MBA Executive Master selv

Universidad Católica de Valencia

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

MBA Executive Master selv

Universidad Católica de Valencia

The Executive MBA (Executive Master in Business Management) er et felles initiativ fra INEDE Business School og Foreningen for fremming av Management (APD) basert på business management teknikker og støttet av mange år med suksess og erfaring med begge institusjoner . Både fra akademisk synspunkt og fra synspunkt av å skape et kraftig nettverk av profesjonelle kontakter, er dette programmet for tiden den beste Executive MBA i Valencia.

Mål

Hovedmålet med kurset er å sikre ledere og gründere kunnskap og verktøy er nødvendig for å lykkes med å utvikle business management i dynamiske og konkurransedyktige miljøer.

Adressert til

Praktiserende fagfolk med mer enn 10 års gjennomsnittlig erfaring. I Executive MBA + gjennomsnittsalderen for studenter er 36 år. Alle studenter er ledere, gründere, ledere, fagfolk og tekniske spesialister med lederfunksjoner. Ansvarsområdet i selskapet, sektoren av aktiviteten i selskapet og karrieren til opprinnelsen av studenter er svært mangfoldig. De fleste av studentene er ingeniører, akademikere i økonomi eller ledelse og business management, advokater og akademikere i markedsføring og kommersiell ledelse, selv om mange andre grader som finnes i dette programmet den perfekte måten å gjøre din nedsenking i verden av ledelsen virksomhet.

Karrieremuligheter

  • selskapets ledelse
  • adresse~~POS=TRUNC avdelinger

varighet

The Executive MBA vil starte i oktober 2017 og avsluttes i juli 2018

Den mastergrad tilbys i to tiden. For gruppe 1 øktene foregår på fredager fra 09:30 til 19.30h for elgrupo 2 Samlingene foregår på fredager fra 15.30h til 19.30h og på lørdager 09:30 til 01:30 pm ..

PENSUM

BUSINESS STRATEGI

I et stadig mer konkurransepreget verden er det viktig å ta hensyn til de potensielle muligheter og trusler som kan oppstå, sette mål for selskapet og etablere handlingsprogrammer og målsettinger. Derfor dekker Executive MBA disse begrepene strategisk retning:

  • Strategi og konkurransegenerer merverdi
  • strategisk tenkning
  • Mål og organisering
  • Strategic Decision Making
  • Miljø og konkurransedyktig dynamikk
  • Analyse og strategisk vurdering
  • Formulering og strategisk planlegging
  • Generiske konkurransestrategier
  • Vekststrategier, samarbeid og krise
  • Innovasjon og verdiskaping
  • Prosjektledelse og kreativitet
  • Implementering av balansert målstyring
Administrativ økonomisk styring og kontroll MANAGEMENT

Denne modulen gir studentene med nødvendige verktøy for å gjennomføre en politikk for budsjettkontroll og å analysere økonomiske data i selskapet og lønnsomhet for alle investeringer.

  • Balanse og resultatregnskap
  • Økonomisk analyse og diagnose
  • Styring av arbeidskapitalen
  • Operativ ledelse kortsiktige finansielle ressurser
  • Treasury Ledelse
  • Finansiell planlegging
  • investeringsanalyse
  • årlige driftsbudsjettet
  • control Systems
  • Systems forvaltningskostnader
  • Finansiering formler og nye finansielle produkter
  • finansregnskap
Markedsføring og bedriftsledelse

Produktets levetid forkortes og tilbud tendens til å være lik. En krevende og skiftende marked nøyaktig bestemme markedsføring politikk tilpasset den sammenheng og med en effektiv salgsledelse.

  • Grunnleggende markedsføring
  • bedriftsledelse og strategisk markedsføring
  • Markedsanalyse og handel forskning
  • forbruker~~POS=TRUNC
  • markeds~~POS=TRUNC
  • posisjonering
  • produkt Regler
  • Prispolitikk politikk~~POS=HEADCOMP
  • Distribusjon og markedsføring politikk
  • Kommunikasjon og markedsføring politikk
  • Utvalg, motivasjon, godtgjørelse til salgsteamet
  • Organisere salgsteamet
  • Markedsføring informasjonssystem
  • Marketing Plan
  • salg Plan
  • Handel budsjett og salg kvoter
  • Merkevarestrategi og posisjonering
  • Internasjonal Handel og markedsføring
Operations Management

Organiseringen av egenaktivitet i selskapet, enten industriell eller tjeneste er den unike faktoren i konkurranseevnen til organisasjonen. Anvendelsen av egnede metoder er nøkkelen til suksess i virksomheten.

  • Organisering og fordeling av produksjonen.
  • Lean management teknikker, akkurat i tide, smed, Kamban, Kaizen
  • Process reengineering og kvalitetsstyring. EFQM og seks sigma.
  • Forsyningskjeden logistikk og omvendt.
  • Innkjøp ledelse, lagerlogistikk og transport
LEDELSE OG Human Resource Management

Effektiv forvaltning av mennesker i et kunnskapssamfunn er en strategisk komponent, verdien bidraget fra hver av de retningslinjer som er utviklet menneskelige ressurser fortsatt nødvendig. Dette reiser to krav: å vite, fra perspektivet til ledelse, teknikker og praksis i personalledelse som lar ansatte få alle funksjonene til kreativitet og fantasi i tjeneste for forretningsplanen; og utvikle den kompetansen som trengs for å lykkes i sitt profesjonelle relasjoner.

  • Teknikker for å håndtere mennesker
  • Nåværende og fremtidige utfordringer for HR-ledelse: miljø, næringsliv og folk
  • HR strategier for å bidra til å forbedre bunnlinjen
  • Arbeidsflyt fra et perspektiv: selskapet, gruppen, den enkelte
  • Tiltrekke seg og velge talent: rekruttere, velge, leie
  • kompetansestyring
  • ytelse evaluering
  • strategisk godtgjørelse
  • karriereutvikling
  • Ledelse og interne relasjoner: intern kommunikasjonsplan og anerkjennelse programmer
UTVIKLING AV lederegenskaper

personlig utvikling av ferdigheter og kunnskap om elevene å nå effektivt engasjere seg i ledelse og koordinering i rollen som direktør eller manager.

  • Den utøvende coach
  • Ledelsen og de ansatte kommunikasjon. selvsikkerhet
  • forhandling
  • positiv konflikthåndtering
  • ledelse disiplin
  • Stress Management
  • emosjonell intelligens
  • Ledergrupper (outodoor trening)
FINAL PROJECT MASTER

Opprette en forretningsplan fullføre et forretningsprosjekt. Denne aktiviteten utføres gjennom hele masterprogrammet i arbeidsgrupper og forsvarer slutten.

Også de som inngår i masterprestisjetunge virksomhet av Comunicad Valencia der de deler deres faglige og forretningsmessige erfaring med elever i en food-talk format.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk


Sist oppdatert December 20, 2017
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Sept. 2019
Duration
Varighet
1 år
Heltidsstudier
Price
Pris
12,950 EUR
Information
Deadline
Locations
Spania - Valencia, Valencian Community
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Sept. 2019
Spania - Valencia, Valencian Community
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen