MBASTUDIES

Deltid MBA studier i Digital markedsføring i Frankrike 2021

Gitt kraften i en MBA og dørene åpnes det, nettverket den tilbyr, og de problemløsende ferdigheter det lærer, økonomistudenter trenger å være mer engasjert i sin utdanning, og for å gjøre en bevisst innsats for å forstå hva de ønsker å komme ut av sin MBA-grad.

Forstå hvordan nye medieteknologier arbeid er en del av en vellykket digital markedsfører strategi. Kompetanse i å bruke disse nye former for å drive forbrukeratferd er også viktige. Fokuserer kan inkludere sosiale medier, digital radio og fjernsyn, mobil markedsføring og andre kanaler.

Frankrike et ypperlig system for høyere utdanning til ikke bare sine borgere, men også utlendinger. Landet 's dynamisk kultur tiltrekker seg utenlandske studenter og de som er interessert i å forfølge internasjonale kurs. Frankrike har en tradisjon for vitenskapelig og teknologisk innovasjon. Dette sikrer at forskere utnytte sin kreativitet.

Deltid MBA i Digital markedsføring i Frankrike

4 Resultater i Digital markedsføring, Frankrike Filter

MBA Digital markedsføringsstrategi

De Vinci Higher Education Group
MBA
okt. 2021
<
Fulltid
30 juni 2021
Engelsk
Campus

“I dag må selskaper i alle bransjer prestere i et stadig skiftende digitalt miljø. MBA i digital markedsføringsstrategi er designet for å tilby opplæring av høy kvalitet til f ...

Les mer

MBA Spesialisert Digital Markedsføring Og E-Business

ESLSCA Business School
MBA
<
Fulltid
<
Deltid
<
2 år
Engelsk
Fransk
Campus

I "Ny økonomi" har Digital gitt opphav til nye bruksområder. Bedrifter er tvunget til å revurdere sin drift og gjennomføre sin digitale revolusjon.

Les mer

MBA i internasjonal markedsføring fordypning

ILCI Business School
MBA
<
Fulltid
<
2 år
Fransk
Campus

I løpet av to år har MBA-programmet i International Business Specialization Marketing

Les mer

MBA Online Management of Digital Transformation (ISG EPITA)

IONISx
MBA
<
Deltid
<
18 måneder
Fransk
Nettstudier

Behandle de strategiske utfordringene i den digitale og globale transformasjonen av økonomien, og utvikle en 360 ° visjon om at selskapet skal få høyde.

Les mer