$close

Filtre

Se resultater

MBA studier i Kommunikasjon i Lille Frankrike

MBA er langt og bort de mest vellykkede grad av det 20. århundre. Se på de amerikanske statistikken. Den første graden ble ikke gitt ut før 1900-tallet. Ved slutten av det 20. århundre hadde det en 27% markedsandel av alle utdannet grader gitt ut.Kurs i kommunikasjon forbedrer studentenes ferdigheter innen dette spesifikke området og forbereder dem til et bredt spekter av yrker. De egenskape… Les mer

MBA er langt og bort de mest vellykkede grad av det 20. århundre. Se på de amerikanske statistikken. Den første graden ble ikke gitt ut før 1900-tallet. Ved slutten av det 20. århundre hadde det en 27% markedsandel av alle utdannet grader gitt ut.

Kurs i kommunikasjon forbedrer studentenes ferdigheter innen dette spesifikke området og forbereder dem til et bredt spekter av yrker. De egenskapene som anvendes gjennom denne prosessen kan bli brukt i mange ulike karrierefelter og gir dermed studentene en unik frihet når det kommer til yrkesvalg.

Frankrike er i dag blant de 20 beste resultater landene når det gjelder økonomien på grunn av deres gode resultatorientert høyere utdanning læring. De fleste av kursene ved universiteter tilbys i det franske språket. Frankrike har 60 offentlige og 100 private universiteter.

Hviler langs Deule River er Lille, den største byen i den Lille Métropole i den franske Flandern. Byen har over 200.000 innbyggere. Lille Byen har seks universiteter og flere høyskoler.

Topp MBA i Kommunikasjon i Lille i Frankrike

Minimér
Les mer om å studere i Frankrike
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Anbefalt Seneste Tittel
  • Anbefalt
  • Seneste
  • Tittel
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Frankrike +6 Mer

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den ... +

MBA Digital markedsføring / kommunikasjon og sosiale medier lar deg utnytte mulighetene til profesjonene som tilbys av nettet, sosiale medier og mer generelt for å forstå den digitale verdens evolusjoner som påvirker merkevarestrategiene, deres identitet og kommunikasjonen med publikum. -
MBA
Fulltid
Fransk
Campus