MBA i Hospitality Management

Les Roches International School of Hotel Management - Bluche,Switzerland

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

MBA i Hospitality Management

Les Roches International School of Hotel Management - Bluche,Switzerland

MBA Hospitality Management

Denne Master of Business Administration eller MBA Hospitality Management forbereder unge fagfolk for senior lederstillinger gjennom fokus på problemløsning, data-drevet beslutninger, og strategisk forretningsutvikling og lederutvikling.

Læreplanen er utviklet i samarbeid med bransjeeksperter for å sikre maksimal relevans for industrien trender og krav. Det er levert av en erfaren, internasjonal fakultetet. Programmet omfatter ledelses forelesninger, real-world prosjektsamarbeid med selskaper i bransjen for å gjennomføre leder problemløsning ferdigheter, en avhandling og fordypningsemner i markedsføring eller økonomi.

Kurs Oversikt

Følgende sammendrag er en oversikt over kursene som tilbys i MBA i Hospitality Management program. For nøyaktig informasjon og kursbeskrivelser, se Academic Catalog.

SEMESTER 1

  • Across Cultures
  • Ledelse og Utvikling
  • Strategisk Hospitality Management
  • bærekraft
  • Trender i Tourism and Hospitality
  • Dataanalyse og Decision Making
  • Strategisk operativ ledelse
  • Hospitality økonomistyring og budsjettering

SEMESTER 2

  • Bedriftsøkonomisk
  • Strategisk ledelse
  • Inntekter og styring av priser
  • Turisme destinasjon og eventplanlegging
  • Applied Research Project

... pluss tre fordypning (Hospitality fast eiendom, corporate finance, investeringsstrategier for Financial Markets og Asset Management).

MBA Spesialiseringer

MBA gjestfrihet med FINANCE

Økonomistyring er en kjernekompetanse for toppledere i dagens konkurranseutsatte globale gjestfrihet sektor. Viser solid kunnskap om sentrale økonomiske prinsipper relatert til inntekter, real-estate og investeringsstrategier vil gi utdannet en merverdi å utvikle seg raskt opp stigen av en gjestfrihet organisasjon.

Fordypningsemner i Semester 2

  • Gjestfrihet Eiendom
  • Corporate finance
  • Investeringsstrategier for Financial Markets og Asset Management

MBA gjestfrihet med MARKETING

Hospitality forbrukernes forventninger er stadig økende og makt til å reservere, gjennomgang og velge online er å endre måten selskaper i bransjen gjør markedsføring. Å ha nøkkelkompetanse i Brand og digital markedsføring strategier vil gi utdannet mange muligheter til å utvikle og bevise kompetanse i den digitale tidsalder.

Fordypningsemner i Semester 2

  • Consumer Behavior
  • Brand Marketing
  • e-markedsføring

Inntakskrav

Alder - Normalt i alderen 24 år eller over.

Utdanning - Søkere må ha en bachelorgrad fra et akkreditert institusjon for høyere utdanning i alle felt, helst med minimum 2 års arbeidserfaring.

Engelsk Kvalifikasjoner - Hvis du ikke er en innfødt engelsk høyttaler, eller hvis du ikke har brukt de siste 3 år i en engelsk-lærer på skolen, må du legge ved ett av følgende:

  1. TOEFL: minimum score på 550 poeng for papirbasert test eller 80 på internett baserte test (IBT). TOEFL testing kodenummer for Les Roches er 9827.
  2. Cambridge First Certificate eksamen (FCE): Grade A eller Cambridge Advanced Exam (CAE): klasse C. Ta også sende uttalelsen av resultater med detaljert profil.
  3. IELTS: Akademisk Modul Minimum Samlet Band Score på 6,0 og Min. 5,5 i hver del (lytter, leser, skriver, snakker).

Intervju - Skolen kan kreve en telefon eller personlig intervju før opptak til programmet.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Feb. 2019
Duration
Varighet
1 år
Heltidsstudier
Price
Pris
34,000 CHF
totale avgiften (undervisning, bøker, etc.) per semester
Information
Deadline
Locations
Sveits - Crans-Montana, Valais
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sveits - Crans-Montana, Valais
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen