MBASTUDIES

Deltid MBAs i Markedsføringsstudier 2021 Mellom-Amerika og Karibia

Studenter ofte lurer på om deres beslutning om å gå ut av næringslivet og legge ut på en dyr MBA var klok. Inntil nylig var den vanskeligste delen av en MBA å bli akseptert av en topp handelshøyskole. Å ha en MBA var tilsvarende mellom to og et halvt og fire år ekstra fra erfaring. Det er i tider som disse at du innser den sanne verdien av en MBA.

Marketing studier kan hjelpe elevene lære om ulike aspekter involvert i feltet av produkter og tjenester opprykk. Temaer kan inkludere strategiutvikling, økonomi, trender, priser og målgruppen identifikasjon.

Sentral-Amerika og Karibia nasjoner er rik på kultur, historie og kultur. De er stolte av sin historie, og de fleste av innbyggerne tar stolthet og glede i å vise sitt land til internasjonale øyne. Den unike kulturelle landskapet gir en one-of-a-kind møte som er uatskillelig fra en følelse av spenning og opplevelse. Mellom-Amerika er det ideelle stedet å jorde seg i mens du nyter mer enn noen få av livets største gleder.

MBA Deltid i Markedsføringsstudier Mellom-Amerika og Karibia

3 Resultater i Markedsføringsstudier, Mellom-Amerika og Karibia Filter

Master i forretningsadministrasjon med spesialitet i markedsføring og salgsledelse

Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Online
MBA
<
Fulltid
<
Deltid
<
2 år
Spansk
Nettstudier

Målet med Master in Business Administration med fordypning i markedsføring og salgsledelse er å presentere studenten moderne teorier og praksis for kommersielle elementer i or ...

Les mer

Master i forretningsadministrasjon med spesialitet i markedsføring

Universidad Ana G. Méndez - Recinto de Cupey
MBA
<
Fulltid
<
Deltid
<
2 år
Spansk
Campus

Alle våre akademiske programmer er lisensiert av Puerto Rico Board of Education (CEPR) og er akkreditert av Middle States Commission for Higher Education (MSCHE) og av Accredi ...

Les mer

MBA Online Management of Digital Transformation (ISG EPITA)

IONISx
MBA
<
Deltid
<
18 måneder
Fransk
Nettstudier

Behandle de strategiske utfordringene i den digitale og globale transformasjonen av økonomien, og utvikle en 360 ° visjon om at selskapet skal få høyde.

Les mer