EMBA Programmer i Kundebehandling 2024
Filtre
Filtre
- EMBA
- Forretningsstudier
EMBA Programmer i Kundebehandling 2024
Ingen programmer oppfyller søkekriteriene dine. Vennligst avgrens filtrene dine.
Popular degree type
Popular education type
EMBA Programmer i Kundebehandling
Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.
En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.
Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.
Når du har tatt en grad i forretning og har betydelig praktisk erfaring, er det neste steget en Executive MBA (EMBA). Programmene kombinerer fundamentale studier som økonomi, regnskap og markedsføring med lederskapstudier for at du skal kunne klatre til mer fremtredende lederstillinger.