MBA i Markedsføring

Topp 72 MBAs i Markedsføring 2017/2018

Markedsføring

Marketing refererer til feltet avgjøre hvilke produkter og tjenester som forbrukerne ønsker eller trenger, og prosessen med å overtale forbruket av slike produkter og tjenester, samtidig som søker å forstå forbrukernes atferd. Markedsføring er i høy etterspørsel og en MBA Marketing kan sette deg på karrieren vei til suksess.

MBA Marketing programmer starter ofte ved å gi et solid fundament av forretningsprinsipper, som kurs i regnskap, finans, ledelse, etikk og informasjonsteknologi. MBA Marketing studenter vil da lære det grunnleggende av markedsføring teori og det er praktisk anvendelse gjennom studiet av emner som internasjonal markedsføring, markedsundersøkelser, annonsering og salgsledelse.

Nyutdannede med og MBA Marketing arbeider ofte i jobber som for eksempel markedsføring eller merkevareledelse, markedsundersøkelser analyse, produkt og merkevareledelse, eller PR. Hvis noen av disse er av interesse for deg, ta en titt nedenfor på de mange MBA Marketing programmer og ta neste skritt!

Les mer

MBA Spécialisémarketing Digital Og E-business

ESLSCA Business School
Campus Heltidsstudier October 2017 Frankrike Paris

Specialized MBA digital markedsføring og E-Business er utformet for studenter med en generell utdanning, vitenskapelig, økonomiske, juridiske, kommersielle, ledelse som ønsker å utdype sin kunnskap eller anskaffe to ferdigheter så vel som profesjonelle, med noen års erfaring, som ønsker å fremme sine båter. [+]

MBA programmer i Markedsføring. Det vell av informasjon tilgjengelig på internett og på mobil, har utviklingen av sosiale nettverk og fora gitt makt til en forbruker stadig mer krevende. I et tiår har vi sett fremveksten av smarttelefonen, nettbrettet er koblet gjenstander ... I "Nye økonomien"Digital har skapt nye bruksområder, klienter er koblet til, mobilitet er en del av deres daglige liv, de har en forventning om stadig sterkere umiddelbarhet. Bedrifter blir tvunget til å revurdere sin virkemåte og gjøre sine digitale revolusjonen. Markedsføring, kommunikasjon, salg, reklame, distribusjon, er i hjertet av denne revolusjonen og bedrifter er tvunget til å utvikle nye strategier, innovasjon og transformere sine organisasjoner. Konkurransen er forverret av den spesielt med digital syndromet Ubérisation. Konkurrentene i dag er mer historiske konkurrenter, men nye og unge aktører (Uber, SPCA X Tesla, Google ...). I strategien for vellykkede bedrifter, tar Innovation en stor plass. En fersk studie fra Forrester viser at "Selskaper som fremmer kreativitet er 3,5 ganger mer sannsynlig å øke salget med minst 10% i forhold til konkurrentene" PRIS: Den spesialisert MBA digital markedsføring og E-Business ble tildelt Innovasjonsprisen Eduniversal-SMBG rangering i 2017. Opplæring mål: For å sikre ansvarlige posisjoner, må oppgradere mestre den digitale transformasjonen av tradisjonelle områder: e-markedsføring, e-handel, e-CRM, e-kommunikasjon, e-reklame og nye ferdigheter: Innovasjon, mobilitet, Big Data, tilkoblede objekter, Lage oppstart ... WHO er trening? Den spesialisert MBA digital markedsføring og E-Business er for studenter med en generell utdanning, vitenskapelig, økonomiske, juridiske, kommersielle, ledelse som ønsker å utdype sin kunnskap eller anskaffe... [-]

MBA - Som Spesialiserer Seg På Digitale Og Sosiale Medier Markedsføring I Barcelona

ESERP Business School
Campus Deltid 1 år October 2017 Spania Barcelona

Du vil få oppdatert på sosiale medier strategics, posisjonering søk, digitale rettigheter, som lar deg intergrarte i virksomheten og digitale verden kunnskap. [+]

MBA pedagogisk innhold er tilpasset kravene i den europeiske området for høyere utdanning, med 60 studiepoeng, hvor en konstant innsats i er garantert forbedring av ledelsesmessige ferdigheter og optimal utvikling av holdninger som initiativ, samarbeid eller kritisk kapasitet. MBA ESERP legge spesiell vekt på kompetanseutvikling, alltid basert på en date kunnskapSom tillater elevene å øve bruke teknikkene og nyeste verktøyene strategisk. For å oppnå dette er vi avhengig av en forbindelse fakultet ved profesjonelle fagfolk innføre de virkelige problemene i dagens virksomhet organisasjonen i klasserommet. For integrering av studenter i næringslivet så vel som i beslutningsprosessen, det gjelder en dynamisk system undervisning og aktiv, Brukt som et pedagogisk verktøy, blant annet når det gjelder metode og simulering. Mål Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring. Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon. Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer. Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon. Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem. Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet. Som senior, både personlig og faglig utvikling av sine daglige aktiviteter, etter hvert forvandle produktiviteten kostnadene opplæring for bedrifter og organisasjoner kulturell berikelse. Metodikk Case-Studie: de funksjonelle områder av selskapet blir diskutert gjennom case-studier. De fleste som utvikler reelle problemer som kan oppstå i enhver bedrift. PMO: styringsverktøy og støtte for å forvandle et prosjekt til virkelighet, med global visjon og dynamisk miljø, med sine styrker og svakheter. Inspireo Workshop / LEGO metodikk: forbedre virksomheten rekruttering, frigjøre potensialet for mennesker i et miljø med kreative og... [-]

MBA I Kommunikasjon Og Samfunnskontakt

EU Business School
Campus Heltidsstudier Deltid 1 - 2 år October 2017 Sveits Geneva Spania Barcelona Montreux Tyskland Munich + 6 fler

Denne store vil dekke ulike emner som strukturerende PR-kampanjer, mediestrategi, organisatorisk kommunikasjon og etikk, mens adressering et bredt spekter av kommunikasjons- og reklame bekymringer. [+]

MBA programmer i Markedsføring. Forbrukerne har blitt aktive deltakere i den digitale verden og har uklare linjen mellom merkevaren og forbrukeren. Et selskaps kommunikasjon og PR fagfolk er avgjørende for enhver organisasjon, og er nøkkelen i å etablere og opprettholde relasjoner med målgruppen. Denne store vil dekke ulike emner som strukturerende PR-kampanjer, mediestrategi, organisatorisk kommunikasjon og etikk, mens adressering et bredt spekter av kommunikasjons- og reklame bekymringer.

Varighet: Tre vilkår Studiepoeng: 68 CH / 90 studiepoeng Begynn Datoer: oktober, januar, mars Steder: Barcelona, Geneva, Montreux Undervisning Språk: Engelsk Grad tildelt: EU Sveits privat akkreditert MBA-grad Dual Degree På Campus MA i internasjonal ledelse For studenter som har mindre enn to års arbeidserfaring Varighet: Tre vilkår Dual kvalifisering: EU Sveits privat akkreditert MBA + en offisiell MSc in International Management tildelt av University of Roehampton i London mba For studenter som har to eller flere års arbeidserfaring Varighet: Tre vilkår Dual kvalifisering: EU Sveits privat akkreditert MBA + en offisiell MBA tildelt av University of Roehampton i London ... [-]

Fulltids MBA

Warwick Business School
Campus Heltidsstudier August 2018 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Coventry

Vår fulltids MBA er designet for å utfordre og forvandle deg. Etter ett år vil du dukke opp en annen person med en grundig forståelse av de unike lederegenskaper og potensial. [+]

Full-time MBA

Rangert først i Storbritannia og 20. i verden av The Economist, Warwick Full-time MBA, skaper gründer, kreative og effektive ledere Våre Full-time MBA er katalysatoren du trenger for å forvandle din karriere. Enten du ønsker å skifte jobb funksjon, sektor, sted eller rett og slett øke inntjeningspotensialet, vil vi gi deg selvtillit og ferdigheter for å nå ditt potensial. 12 oppslukende måneder Vårt 12 måneders program er intens, fartsfylt og fengende. Med internasjonale reiser, ubegrenset coaching, grundig arbeid med ledende selskaper og en jevnaldrende fra en rekke ulike bransjer og kulturer, vil du vokse både personlig og faglig. Ved siden av forelesninger, seminarer, gruppeoppgaver, case-studier og prosjekter, vil du ha muligheten til å delta i en av de mest innovative læringsopplevelser tilgjengelig. kontinuerlig innovasjon Som en stolt del av University of Warwick, har vi en lang stående rykte for innovasjon. Vårt ønske om å gjøre ting annerledes ligger i vår stiftelser, forskning og våre undervisningsmetoder. Dette er dokumentert av vår forskning på områder som Big Data og atferdsvitenskap, i måten ledelse er innebygd i, snarere enn lagt til Warwick Full-time MBA og i vår undervisning som bruker scenarier og elementer til å handle for å oppdage nye tilnærminger til de største forretningsmessige problemstillinger. Utfordrende forretningsinnsikt med virkelige verden søknad Gründer i ånd og praksis, bryter vi ny mark med vår forskning. Vi stadig utfordre oss selv til å ta undervisning og læring utenfor klasserommet ved å bringe inn ledende eksperter som professorer i praksis og gjesteforelesere. Vår virkelige... [-]

Professional MBA Markedsføring Og Salg

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Deltid 18 måneder October 2017 Østerrike Wien

Selskaper som gjør en forskjell i sine markeder har klart måter å effektivt lar markedsføring og salg går sammen om å betjene sine kunder og glede dem. Vår banebrytende program tillater deltakerne å forbedre sine kunnskaper og ferdigheter til å mestre markedsføring utfordringer og å høste fordeler gjennom salg fortreffelighet. The Professional MBA Marketing & Sales gir deltakerne den nyeste umiddelbart gjeldende kompetanse og sentrale verktøy for å gjøre dem i stand til å planlegge og gjennomføre effektiv markedsføring og å høste reelle fordeler i form av økt salg. [+]

Markedsføring og salg slår seg sammen

Selskaper som gjør en forskjell i sine markeder har klart måter å effektivt lar markedsføring og salg går sammen om å betjene sine kunder og glede dem. Vår cutting-edge MBA-programmet lar deltakerne til å forbedre sine kunnskaper og ferdigheter til å mestre markedsføring utfordringer og å høste fordeler gjennom salg fortreffelighet.

Umiddelbart gjelder kompetanse og sentrale verktøy The Professional MBA Marketing & Sales gir deltakerne den nyeste umiddelbart gjeldende kompetanse og sentrale verktøy for å gjøre dem i stand til å planlegge og gjennomføre effektiv markedsføring og å høste reelle fordeler i form av økt salg.... [-]


MBA Markedsføring Og Big Data

Ionis School of Technology and Management
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 Frankrike Le Kremlin-Bicêtre

Marketing & Big Data, trener vi ledere og eksperter som forstår de strategiske utfordringene og dimensjoner, markedsføring, ledelsesmessige, tekniske og menneskelige Big Data [+]

opplæring mål Styring av markedsstrategi, salg og produkt et selskap kan ikke lenger tenkes uten evne til å analysere og behandle data mer massive det eier eller kan gjenopprette (spesielt fra sosiale nettverk) på sin kunder for å kunne bedre forutse deres behov og atferd. Marketing & Big Data, trener vi ledere og eksperter som forstår de strategiske utfordringene og dimensjoner, markedsføring, ledelsesmessige, tekniske og menneskelige Big Data Karriere håndverk Analyse handler markedsføring og ledelse av Big Data: markedsføring eksperter, dataforskere, data ledere, konsulenter, prosjektingeniører, prosjektleder Big Data etc. oppdrag Design og definisjon av en markedsføringsstrategi, analyse av komplekse kundedata, data arkitektur, data management og markedsføring prosjektet ... [-]

MBA Konsentrasjon I Markedsføring

William Paterson University of New Jersey
Campus Heltidsstudier September 2017 USA Wayne

The Marketing konsentrasjon vil kombinere de ledende markedsføring prinsipper wih moderne teknologi og verktøy for å forberede våre kandidater til å bli en markedsledende ... [+]

MBA programmer i Markedsføring. MBA Konsentrasjon I Markedsføring The Marketing konsentrasjon vil kombinere de ledende markedsføring prinsipper wih moderne teknologi og verktøy for å forberede våre kandidater til å bli en markedsledende. The Master of Business Administration (MBA) Programmet har en tverrfaglig pedagogisk tilnærming. Som sådan, er stofflighet komponenter som er nedfelt i forretningsmiljøet vevd sammen gjennom pensum. Disse komponentene, eller perspektiver, inkluderer, men er ikke begrenset til etiske, politiske, regulatoriske og sosiale påvirkninger på organisasjoner. Det legges vekt på erverv av og / eller videreutvikling av kommunikasjonsferdigheter, kvantitativ analyse og teknologiske anvendelser innenfor rammen av virksomheten. Områder av kjernekompetanse vektlegges i de atten lavere kjerne studiepoeng: disse områdene omfatter finansiell rapportering, analyse og markeder, nasjonale og globale økonomiske miljøer i organisasjoner, ledelse informasjonssystemer, og menneskelig atferd i organisasjoner. De øvre sentrale kurs (enten 15 studiepoeng eller 12 studiepoeng avhengig av ditt valg av konsentrasjon) fokus på integrering av de lavere kjerneområder med bruk av tverrfaglige tilnærminger til organisatoriske spørsmål. MBA læreplanen tilbyr også et bredt spekter av valgfag i hver av skolenes fire avdelinger: Regnskap og Law; Økonomi, finans, og Global Business; Markedsføring og Management Sciences, og Professional Sales. Programmets strenge kurs krever en fortrolighet med nødvendige kvantitative og teknologiske konsepter. Ved innmelding, blir elevene oppfordret til å ta screening eksamen i ett) kvantitativ analyse og 2) teknologi, og rådes om å ta introduksjonskurs i disse områdene hvis det er nødvendig. Den Cotsakos College of Business har fått akkreditering fra AACSB International-Foreningen til Advance Collegiate Schools of Business. AACSB... [-]

Master Of Business Administration (MBA)

Humboldt International University
Nettstudie Deltid 18 måneder March 2018 USA USA Online

The Master of Business Administration programmet gir studentene til å bidra til virksomheten yrke og fremmer selvstendig læring. Gjennom en konseptuell forståelse, gjelder ledelses lederegenskaper, markedsføringsstrategier og / eller internasjonale forretningskonsepter, teori og forskning til kritisk å analysere og løse problemer i uforutsigbare miljøer. [+]

The Master of Business Administration programmet gir studentene til å bidra til virksomheten yrke og fremmer selvstendig læring. Ved gjennomføring av dette programmet, elevene er i stand til å: Vurdere en organisasjons finansielle stilling gjennom regnskapsanalyse og / eller prognoser. Oppsummere og diskutere de etiske og juridiske ansvar organisasjoner. Påfør utvalgte metoder for kvantitativ analyse for å forbedre forretningsmessige beslutninger. Sammenligne økonomiske miljøer og markeder og deres innvirkning på virksomheten. Gjennom en konseptuell forståelse, gjelder ledelses lederegenskaper, markedsføringsstrategier og / eller internasjonale forretningskonsepter, teori og forskning til kritisk å analysere og løse problemer i uforutsigbare miljøer. The Master of Business Administration tilbyr et intensivt graduate program som utdanner studenter i teori og praksis i det moderne næringslivet. MBA-programmet fremmer selvstendig læring og gjør elevene å bidra intellektuelt til virksomheten yrket. MBA studentene fullføre generelle kurs i verdifulle områder som regnskap, finans, ledelse, markedsføring og forretningsutvikling forskningsmetoder. Nyutdannede viser en konseptuell forståelse av avanserte forretningsstrategier og kritisk analysere og løse problemer basert på anvendt forskning metoder. Det er fire konsentrasjoner i MBA: Markedsføring Konsentrasjonen i markedsføring er utformet for å gi studentene en grunnleggende markedsføring bakgrunn for å forberede dem for stillinger i næringslivet og regjeringen. International Business (IB) Internasjonal virksomhet er en viktig del av næringslivet i dag. Denne konsentrasjonen forbereder kandidatene for sysselsetting i stillinger med selskaper som driver internasjonal handel. entreprenørskap Denne konsentrasjonen analyserer virksomheten entreprenørskap i en helt ny måte. Den er designet for å inspirere og utvide veien forretningsmessige utfordringer blir kontaktet og å tilby en... [-]

MBA I Markedsføring

Canadian University Dubai
Campus Heltidsstudier 3 semestre September 2017 De forente arabiske emirater Dubai

The Marketing konsentrasjon vil gi deg den avanserte nivå ferdigheter som kreves for å effektivt planlegge, utvikle og implementere strategiske markedsføring teknikker. Programmet undersøker hvordan bedrifter får tilgang til markedet og gjelder markedsføring prosesser og rutiner for å oppnå konkurransefortrinn. Det anser spørsmål som forbrukeratferd, markedssegmentering og forbrukernes lojalitet, og lærer teori og praksis for markedsføring livssyklusen, fra forskning og produktutvikling til kommunikasjon, forsyningskjeder og strategisk ledelse. [+]

MBA programmer i Markedsføring. Strukturen av Master of Business Administration gjenspeiler resultatene av et forskningsprosjekt undersøkelse utført av School of Business Administration med fokus på nåværende og fremtidige behov et tverrsnitt av organisasjoner over hele UAE. Derfor er programmet av stor strategisk betydning, og tilbyr praktiske og analytiske løsninger for de problemene og utfordringene næringsliv og andre organisasjoner i Gulf-regionen. Vår viktigste styrker vår MBA-program, tilbys ved School of Business Administration, fokuserer på å møte nåværende og fremtidige behov for næringsliv og offentlige ledere i Gulf-regionen. Den dynamiske og konkurransedyktig næringsliv i det 21. århundre krever ny ledelse og lederegenskaper - vår MBA vil forberede deg i dag, for morgendagens utfordringer. akkreditering - Vårt program er akkreditert av UAE departementet for høyere utdanning og forskning (MOHESR). Vi samarbeider tett med MOHESR å opprettholde de høyeste faglige standarder. Høyt kvalifiserte fakultet - Alle MBA fakultetet medlemmer er internasjonalt kvalifisert og har jobbet i Canada, USA eller Europa. Double Konsentrasjon - Studentene kan fullføre en ekstra gruppe av fire konsentrasjon kurs for å oppgradere med en dobbel konsentrasjon. Fleksibel Course Offering - Våre MBA er designet for å imøtekomme for studenter som arbeider full tid, derfor har vi muligheten til å ta klasser enten i kveld strømmen (søndag-onsdag 6: 00-9: 24:00) eller i helgen strømmen (fredag ​​og lørdag 09:00 -3: 24:00). Varighet av Program - Våre MBA-programmet består av 12 kurs, kan en student ta opptil 4 kurs i høst og våren, og en i sommer. Praktisk beliggenhet i Downtown - Universitetet... [-]

Toårig Bentley Mba

Bentley University Graduate School of Business
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 USA Waltham

The Emerging Leaders MBA på Bentley Graduate Business School er et toårig heltidsprogram utviklet for studenter med relativt liten eller ingen arbeidserfaring. [+]

Den Emerging Leaders MBA på Bentley Graduate Business School Er et toårig heltidsprogram designet for studenter med relativt liten eller ingen arbeidserfaring. Kandidater spenner fra nyere høyskole kandidater til de med tre års profesjonell sysselsetting. Programmet gir et solid fundament i de store forretningsområdene, som studentene kan bygge ved å ta avanserte kurs og konsentrasjoner. Dagens unge bedriftsledere trenger både bredde og dybde av kompetanse. Valgfrie kurs i Emerging Leaders MBA-programmet lar deg forfølge en spesialitet som gir verdier for en fremtidig arbeidsgiver. Du kan tilpasse din grad ved å velge fra åtte konsentrasjoner: regnskap Business Analytics Economics of Financial Markets finans Information Systems and Technology Lov og skatt Ledelse (tidligere tittel Management) markedsføring Dobbeltgrader Studenter i Emerging Leaders MBA-programmet kan kombinere sin grad med en av seks Master of Science tilbud på Bentley. Integrering av generelle forretningsferdigheter oppnådd gjennom MBA med den fokuserte ekspertisen til en MS grad tilbyr et særegent sett av kvalifikasjoner for jobbsøking. Kreditter fra fire kurs gjelder for begge grader, slik at du kan tjene den verdifulle ekstra legitimasjonen ved å fullføre seks ekstra kurs. Undervisning for Emerging Leaders MBA-programmet inkluderer ikke Master of Science kurs; De belastes på vanlig per kurs. Studentprofil Den Emerging Leaders MBA (Heltid, to år) Er designet for unge som ønsker å starte sin karriere med en ekstra referanse av høy verdi til potensielle arbeidsgivere. Nyutdannede går inn på konkurransedyktig markedsplass med stor teknisk kunnskap om forretningsdisipliner. Like viktig, gir programmet et solid grunnlag i ledelse, verdier, kulturell bevissthet, samfunnsansvar,... [-]

Penn State Smeal Mba - Markedsføring

Smeal College of Business, Penn State
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 USA University Park

Penn State Smeal markedsføringskonsentrasjon inneholder et sett med kurs som er utformet for å forbedre kunnskapen om forbrukeradferd, merkevareutvikling og egenkapital, rammer for strategisk ledelse og kommunikasjon, samt teknologier som forbedrer markedsføringsfunksjoner og prosesser. [+]

MBA programmer i Markedsføring. Penn State Smeal MBA - Markedsføring Penn State Smeal markedsføringskonsentrasjon inneholder et sett med kurs som er utformet for å forbedre kunnskapen om forbrukeradferd, merkevareutvikling og egenkapital, rammer for strategisk ledelse og kommunikasjon, samt teknologier som forbedrer markedsføringsfunksjoner og prosesser. Markedsføringskurs Høydepunkter Ny produktutvikling og ledelse: Identifiser forretningsmulighet, forstå potensielle kunders behov og utvikle et nytt produkt fra konsept til virtuell prototype. Forbrukeradferd: Få kunnskap om teorier og konsepter fra psykologi, sosiologi, økonomi og andre disipliner som er nyttige for forståelse og markedsføring til forbrukere. Brand Management: Undersøk og forstå prosessen med å bygge, designe, måle og opprettholde merkevare egenkapital. Markedsfakultet Høydepunkter Smeal Marketing fakultet medlemmer er respektert i feltet, og avdelingen selv er konsekvent rangert blant de 10 beste i verden for forskningsproduktivitet i henhold til University of Texas ved Dallas Research Rankings. Smeal Marketing fakultet som underviser i MBA-programmet inkluderer: Ralph Oliva: Longtime markedsføringsdirektør ved Texas Instruments og tidligere administrerende direktør ved Institutt for studier av bedriftsmarkeder. Meg Meloy: Tidligere fakultet medlem i Cornell med forskning som utforsker hvordan stemninger påvirker forbrukeradferd. Wayne DeSarbo: Markedsanalysekonsulent til firmaer som Pfizer, Merck og Motorola, med kompetanse innen områder som posisjonering, forbrukervalg og markedssegmentering. I FOKUS: INSTITUTET FOR BEDRING AV VIRKSOMHETSMARKEDER ISBM er et forskningscenter med hovedkontor i Penn State, og har et globalt nettverk av forskere og medlemsfirmaer som fokuserer på forretningsmessige markedsføringsutfordringer. Karriere Resultater Smeal MBA-kandidater som konsentrerer seg om markedsføring, fortsetter å jobbe på heltid med en rekke organisasjoner fra Fortune 500-selskaper, til små... [-]

Mba Markedsføring

IAE Nice Graduate School of Management
Campus Heltidsstudier 6 - 18 måneder September 2017 Frankrike Nice

Du ønsker å endre ditt yrkesliv eller gi en annen form for din karriere, men du ikke har noen virksomhet bakgrunn? Den franske Riviera MBA er programmet du trenger. Den raske spor program er en 6-måneders grad utviklet for ledere og studenter er villige til å spesialisere seg og få inngående kunnskap i området for markedsføring. Den 18-måneders full MBA-program, utviklet for ledere og studenter uten noen tidligere virksomhet bakgrunn, tilbyr fra de generelle innledende virksomheten grunnleggende, til de mest spesialiserte kurs i området for markedsføring. [+]

MBA Marketing Fast-Track Denne Master of Business Administration er en 6-måneders grad utviklet for ledere og studenter er villige til å spesialisere seg og få inngående kunnskap i området for markedsføring. Du har oppnådd en solid erfaring i bransjen, fullførte virksomheten diplomstudium, og du ønsker å ta steget opp til høyere lederstillinger i markedsføring sektor, eller bli en global konsulent i markedsføring: Dette er den grad du trenger. Våre MBA er skapt for å gi deg muligheten til å ta din karriere til neste nivå. Du vil få mer enn kompetanse i økonomi og administrasjon: du vil få livslang verktøy for å oppnå dine ambisjoner og drømmer. Kohorter er sammensatt av maksimalt 18 elever per stor, 35 for de sentrale kurs. 80% av dine medstudenter og 60% av dine instruktører er internasjonalt. 40% av MBA kandidater er ledere og 70% av Fakultet medlemmer er hands-on forretnings utøvere. Dette miljøet sikrer deg effektive og høye interaktive forelesninger, der forskere fra ulike horisonter, bakgrunner, aldre og land møtes og dele sine kunnskaper og erfaringer. Dine kurs er planlagt tre dager i uken over tjue-fem uker, for å tillate deg å studere og jobbe samtidig hvis du ønsker det. Internasjonale kandidater som innehar en student VISA får lov til å jobbe opptil 20 timer per uke i løpet av sitt opphold i Frankrike. Hvis du er en utøvende eller en ansatt, kan du fullføre MBA uten å forlate din faktiske posisjon. Den totale kurs består av 48 ukedager og 24 helgedager. Ved hjelp... [-]

MBA I Luksus Markedsføring Og Mote

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Heltidsstudier September 2017 Frankrike Paris

Bli en del av den neste evolusjonen i moteindustrien: forstå, opprette og administrere mote samlinger og merkevarer. [+]

MBA programmer i Markedsføring. Bli en del av den neste evolusjonen i moteindustrien: forstå, opprette og administrere mote samlinger og merkevarer. Luksus koder og markedsaktører Luksusmerker og moteindustrien Luksus koder og merkeidentitet i moteindustrien Trender innen mote History of fashion History of arts Fashion markedsføring og digital markedsføring Luksus markedsføring Merkevareledelse i mote og tilbehør Mote forbrukeratferd Mote detaljhandel ledelse / Fast detaljhandel Selge teknikker brukt til moteindustrien Kundeansvarlig PR og kommunikasjon i moteindustrien E virksomhet og digital markedsføring Sosiale medier og e rykte Mediaplanning og KPI administrasjon Starte egen motemerke Bygge en forretningsplan Mote prognoser Corporate Strategy Menneskelige ressurser, teambuilding og ledelse Immaterialrett og lisensiering etikk og bærekraft Fashion design Fashion tegning Lag den perfekte moodboard innsamling utforming Materiale workshop: tekstil, lær og pels Tekstil innovasjoner og trender Kjøp og produktutvikling Mote visuell markedsføring Rådgivningsprosjektet [-]

Denver MBA (full-time MBA)

University of Denver | Daniels College of Business
Campus Heltidsstudier August 2018 USA Denver

Denver MBA er en spillveksler i lederutdanning. [+]

[-]

MBA Med En Konsentrasjon I Markedsføring

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2017 Tsjekkia Praha

MBA med en konsentrasjon i markedsføring forbereder studentene på de komplekse utfordringene selskapene i et svært konkurransepreget miljø. Markedsføring og markedskommunikasjon har blitt viktige faktorer i å få og opprettholde markedsandeler og bedriftens posisjonering. [+]

MBA programmer i Markedsføring. MBA med en konsentrasjon i markedsføring Den mba med en konsentrasjon i markedsføring forbereder studentene på de komplekse utfordringene selskapene i et svært konkurransepreget miljø. Markedsføring og markedskommunikasjon har blitt viktige faktorer i å få og opprettholde markedsandeler og bedriftens posisjonering. Dette alternativet er ideelt for grooming studentene for en senior marketing rolle. Spesialist fagene bygger på basisfagene for å gi omfattende markedsføring kunnskap. Denne 18-måneders livslang utdanning MBA program for helgen studie (2 helger per måned) * fører til en IACBE-akkreditert Master of Business Administration (MBA) grad fra University of New York i Praha. Du vil ta en kjerne sett av 10 kurs som gir deg et solid fundament i internasjonal business og deretter 4 ekstra kurs i markedsføring. * UNYP gir lette forfriskninger i pausene til studenter på dette programmet Før starten av MBA-program, UNYP gir, gratis, en pre-MBA workshop i prinsippene om økonomi, regnskap, markedsføring og ledelse for å sikre at du begynner studiene godt forberedt og på likeverdig nivå med andre klassekamerater. Vi tar imot søknader nå. MBA sentrale kurs: Organisasjonsatferd og ledelse International Marketing Management Finansregnskap Driftsregnskap Drift og prosjektledelse Juridisk og etisk beslutningsprosesser i virksomheten Forhandling og mekling Financial Management Innovations in Management entreprenørskap Forskningsmetoder Seminar Economics & seminarene Bortsett fra basisfagene, studentene fullføre kurs i følgende satsingsområder. Marketing Research Consumer Behavior & Neuromarketing Strategic Marketing Management Merkevareledelse Consultancy prosjekt Etter å ha fullført alle kurs, elevene gjennomføre rollen som en intern eller ekstern konsulent og undersøke en virksomhet problem... [-]