$close

Filtre

Se resultater

MBA studier i Media i Bordeaux Frankrike

En Master of Business Administration, kjent som en MBA, er en grad som tildeles de som fullfører et program som fokuserer på virksomhetsledelse. Finans, regnskap, human resources og andre forretningsrelaterte emner er i fokus. Media-programmer er gunstig for de som ønsker å lære hvordan ulike typer medier brukes til å opprette og dele informasjon. Emner kan omfatte produksjon, analyse, histo… Les mer

En Master of Business Administration, kjent som en MBA, er en grad som tildeles de som fullfører et program som fokuserer på virksomhetsledelse. Finans, regnskap, human resources og andre forretningsrelaterte emner er i fokus.

Media-programmer er gunstig for de som ønsker å lære hvordan ulike typer medier brukes til å opprette og dele informasjon. Emner kan omfatte produksjon, analyse, historie, teknologi og design involvert med media.

Frankrike et ypperlig system for høyere utdanning til ikke bare sine borgere, men også utlendinger. Landet 's dynamisk kultur tiltrekker seg utenlandske studenter og de som er interessert i å forfølge internasjonale kurs. Frankrike har en tradisjon for vitenskapelig og teknologisk innovasjon. Dette sikrer at forskere utnytte sin kreativitet.

Å være et tettbebygd område i Frankrike er Bordeaux byen er hjem til over 200.000 innbyggere. Dette er hjemmet til en stor vinindustrien og vin rettferdig i verden. Bordeaux er også hjemmet til University of Bordeaux.

Topp universiteter MBA i Media i Bordeaux i Frankrike

Minimér
Les mer om å studere i Frankrike
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Anbefalt Seneste Tittel
  • Anbefalt
  • Seneste
  • Tittel
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Frankrike +6 Mer

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den ... +

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den digitale verdens evolusjoner som påvirker merkevarestrategiene, deres identitet og kommunikasjonen med publikum. -
MBA
Fulltid
Fransk
Campus