MBA - som spesialiserer seg på digitale og sosiale medier markedsføring i Barcelona

ESERP Business School

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

MBA - som spesialiserer seg på digitale og sosiale medier markedsføring i Barcelona

ESERP Business School

MBA pedagogisk innhold er tilpasset kravene i den europeiske området for høyere utdanning, med 60 studiepoeng, hvor en konstant innsats i er garantert forbedring av ledelsesmessige ferdigheter og optimal utvikling av holdninger som initiativ, samarbeid eller kritisk kapasitet.

MBA ESERP legge spesiell vekt på kompetanseutvikling, alltid basert på en date kunnskapSom tillater elevene å øve bruke teknikkene og nyeste verktøyene strategisk. For å oppnå dette er vi avhengig av en forbindelse fakultet ved profesjonelle fagfolk innføre de virkelige problemene i dagens virksomhet organisasjonen i klasserommet.

For integrering av studenter i næringslivet så vel som i beslutningsprosessen, det gjelder en dynamisk system undervisning og aktiv, Brukt som et pedagogisk verktøy, blant annet når det gjelder metode og simulering.

MBA-Spesialitet-en-Marketing-Digital-og-sosiale-medier-in-Barcelona

Mål

  • Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring.
  • Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon.
  • Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer.
  • Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon.
  • Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem.
  • Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet.

Som senior, både personlig og faglig utvikling av sine daglige aktiviteter, etter hvert forvandle produktiviteten kostnadene opplæring for bedrifter og organisasjoner kulturell berikelse.

Metodikk

Case-Studie: de funksjonelle områder av selskapet blir diskutert gjennom case-studier. De fleste som utvikler reelle problemer som kan oppstå i enhver bedrift.

PMO: styringsverktøy og støtte for å forvandle et prosjekt til virkelighet, med global visjon og dynamisk miljø, med sine styrker og svakheter.

Inspireo Workshop / LEGO metodikk: forbedre virksomheten rekruttering, frigjøre potensialet for mennesker i et miljø med kreative og deltakende arbeid. Anvendt Gjennom workshops kalt INSPIREO Wokshop egen.

Balanced Scorecard (design strategier i business management): Styringsmodell basert på objektive hvis prestasjon måles ved virksomheten indikatorer.

Teambygging: Studentene blir delt inn i små arbeidsgrupper. Gruppearbeid er en viktig del av forberedelsene av profesjonelle futures posisjoner.

Curriculum

Lokal

Financial Management: Ledelse, strategi og verdiskaping

  • regnskapet. Lønnsomheten mål på suksess
  • Utvikling, kontroll og budsjett gjennomgang.

Risikostyring.

  • Finansiell risiko: soliditet og likviditet
  • kommersiell risiko: kredittstyring.

juridiske og skattemessige rammer for næringsvirksomhet.

  • Bedrifter og samfunn: juridiske ramme
  • skatteplanlegging

Selskapets policy og ledelse. Organisasjon og strategi.

  • Natur og utviklingen av organisatorisk tenkning
  • organisasjonsstruktur

Rollen of Human Resources Company

  • forretningskultur
  • Utvalg og belønningssystemer

lederegenskaper. Ledelse og motivasjon. team Management

  • Lederskap og ledelse stiler
  • Mentoirng & Empowerment

Samarbeid og konfliktløsning. Forretningsetikk og samfunnsansvar

  • Prosess og teknikker for kollektive forhandlinger. fagforeninger
  • Kommunikasjon og konfliktløsning

Markedsføring og kommersielt selskap

  • Og stiler av markedsføringsstrategi
  • Forbruker analyse. Markedsposisjonering.
  • Struktur og funksjon av kommersielle nettverk: planlegging og oppnå målene.

Markedsføringsstrategier. Digital Marketing.

  • Brand. Betydning, konsept og utvikling
  • Planlegg strategisk og operativ markedsføring. CRM
  • Digital markedsføring konsepter. Optimalisering av nettstedet.

Globalisering og internasjonalisering av markeder.

  • konkurransemekanismer i internasjonale markeder.
  • Analyse av internasjonale markeder. geopolitisk risiko
  • Internasjonalisering av selskapet

Driftsadministrasjon og innkjøpsfunksjon. Supply Chain.

  • optimal rekkefølge administrasjon
  • Optimalisering av leverandørkjeden.

Kvalitetsstyring. Innovasjonsledelse.

  • Kvalitet og dyktighet - kundelojalitet.
  • Analyse, måling og kvalitetskontroll. Forbedring plan.

Området Markedsføring Digital Social & Media

Grunnleggende om markedsføring og digital markedsføring.

  • Den nye forbruker profil og stake-holdere.
  • Grunnleggende om strategisk markedsføring.
  • MKTG evolusjon og marketing mix.
  • MKTG introduksjon til digital og digital strategi.

Felles ledelse.

  • Facebook - Instragram - Google + - pinte, osv ...
  • Linkedin.
  • Twitter.
  • Verktøy cm.
  • Blogging.
  • Figuren av community manager.
  • Styring av korporative kriser på sosiale nettverk.

Digital & sosiale mediestrategi.

  • Social Media Strategist: net strategi.
  • Social CRM.
  • Innkommende MKTG.
  • vekst hacking

Søkemotorrangeringer.

  • Seo.
  • Sem.

Brand omdømme.

  • Bedriftens merkevare ledelse og personlig merkevarebygging.
  • Rykte: vs publikum innflytelse.

E-handel.

  • E-post markedsføring og affiliate marketing / retur vurdering.
  • Mobil markedsføring.

Digital marek rettslig behandling.

  • digital lov.
  • Databeskyttelse - åndsverk.

Markedsføring innhold.

  • Markedsføring innhold.
  • Storytelling.
  • Crowdsourcing.
  • Gamification.

Innovasjon og nye teknologier.

  • Teknologi og utstillingslokale opplevelse.
  • Lot.

Forvaltning av digitale markedsføringsteam.

  • Digital markedsføring organisasjon.
  • ledelse og lederegenskaper.
  • Kommunikasjonsevner.

(*) Programmet innhold, programmering og materialer kan lide litt variasjon av endringer i faglig planlegging.

(*) Rekkefølgen av modulene er en indikasjon programmering basert på master.

Karrieremuligheter

Studiene skal gi mulighet til å utvikle din karriere i ulike områder kan arbeide i områder som:

  • Strategisk planlegging direktør.
  • Generaldirektoratet.
  • Regnskap Ledelse og økonomistyring.
  • Analyse av nye forretningsmuligheter.
  • Innkjøpsavdelingen.
  • Administrativ ledelse - Financial.
  • Produktsjef, Salgssjef og Brand Manager.
  • Innovasjon, forskning og utvikling.
  • Produksjonsledelse.
  • Logistikk, kvalitet og leveringssikkerhet.
  • Ledelse og prosjektledelse.
  • Åpne nye markeder.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
1 år
Deltid
Price
Pris
11,920 EUR
Information
Deadline
Locations
Spania - Barcelona, Catalonia
Studiestart : Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spania - Barcelona, Catalonia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen