MBA Konsentrasjon I Markedsføring

Markedsføringskonsentrasjonen kombinerer de ledende markedsføringsprinsippene med moderne teknologi og verktøy for å forberede våre kandidater til å bli markedsførende. Master of Business Administration (MBA) programmet har en tverrfaglig pedagogisk tilnærming. Som sådan blir tekstkomponenter som er oppført i næringslivet sammenvevd gjennom læreplanen. Disse komponentene, eller perspektiver, inkluderer, men er ikke begrenset til etiske, politiske, regulatoriske og sosiale påvirkninger på organisasjoner. Det legges vekt på oppkjøp av og / eller foredling av kommunikasjonsferdigheter, kvantitativ analyse og teknologiske anvendelser innenfor forretningsområdet. Områder med kjernekompetanse er understreket i de atten lavere kredittkredittider: disse områdene inkluderer finansiell rapportering, analyse og markeder, innenlandske og globale økonomiske miljøer av organisasjoner, styringsinformasjonssystemer og menneskelig oppførsel i organisasjoner. De øvre kjernefagene (enten 15 studiepoeng eller 12 kreditt timer avhengig av valg av konsentrasjon) fokuserer på integrering av de nedre kjerneområdene ved bruk av kryssfunksjonelle tilnærminger til organisatoriske problemstillinger.

Atinuke (Tinu) Adeniran

Assisterende direktør

Kontor for Graduate Opptak

Telefon - 973-720-2764

Koble med oss ​​på WhatsApp

MBA-læreplanen tilbyr også et bredt spekter av valgfrie kurs i hver av skolens fire avdelinger: Regnskap og lov; Økonomi, finans og global virksomhet; Markedsføring og ledelse, og profesjonell salg. Programmets strenge kurs krever en kjennskap til nødvendige kvantitative og teknologiske konsepter. Ved innskriving oppfordres studentene til å ta screeningseksamen i 1) kvantitativ analyse og 2) teknologi, og rådes om å ta innledende kurs på disse områdene om nødvendig. img 1 Cotsakos College of Business har mottatt akkreditering fra AACSB International-The Association til Advance Collegiate Schools of Business. AACSB-akkreditering representerer den høyeste prestasjonsstandarden for handelshøgskoler over hele verden. Bare ca 5% forretningskoler i verden er akkreditert av AACSB.

Nødvendige ferdigheter Kredittimer (valgfritt)

  • Matematiske metoder for virksomheten
  • Datamaskiner og applikasjoner

Kredittkrav for lavere kjerne (kan fravikes) 18 studiepoeng

  • Ledelsesprosess og organisatorisk teori
  • Finansiell og ledelsesmessig regnskap
  • Økonomistyring
  • Markedsføringsledelse
  • Økonomisk analyse
  • Management Information Systems

Kredittkrav for øvre kjerne (obligatorisk for alle studenter) 15 studiepoeng

  • Statistikk for kvantitativ analyse
  • Multinasjonalt næringsliv og drift
  • Organisatorisk oppførsel og kommunikasjon
  • Næringsliv, regjering og samfunn
  • Forretningspolitisk seminar

map

Markedsføringskonsentrasjon (for alle Markedsføringskonsentrasjonsstudenter) 15 studiepoeng

Ta noen 5 kurs på følgende liste:

  • Uavhengig studie
  • Markedsanalyse og analyse
  • Business til Business Marketing
  • Global markedsføring
  • Forbrukeratferd
  • Kundeansvarlig
  • Eventuelle 6000-7000 CCOB kurs

img 2

Program undervist i:
Engelsk

Se 5 flere kurs fra William Paterson University of New Jersey »

Sist oppdatert July 18, 2018
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
sep. 2019
Duration
Kontakt skolen
Heltid studier
Pris
18,856
Undervisning: US $ 18 856, Rom og styret: US $ 10 920, Bøker og rekvisita: US $ 1600, Transport: US $ 890, Diverse: US $ 2,250, TOTAL US $ 34,516 (New Jersey innbyggerundervisning - $ 12,114.00 per år)
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
sep. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

sep. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato