Keystone logo

MBA Programmer i Kundebehandling i Asia for 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Forretningsstudier
Studieretninger
  • Forretningsstudier (0)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

MBA Programmer i Kundebehandling

Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.

En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.

Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.

Studenter som fullfører en del av sin grad i Asia er økende i antall. Foreløpig de andre og den tredje største økonomier er i Asia. Uten begrensning, har elevene beskrevet sin tid i Asia som den beste opplevelsen av livet. I dag, tre av de fire mest befolkede land i verden er i Asia: Kina, India og Indonesia.

En Master of Business Administration (MBA) er en profesjonell grad som kan oppnås av de som studerer virksomhetsledelse på en handelshøyskole. Studiet dekker ulike former for analyse og strategier, inkludert drift, markefsføring, økonomi og regnskap.