MBA i internasjonal markedsføring
EU Business School
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 21 900 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Mar 2024
* Barcelona studieavgift. For München er studieavgiften € 22.500. Undervisning i Genève/Montreux er 37 800 CHF per år. Nettundervisning er € 17 400 per år
Introduksjon
Bli en Game Changer!
Bli med på vår online informasjonsøkt - Registrer deg nå!
Markedsføring av produkter og tjenester er et viktig aspekt ved enhver virksomhet. Å forstå forbrukernes behov og effektivt levere et selskaps tilbud er nøkkelen til suksessen. Dette programmet gir et rammeverk for å forstå markeder, konkurrenter, produktporteføljer og forbrukeratferd fra et internasjonalt perspektiv. Du vil lære om den siste utviklingen innen e-markedsføringsstrategier, reklame og medier for å forberede deg på en karriere innen internasjonal markedsføring.
- Varighet : Tre semestre/ett år (90 studiepoeng)
- Steder : Barcelona, Genève, Montreux, München, Online
- Undervisningsspråk : engelsk
- Startdatoer : oktober/januar/mars
- Opptak: Året rundt
Grad tildelt
- For studenter som studerer på våre campus i Barcelona og Sveits, er en stats-anerkjent, universitets-MBA-grad akkreditert av Universidad Católica de Murcia (UCAM), Spania.
- En EU Business School privat og internasjonalt akkreditert MBA -grad i Sveits.
Galleri
Opptak
Læreplan
En prøve av International Marketing programmet kurs:
- Salgsledelse
- Digital Marketing Strategies
- Reklame og media
Programresultat
Studiepoeng: 90 studiepoeng
Grad tildelt
- En universitetsspesifikk mastergrad (título propio) tildelt av Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spania.
- Et sertifikat i avanserte studier fra EU Business School Sveits.
Læringsutbytte
Nyutdannede forlater dette programmet med alle verktøyene de trenger for å være effektive aktører innen internasjonal markedsføring. Studentene vil også:
- Utforsk hvordan selskaper får mest mulig ut av investeringene sine; fra å administrere data til kommunikasjon.
- Bruk nøkkelprinsipper som forbedrer kommunikasjon og effektivitet.
- Analyser funksjonene til HR-ledelse og utforsk dens strategiske betydning.
- Analysere og lage alternative investeringsprosjekter.
Stipend og finansiering
Flere stipendalternativer er tilgjengelige. Vennligst sjekk instituttets hjemmeside for mer informasjon.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Studenter som fullfører denne store forfølge karrierer i:
- Markedsføring rådgivning
- Reklame
- Media
- Merkevareledelse