$close

Filtre

Se resultater

MBAs i Sosiale medier i Nantes Frankrike

MBA står for Master i Business Administration og består av et program for læreplan som gir et grunnlag i sentrale begreper i virksomheten, inkludert ledelse, finans, økonomi, salg, markedsføring, human resource management, og supply chain management. Sosiale medier er en stadig mer populær markedsføringskanal benyttes av mange bedrifter som ønsker å etablere sterkere forbindelser innenfor… Les mer

MBA står for Master i Business Administration og består av et program for læreplan som gir et grunnlag i sentrale begreper i virksomheten, inkludert ledelse, finans, økonomi, salg, markedsføring, human resource management, og supply chain management.

Sosiale medier er en stadig mer populær markedsføringskanal benyttes av mange bedrifter som ønsker å etablere sterkere forbindelser innenfor sine markeder. Programmer og kurs innebære bruk av ulike elektroniske kanaler for å kommunisere med generelle eller spesifikke målgrupper.

Frankrike, offisielt Republikken Frankrike, er en enhetlig semi-presidenten republikk ligger hovedsakelig i Vest-Europa, med flere utenlandske regioner og territorier.

Nantes ligger på elven Loire i vest-Frankrike. Med et antall ansatte på mer enn 550 000 innbyggere, er byen den sjette største i Frankrike. Det har flere områder for fritid og arrangerer flere årlige festivaler. Nantes har to universiteter og flere høgskoler rundt om i byen.

Topp universiteter MBA i Sosiale medier i Nantes i Frankrike

Minimér
Les mer om å studere i Frankrike
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Anbefalt Seneste Tittel
  • Anbefalt
  • Seneste
  • Tittel
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Frankrike +6 Mer

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den ... +

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den digitale verdens evolusjoner som påvirker merkevarestrategiene, deres identitet og kommunikasjonen med publikum. -
MBA
Fulltid
Fransk
Campus