IMBA - Internasjonal MBA I Barcelona

ESERP Business School

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

IMBA - Internasjonal MBA I Barcelona

ESERP Business School

Hvis du ønsker å utvide din trening for å få flere sjanser til å finne arbeid i den internasjonale arena, er et godt alternativ til å trene deg IMBA - Internasjonal MBA ESERP i Barcelona. lærte helhet på engelsk, Så du får beherske språket av virksomheten fortreffelighet. I tillegg, så du kan kombinere det med andre aktiviteter på dagen, tilbyr vi to sitteplasser, velge mellom gjennomføre studier gjøre det i et år eller to, avhengig av hva du velger.

Du vil være i stand til å kjøre et selskap og gjennomføre ulike strategier. I tillegg kan du styre finansene, gjennomføre operasjoner, logistikk, kvalitetskontroll og gjøre vurderinger av selskaper til veie mulige fusjoner og andre aktiviteter. Du vil også lære å forhandle, å plassere en merkevare i markedet, for å gjøre ytre strategisk analyse og tiltrekke seg kunder, blant mange andre ting. Ved ferdigstillelse av disse studiene, vil du ha mange jobbmuligheter. Ikke overraskende, vil du kjøre selskaper og avdelingerSpesielt de som er knyttet til økonomien, og også fungere som konsulent eller analytiker å hjelpe din bedrift eller andre på forespørsel. Og uforpliktende og gratis på IMBA - Internasjonal MBA i Barcelona. Bortsett fra graden av ESERP, kan du få en skikkelig universitetsgrad utstedt av UVIC-UCC. Hva venter du på?

Mål

  • Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring.
  • Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon.
  • Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer.
  • Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon.
  • Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem.
  • Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet.

Som senior, både personlig og faglig utvikling av sine daglige aktiviteter, etter hvert forvandle produktiviteten kostnadene opplæring for bedrifter og organisasjoner kulturell berikelse.

IMBA-International-MBA-in-Barcelona

Metodikk

Case-Studie: de funksjonelle områder av selskapet blir diskutert gjennom case-studier. De fleste som utvikler reelle problemer som kan oppstå i enhver bedrift.

PMO: styringsverktøy og støtte for å forvandle et prosjekt til virkelighet, med global visjon og dynamisk miljø, med sine styrker og svakheter.

Inspireo Workshop / LEGO metodikk: forbedre virksomheten rekruttering, frigjøre potensialet for mennesker i et miljø med kreative og deltakende arbeid. Anvendt Gjennom workshops kalt INSPIREO Wokshop egen.

Balanced Scorecard (design strategier i business management): Styringsmodell basert på objektive hvis prestasjon måles ved virksomheten indikatorer.

Teambygging: Studentene blir delt inn i små arbeidsgrupper. Gruppearbeid er en viktig del av forberedelsene av profesjonelle futures posisjoner.

Curriculum

Forretnings Organisasjon og strategisk planlegging

Financial Management: Ledelse strategi og verdiskaping:

  • Regnskapet. Lønnsomhet, mål på suksess
  • Utdypning, overvåking og budsjett gjennomgang
  • Kostnads ​​systemer. dekningsbidrag

Risk Management

  • Risikostyring: soliditet og likviditet
  • Forretningsrisiko: kredittstyring
  • Forretningsrisiko: kartlegging

Juridiske og skatte rammeverk for et selskaps virksomhet.

  • Næringsliv og Samfunn: juridiske rammeverket
  • Fiscal planlegging
  • Juridiske og kommersielle ansvaret eller ledelse

Selskapets policy og ledelse. Organisasjon og strategi.

  • Natur og fremgang eller organisatorisk tanke.
  • organisasjons~~POS=TRUNC struktur~~POS=HEADCOMP
  • Forretningsutvikling. Virtuell organisasjon og vekstmodeller.

Rollen av menneskelige ressurser i selskapet.

  • Bedriftskultur og talent management
  • Utvalg og godtgjørelse administrasjon
  • Human Resources Management.

Lederegenskaper. Ledelse og motivasjon. Management team

  • Ledelse og styring Styles
  • Mentoring & Empowerment
  • Ledelse og kunnskapsforvaltning

Samarbeid og konflikter oppløsning. Selskapets etikk og samfunnsansvar

  • Prosess og en kollektiv forhandlingsteknikker. Trade Union.
  • Kommunikasjon og konfliktløsning
  • Analyse av Situasjoner av usikkerhet
  • Forretnings etiske eller Corporate Social Responsibility. Forretnings sosial handling

Marketing and Commercial Management Company

  • Marketing Strategy og stiler
  • Forbruker analyse. markedsposisjonering
  • Struktur og funksjon av kommersielle nettverk: planlegging og prestasjon Mål
  • Kommersiell Plan. Strategi og gjennomføring

Markedsføringsstrategier. Digital Marketing.

  • Merkevaren. Betydning, konsept og utvikling
  • Plan for strategisk og operativ markedsføring. CRM
  • Digital markedsføring konsepter. Webområdeoptimering
  • Social Media. Corporate bilde

Globalisering og internasjonalisering eller Markets

  • Konkurransedyktige Mekanismer i internasjonale markeder.
  • Analyse eller internasjonale markeder. geopolitisk risiko

Operations Management og Innkjøp eller rolle. Supply Chain.

  • Optimal ordrehåndtering
  • Supply chain optimalisering

Kvalitetsstyring. innovasjons~~POS=TRUNC

  • Kvalitet og dyktighet. Kundelojalitet.
  • Analyse, måling og kvalitetskontroll. Forbedring plan.
  • Strategi og ledelse av teknologisk innovasjon

Marketing Management Area

Grunnlaget for markedsføring. markedsføring Plan

  • Design & gjennomføring av markedsplan.
  • Hovedfunksjoner og oppgaver markedsavdelingen

Marketing og Business. Markedsføring for industrielle og servicebedrifter.

  • Selskapet typologi og miljø
  • Markedsavdeling: struktur og team

Science Research & Marketing: Markedsundersøkelser og neuromarketing

  • Identifisere trender og muligheter
  • Innsamling og behandling av informasjon. CRM

Merkevarebygging. Krisehåndtering og omdømmerisiko.

  • Bedriftens merkevare og produkt. Merkevare image. Betydning og differensiering
  • Krise: analyse, handlingsplan, overvåking og evaluering

Lederegenskaper. Leadershio og empowerment

  • Lederskap stiler. Endringsledelse. Coaching, emosjonell og sosial intelligens.
  • Selvstendighet og motivasjon. Sosiale klimaet. Talent management.

Salg nettverksadministrasjon. Forhandling og key account management.

  • Salg team ferdigheter / evne / kompetanse. Trening, motivasjon og belønning
  • Store kontoer eller spesielle kunder. Dets ledelse og viktighet

Digital markedsføring og e-handel

  • Opprette en strategisk plan elektronisk handel.
  • Den teknologiske strukturen av e-handel
  • Online betalingsmetoder
  • E-handel som en mulighet for internasjonalisering

Markedsføring og supply chain management

  • Optimal ordrehåndtering
  • Supply chain optimalisering

Salg budsjett. Pris for personvern. Overskudd og bruttomargin

  • Espected feste salgsmål som etterspørsel, produkt eller tjeneste
  • Salgsprognoser, den totale budsjett og inntekt. Viktige aspekter av th budsjett

juridiske rammeverket

  • Merkebeskyttelse: sikt og omfang, renoveringer, optimalisering og beskyttelse av opphavsrett.
  • Intellectual Property: lovgivning, prosedyrer, forsvar og krenkelse

Produkter strategi og merkevare posisjonering: globalisering og beslutningstaking

  • Markedssegmentering: skissere, teknikker og typologier
  • Beskrivende, for analyse, komponenter, cluster, Conjointanalyse, modell MISS

Global Marketing. New Market & eksportsubsidier

  • Internasjonalisering eller markedsføring i samlede selskapet
  • Rating internasjonalt miljø og landrisiko
  • Frihandelsavtaler. Commom markeder. Tollunioner.

(*) Programmet innhold, programmering og materialer kan lide litt variasjon av endringer i faglig planlegging.

(*) Rekkefølgen av modulene er en indikasjon programmering basert på master.

Karrieremuligheter

Studiene skal gi mulighet til å utvikle din karriere i ulike områder kan arbeide i områder som:

  • general~~POS=TRUNC
  • strategisk planlegging
  • Marketing Management - Commercial
  • International Relations og åpne nye markeder
  • Produkt, Sales & Brand Manager
  • Adresse i regnskap og økonomistyring
  • Administrativ ledelse - Finans
  • Innovasjon, forskning og utvikling
  • Produksjon, logistikk, kvalitet og leverings
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert October 23, 2017
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
1 - 2 år
Deltid
Heltidsstudier
Price
Pris
11,920 EUR
Information
Deadline
Locations
Spania - Barcelona
Studiestart: Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spania - Barcelona
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen