Digitale bedrifter trenger fagfolk med spesifikk og tverrfaglig opplæring som er fleksible og i stand til å tilpasse seg forandring i en stadig mer flytende og raske verden.

MBA i Digital Business tar sikte på å danne visjonære ledere som er i stand til å håndtere forandring i flyktige, usikre, svært komplekse eller stadig skiftende miljøer.

Ved å fullføre MBA i Digital Business vil du forstå hvordan et digitalt selskap fungerer og vil kunne håndtere og organisere det for å utforme vekststrategier, å skaffe seg solid kunnskap om forretnings- og organisasjonsmodeller, strategisk og økonomisk planlegging, fleksibilitet, markedsføring, internasjonalisering og ledelse.

Hva skal jeg lære?

Ved å fullføre MBA i Digital Business vil du være helt i stand til å:

  • Underta med garantier for suksess.
  • Bruk agile metoder: Lean Startup, Scrum, Open Innovation, etc.
  • Lag din egen virksomhet, fra ideen din opp til du putter den i praksis;
  • Kjenn de grunnleggende aspektene ved strategisk økonomisk og finansiell planlegging;
  • Bruk "Corporate Entrepreneurship" i organisasjonen din;
  • Forstå de nye Internett-forretningsmodellene;
  • Utvikle en forretningsplan og presentere den til potensielle investorer;
  • Utnytte teknologi og innovasjon i bedriftens strategi
  • Å vite de forskjellige måtene å få tilgang til kapital (Venner
  • Integrere nye digitale markedsføringsteknikker: Social Media, SEO, SEM.
  • Administrer salg mer effektivt.
  • Ledende og vellykket høyytelseslag
  • Lag hurtige og vellykkede beslutninger
  • Forbered nøkkelbudsjettet til et nytt selskap.

Til hvem er det rettet?

MBA i digital virksomhet gir opplæring spesielt rettet mot følgende profiler:

  • Entreprenører som ønsker å forbedre trening for å starte sine egne forretningsprosjekter.
  • Fremtidige entreprenører som ønsker å forandre deres livsstil for en mer entreprenørskap, og dermed være deres egne sjefer, og hvor de selv fører sin faglige kurs.
  • Ledere som er fullt aktive i innovasjonsprosesser og strukturelle endringer.
  • PMES-ledere, unge entreprenører og nyutdannede som ønsker å utvide sin kunnskap i et grunnleggende aspekt som ikke tilbyr noen av de tradisjonelle handelshøgskolene.

Studieplaner

MBA i digital virksomhet er organisert som følger:

Modul 1. Lean Startup

  • Lean Startup og kundeutvikling I
  • Kundeutvikling II og forretningsmodell
  • Minimal levedyktig produkt
  • Masterclass: Lean Startup Success Story
  • Masterclass: Success Case Innovation

Modul 2. Forretningsstrategi

  • Strategisk retning, konkurransedyktig analyse
  • Retning av digitale operasjoner
  • Forretningsmodeller
  • Masterclass: De nye reglene for spillet i det digitale miljøet
  • Masterclass: Growing er den eneste barrieren for digitale selskaper

Modul 3. Agil produktutvikling

  • Design tenkning
  • Problemløsing
  • Agile
  • Masterclass: Design Thinking. Setter kunden i sentrum av virksomheten
  • Masterclass: Case of success agile metoder

Modul 4. Produkter og tjenester

  • Produktfaser: Utvikling, Utgivelse og modenhet, Avslag
  • Produktgruppe og produktplan
  • Digitale produkter: Web, Apps, Digital Project Management
  • Masterclass: Personen som den første prototypen
  • Masterclass: Nøkler og kreativitet for kommunikasjon og kreativitet for å kommunisere nye produkter og innholdskart

Modul 5. Markedsføring

  • Markedsføring: Strategier og verktøy for suksess
  • Markedsføringsretning i selskapet: Implementering av markedsplanen
  • Distribusjon / Retail / Deployment
  • Masterclass: E-handel suksess sak
  • Masterclass: Annonser fra Sinsajo

Modul 6. HR

  • Ledelse og motivasjon / Time Management
  • Team Management og People Selection
  • Godtgjørelse og godtgjørelsespraksis: Bidrag
  • Masterclass: De nye HR StartUps for å fange digitalt talent
  • Masterclass: Målet med HR for 2020 er å fremme digitale ferdigheter

Modul 7. Kunder og markedsføring

  • Salgsprinsipper
  • Salg, forhandling, presentasjon og historiefortelling teknikker
  • Salgs- og distribusjonsplan
  • Masterclass: Dykker inn i kundens behov for å vinne det autentiske salg
  • Masterclass: Emosjonell intelligens for å selge mer

Modul 8. Logistikk

  • Distribusjonsplan i selskapet
  • Logistikk og DropShipping
  • E-handel Logistikk
  • Masterclass: Case of Amazon suksess
  • Masterclass: PC Logistics Plan Components

Modul 9. Markedsføring PULL

  • Innkommende markedsføring: Marketing Advertising. Kunsten å tiltrekke seg kunder
  • Attraksjon Markedsføring
  • Automatisering Markedsføring
  • Masterclass: Linkedin
  • Masterclass: Youtube

Modul 10. Finans og regnskap

  • Økonomi og næringsliv
  • Stater og økonomiske projeksjoner i selskapet
  • Ledelse og finansiell regnskap / investeringsanalyse
  • Masterclass: Hvor mye er mitt selskap verdt?
  • Masterclass: Blockchain vil endre økonomien som vi kjenner det i dag

Modul 11. Markedsføring PUSH

  • Digital markedsføring
  • E-handel
  • Mobil markedsføring
  • Masterclass: Advergaming
  • Masterclass: Lean Marketing

Modul 12. Investering og finansiering

  • Verdivurdering av forretningsprosjekter og presentasjon til investorer, Pitch Deck, Executive Summary
  • Kilder til finansiering for selskaper
  • M
  • Masterclass: Analysere en akselerator når det gjelder å investere i en Startup
  • Masterclass: Hvordan få mine første investorer i prosjektet

Modul 13. Analytics og UX

  • Business Analytics
  • Data-drevet og BI-modeller
  • Kundeopplevelse
  • Masterclass: Inne i et stort datasystem
  • Masterclass: Analytics i Talent Management

Modul 14. Juridisk

  • The Business Vehicle
  • Kommersiell, Skatt, Arbeid, Digital
  • Beskyttelse og leting
  • Masterclass: Beskyttelse av immaterielle eiendeler: branding, programvare og algoritmer
  • Masterclass: Juridiske mål for digital transformasjon

Modul 15. Lansering

  • Strategi for vekst
  • Vekststrategi I
  • Vekststrategi II
  • master~~POS=TRUNC

Modul 16. Internasjonal

  • Internasjonale markeder
  • Organisatoriske og strategiske modeller for internasjonalisering / Juridisk og økonomi for internasjonalisering
  • Internasjonal / Online Marketing
  • Masterclass: Hvordan starte en internasjonal markedsføringskampanje og hvorfor
  • Masterclass: Hvordan komme seg til det amerikanske markedet
  • Master Final Project

* Studieplanen og masterclassen kan lide endringer på grunn av oppdatering og forbedring av det samme.

Hvorfor velge oss?

Finn ut hva som skiller oss fra hverandre.

Online School # 1

IEBS er den første IEBS som vises i CSIC-rangeringen og den 9. beste i Spania.

Ibero-amerikansk rangering

2. Online Business School i den ibero-amerikanske rangering av Business Schools.

Dobbelt titrering

Avtaler for akkreditering av våre grader med de mest prestisjetunge universitetene

Opplærings Excellence

Tildelt med Educational Excellence gjennom Educaedu portalen

Stjernen av gull 2017

Fra Institute for Business Excellence for bidrag og forpliktelse til den pedagogiske kvaliteten til IEBS .

Mest nyskapende profil

Vi søker innovasjon i læring. Anerkjent av Fecyt som en av de mest innovative profilene.

Kvalitetslæring

Den eneste nettskolen akkreditert for å møte de strenge kravene for å formidle kvalitets e-læring

Industrieksperter

IEBS lærere møter fire krav: Kunnskap, erfaring, empati, lidenskap for undervisning.

Innovativ læringsmodell

På IEBS vi de mest moderne metodene og læringsteknikkene. Programmene er utviklet etter systemer med fleksible metoder og strukturert i ukentlige klasser der studenten har et sett med mål og mål å møte, pluss et prosjekt å implementere fra kunnskapen som er oppnådd med veiledning og veiledning av en mentor.

Hva består det av?

  • Invertert klasse: Vi starter med prosjektet du trenger å løse
  • Læring ved prosjekter: Vi lærer ved å gjøre og lytte
  • Lagarbeid: Vi jobber og lærer i grupper
  • Formell, uformell og sosial læring: Vi bruker alle de nyttige ressursene som er tilgjengelige

Hvordan virker det?

  • Prinsippet for hver klasse og modul er alltid et prosjekt som skal utvikles
  • Student får tilgang til formelle og uformelle didaktiske ressurser foreslått av læreren
  • Deltakelse i debatter for å styrke konsepter og sentrale ideer
  • Arrangement av en mentor, en bransjeekspert som utviklet klasser, for å løse sine problemer og få tilbakemelding fra virkeligheten.

Programoversikt

Hvor lenge varer det?

Det har en varighet på 750 timer.

Når koster det?

Har en pris på: U $ S 6 250

Når begynner det?

Starter 04/25/2019.

Finansiere!

Med IEBS i rentefri undervisning.

Tilgjengelige stipendier

  • Smart bag: Spar 25% av prisen
  • Impulspose: Spar 40% av prisen

Søknadsprosess

  1. Fullfør og send inn online søknaden
  2. Gjennomfør et personlig intervju og en fitness test
  3. Registreringsformalisering
Program undervist i:
Portugisisk
Sist oppdatert February 17, 2019
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
750 timer
Heltid studier
Pris
6,250 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist