Executive MBA i markedsføring
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 1 891 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 1 891,88 BRL + 1 avdrag på 2 083,21 BRL
Introduksjon
Målene med kurset er å diskutere innovative konsepter for entreprenøriell bedriftsledelse med vekt på markedsføringsområdet, å trene en profesjonell med evnen til å lede og anvende kunnskap i ugunstige scenarier, som er i stand til å håndtere utfordrende situasjoner og gjøre mer selvsikker. beslutninger. Målene inkluderer utvikling av en entreprenøriell holdning og vekking av et kritisk syn på markedsføring og bedriftsledelse, stimulere til utvikling av lederholdninger forenlig med filosofien om å fokusere på markedet og forretningsetikk og ansvar.
Læreplan
hva vil du lære
- Fundamentals of Finance (Fjernundervisning)
- Strategisk markedsføring
- Entreprenørskap og forretningsstrategier
- Markedsundersøkelse
- Etnografi brukt på markedsføring
- Konkurransedyktig intelligens
- Konstruksjon av økonomiske scenarier
- Statistisk modellering og Business Intelligence
- Forbrukerinnsikt
- Merkevarebygging
- Produkt og innovasjon
- Forhandling og konflikthåndtering
- Kanaladministrasjon
- Kommunikasjon og digital markedsføring
- Strategisk driftsledelse
- Corporate governance
- Personlig planlegging og egenutvikling
- Ansvarlig markedsføring
- Organisatorisk atferd og teamledelse
- Ledelse og endringsledelse
- Økonomistyring brukt på markedsføring
- Strategi for bedriftens bærekraft og ESG
- Tverrfaglig integrerende prosjekt
Klassene holdes på ESPM graduate campus, og kan undervises på andre steder, forhåndsplanlagt av professoren. EAD-disiplinene, angitt i kursprogrammet, vil finne sted samtidig med ansikt-til-ansikt-disiplinene og i den første perioden av kurset.
Programresultat
Målene er å diskutere innovative konsepter for entreprenøriell bedriftsledelse med vekt på markedsføringsområdet, å trene en profesjonell med evnen til å lede og anvende kunnskap i ugunstige scenarier, som er i stand til å håndtere utfordrende situasjoner og ta mer selvsikkere beslutninger. Målene inkluderer utvikling av en entreprenøriell holdning og vekking av et kritisk syn på markedsføring og virksomhetsledelse, stimulere til utvikling av lederholdninger forenlig med filosofien om fokus på markedet og forretningsetikk og ansvar.
Galleri
Ideelle studenter
hvem det er ment for
Rettet mot fagfolk med mer enn 5 års erfaring i lederstillinger, fra de mest varierte treningsområdene, som ønsker å fortsette å utvikle seg i karrieren gjennom utvikling av lederegenskaper innen forretningsadministrasjon og i de viktigste moderne markedsføringskonseptene.