IMBA - Internasjonal MBA i Madrid

ESERP Business School

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

IMBA - Internasjonal MBA i Madrid

ESERP Business School

Du ønsker å fokusere treningen på den internasjonale scene? den IMBA - Internasjonal MBA i Madrid ESERP vil tillate deg å lære av de beste fagfolk og betydelig øke arbeidsplasser.

Med en komplett pensum vil du få hånd om organisering og finansiering av enhver bedrift. Du vil lære å bringe forhandlingene nasjonalt og internasjonalt nivå, og merkevaren markedet riktig. Ikke bare det, vil du også være i stand til å være ansvarlig for logistikk, For å gjennomføre markedsføringsstrategier eller utføre evalueringer av andre bedrifterBlant mange andre oppgaver. Studier har lært helhet på engelskDette vil tillate deg å lære begreper og beherske språket mest brukte internasjonalt i virksomheten. Dette i sin tur vil bety større muligheter for å finne arbeid i fremtiden. i tillegg til ledende selskaper eller ulike avdelinger i dem, vil du være analytiker eller rådgiver både for selskapet og for andre, verken på nasjonalt nivå eller utenfor våre grenser. Ikke nøl! Og uforpliktende på IMBA - Internasjonal MBA i Madrid.

Mål

  • Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring.
  • Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon.
  • Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer.
  • Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon.
  • Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem.
  • Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet.

Som senior, både personlig og faglig utvikling av sine daglige aktiviteter, etter hvert forvandle produktiviteten kostnadene opplæring for bedrifter og organisasjoner kulturell berikelse.

IMBA-International-MBA-en-Madrid

Metodikk

Case-Studie: de funksjonelle områder av selskapet blir diskutert gjennom case-studier. De fleste som utvikler reelle problemer som kan oppstå i enhver bedrift.

PMO: styringsverktøy og støtte for å forvandle et prosjekt til virkelighet, med global visjon og dynamisk miljø, med sine styrker og svakheter.

Inspireo Workshop / LEGO metodikk: forbedre virksomheten rekruttering, frigjøre potensialet for mennesker i et miljø med kreative og deltakende arbeid. Anvendt Gjennom workshops kalt INSPIREO Wokshop egen.

Balanced Scorecard (design strategier i business management): Styringsmodell basert på objektive hvis prestasjon måles ved virksomheten indikatorer.

Teambygging: Studentene blir delt inn i små arbeidsgrupper. Gruppearbeid er en viktig del av forberedelsene av profesjonelle futures posisjoner.

Curriculum

Business Area

Modul 1. Økonomisk Styring og optimalisering av resultater. Økonomisk analyse av ledelsesmessige beslutninger.

  • Grunnleggende regnskap uttalelser: balansen. Resultat Acount, kontantstrømoppstilling.
  • Kostnadsmessig, jobb koster, aktivitetsbaserte kalkulasjon (ABS), kostnadsallokering, koster og absorpsjon variabel kalkulasjon, kostnads ​​volum-profit analyse og beslutningstaking

2. Financial Management Module: Ledelse strategi og verdiskaping. Selskapets vurderinger: fusjoner, innkjøp, joint - venture.

  • Målene og funksjoner av økonomistyring.
  • Økonomisk analyse.
  • Arbeidskapital og Financial Decision, avkastning vs ROE.

Modul 3. Legal & Tax behandling av ledelsesmessige aktiviteter.

  • Nasjonal og internasjonal skatte rammeverk.
  • Sosiale hovedkvarter. Taxplayer.
  • Mangement juridiske ansvar.

Modul 4. De sosiale agenter: Union og de ansattes hovedkontorer. Forhandling.

  • Perfomance utvikling.
  • Talent forsyning.
  • Strategiske samarbeidspartnere.

5. Management Module ferdigheter. Ledelse og motivasjon. Ledergrupper.

  • Ledelse stiler.
  • Administrerende høy ytelse team.
  • Den veiledning som verktøy for faglig utvikling gunstig.

Modul 6. Leder etikk og samfunnsansvar.

  • Etikk i ledelse og virksomheten disipliner.
  • Ansvar utover lover og forskrifter med etterlevelse.

Modul 7. Strategier og retningslinjer for markedsføring ledelse.

  • Forståelse av rollen strategi i virksomheten.
  • Intern analyse av bransjen, markedet og kjøpe motivasjon. Revisjon av selskapet.

8. Commercial Management Module: organisering av kommersielle nettverk.

  • Typer av Business Institutt.
  • CRM Customer Relationship Management.
  • Social Media. Analyse og måling av sosiale nettverk. Omdømme.

Modul 9. Globalisering og internasjonalisering av markeder.

  • Med konkurranse kjent dynamikken i den globale industrien og de ulike teoretiske rammeverk for å analysere internasjonale Tilgjengelige bransjer.

Modul 10. Produksjonsledelse, operasjoner, logistikk og kvalitetskontroll.

  • Den viktigste av driftsadministrasjon og tilpasse IT med Business Strategy.
  • Kvalitet dimesiones og hvordan å implementere en Total Quality Management System i et selskap.

Modul 11. Teknologisk innovasjon i næringslivet.

  • Skriv inn Fundamentals of Innovation og sin innflytelse i konkurranseevnen til organisasjoner.
  • Innovasjonsledelse: modeller og trender.

markedsføring området

Modul 1: Marketing & Industrial Business & Marketing Services.

  • Markedsføring som en forretningsfilosofi.
  • Markedsføringen prosessen fra første markedsanalyse til gjennomføring av planer og kontroll.
  • Markedsføringstjenester som en del av en strategisk bedriftens utvikling.
  • De viktigste teorier og teknikker ansatt av bedrifter.

Modul 2: Markedsundersøkelser & Science: Forbrukerens oppførsel. Neuromarketing.

  • Få et rammeverk for å analysere forbrukeratferd.
  • Hvor annerledes kan brukes kundeatferd å velge på markedsføringsstrategier.
  • Psykologiske og sosiologiske påvirkning på kundeatferd.

Modul 3: Branding: Administrerende merkeverdi. Kriseløsning.

  • Grunnleggende elementer i merkevarebygging.
  • Hvordan bygge og vedlikeholde en merkevare.
  • Managing Brand i sosiale nettverk.
  • "Marketing Mix".

Modul 4: Digital Marketing. Kommunikasjon & Resources.

  • Hvordan og hvorfor å bruke digital markedsføring og markedsføring Innenfor en større / eller mediestrategi.
  • Digitale markedsføringskanaler.
  • Utvikle, evaluere og gjennomføre en omfattende digital markedsføring strategi og plan.
  • Hvordan måle digital markedsføring og beregne ROI innsats.

Modul 5: Strategic & Operational Marketing Plan.

  • Markedsføringsplan: Verktøy og administrere det kommersielle området. SWOT analyse.
  • Bedrift og revisjon markedet (nåværende posisjon, fremtidige posisjon og ressurser).

Modul 6: Forsynings Chaing ledelse i markedsføring.

  • Produksjon grunnleggende.
  • Lager.

Modul 7: Salgs prognose. Prispolitikk. Fortjeneste og dekningsbidrag.

  • Introduksjon til prognoser metodikk.
  • Kvalitative og kvantitative metoder.
  • Big data.

Modul 8: Rettslige rammer.

  • Beskyttelse.
  • Patenter.
  • Åndsverk.

Modul 9: Produkter strategi og merkevare posisjonering: globalisering og beslutningsprosesser.

  • Ekstern og intern analyse.
  • Planlegg activiy fordel Competivity
  • Contigency plan.
  • Posisjonering.

Modul 10: Global markedsføring. Nye markeds og eksport avtar.

  • Viktigheten om internasjonalisering i den totale økonomien.
  • Analyse av sosiale, politiske og økonomiske situasjonen.

Modul 11: Teamledelse: lederskap og empowerment.

  • Motivasjon og ledende personer.
  • Håndtere konflikter produktivt.
  • Evaluering og belønning laginnsats.
  • Å arbeide i flerkulturelle team.
  • Vurderer din emosjonelle intelligens og forbedre dine coaching ferdigheter.

Modul 12: Sales kraft ledelse. Negotitation & key account rolle.

  • Endre tankesett fra kompromiss, gi og ta, systematisk beslutnings basert negotitation.
  • De viktigste lover og hoved Det regel menneskelig atferd og innflytelse i beslutningsprosessen.

(*) Programmet innhold, programmering og materialer kan lide litt variasjon av endringer i faglig planlegging.

(*) Rekkefølgen av modulene er en indikasjon programmering basert på master.

Karrieremuligheter

Studiene skal gi mulighet til å utvikle din karriere i ulike områder kan arbeide i områder som:

  • generell ledelse og strategisk planlegging
  • regnskap ledelse
  • innkjøp
  • Administrativ ledelse - Finans
  • Produktsjef, Salgssjef og Brand Manager
  • produksjons~~POS=TRUNC
  • Logistikk, kvalitet og forsyning
  • Ledelse og prosjektledelse
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
1 år
Deltid
Price
Pris
11,920 EUR
Information
Deadline
Locations
Spania - Madrid, Community of Madrid
Studiestart : Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spania - Madrid, Community of Madrid
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen