHEID i Genève, University of Lausanne eller University of St. Gallen. Husk, it 's mye bedre å snakke det lokale språket, så hvis du kan ' t snakker enten fransk, tysk eller italiensk, bedre gå for et språkkurs først.

MBA i Sosiale medier i Sveits

Minimér
Les mer om å studere i Sveits
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Anbefalt Seneste Tittel
  • Anbefalt
  • Seneste
  • Tittel
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Lucerne, Sveits

Som vi kan se, skifter tradisjonell kunnskapsadministrasjon - drevet av Web 2.0 og sosiale medier - mot såkalt kunnskapsnettverksadministrasjon. Styring av kunnskap i nettverk ... +

Som vi kan se, skifter tradisjonell kunnskapsadministrasjon - drevet av Web 2.0 og sosiale medier - mot såkalt kunnskapsnettverksadministrasjon. Styring av kunnskap i nettverk, inkludert de som oppstår i sammenheng med sosiale medier, krever integrering av tradisjonell kunnskapsadministrasjon innen områdene endringsledelse, menneskelig ressursadministrasjon, organisasjonsutvikling, innovasjonsledelse, strategisk ledelse, IT og markedsføring. Det krever et helhetssyn som tar like store hensyn til organisatoriske, teknologiske og menneskelige faktorer. I mastergraden din kan du lære å strategisk innlemme, slå sammen og bruke kunnskapsadministrasjon og sosiale medier. -
MBA
Tysk
feb. 2022
Campus