Chinese Executive MBA Inne

CES Cardenal Cisneros

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Chinese Executive MBA Inne

CES Cardenal Cisneros

bibliotekinfo

Introduksjon

Et internasjonalt graduate program rettet mot personer som har eller er kalt til posisjoner og ledelsesfunksjoner.

Den Inne i Kina Executive MBA er et program profesjonell graduate rettet mot personer som har eller er tilkalt for å utføre oppgaver og funksjoner direktør multifunksjonelle bransjer, med et klart fokus på det kinesiske markedet. Det er et program for å lære av de store fagfolk som underviser denne Executive MBA.

Å okkupere en senior lederstilling ledere trenger å vite hvordan å forutse hendelser og å leve opp til de krav og kontinuerlige endringer av virksomheten og markeder. Det faktum at denne Executive MBA blir undervist av lærere jobber i lederstillinger tillater elevene å komme i kontakt med denne verden og lære med reelle saker og strategier.

Videre globalisering i verden er en realitet som påvirker visjon og misjon selskaper og ved treghet, strategier og beslutninger til sine ledere. En av disse beslutningene er å avgjøre hvilke markedet er det ønskede målet og kinesiske markedet Det ser ut som en potensiell ønsket og etterspurt av mange. Derfor, Høyere Education Center Cardinal Cisneros og Chair Kina De har sluttet ressurser og innsats i å skape denne Executive MBA å gi ikke bare nødvendig kunnskap for utvikling av ledelsesmessige funksjoner, men for å gi en praktisk og klare retningslinjer for hvordan de skal iverksette og håndheve en slik kunnskap i kinesiske markedet med garantier for suksess og triumf. den Inne i Kina Executive MBA Det gir for oppfyllelse av oppdraget sitt, ikke bare en kadre av fagfolk som er aktive i ulike områder av sitt program, men også bidra med sin kunnskap og erfaring i det kinesiske markedet som gjør bruk av læring i ulike markeder.

Lærere og forelesere De gir data, retningslinjer og ideer for å lette ledere og konserndirektører bestemme passende referanse til markedsandeler.

3

Chair Kina

Det er en uavhengig, non-profit, innlemmet i januar 2013, hvis formål er å fremme forskning og formidling av kunnskap om samfunnet i Kina, faglig utveksling, faglige, kulturelle og sosiale sammenhenger mellom forskningssentre, treningssentre, bedrifter og fagfolk fra Spania og Kina.

En gruppe spanske og kinesiske fagfolk dannet Chair Kina som et forum for informasjon, diskusjon og debatt for å tjene en bedre forståelse av Kina, bidrar til det bilaterale forholdet og forbedre tilnærming mellom den spansktalende verden og Kina i en pionerprosjekt i Spania.

De arbeider for å fremme dialog mellom våre to verdener, at våre politikere er mer åpen for kontakt med Kina, at våre journalister kontekstualisere over nyheter, våre gründere til å gripe de enorme mulighetene i det kinesiske markedet, og for våre unge til å åpne at verden der de er hovedpersonene.

Totalt har gruppen Chair Kina består av mer enn 210 personer, hvorav 150 er eksperter som har kjent og studert country-kontinentet og har bodd og jobbet på det i de siste tiårene analysere sine gigantiske transformasjoner direkte hører til vår Senior fakultet. Og den andre 70 er medlemmer av vår Junior fakultet, unge kinesisk, spansk og spansktalende verden, studenter, postgraduates, fagfolk og arbeidere i selskaper som er involvert i verdens største marked, medlemmer av det kinesiske samfunnet som bor i Spania, samt og internasjonale spesialister relatert lenke Spansk-kinesisk.

Senior Senatet av dette Chair er dannet av en gruppe av fagfolk fra slutten av 70-tallet har vært å analysere den kinesiske virkeligheten blant andre spesialister.

Vi har medlemmer:

  • Diplomater, som har jobbet i Kina gjennom hele sin karriere, som representanter for Spania i landet.
  • Universitetsprofessorer av ulike avdelinger og spesialiserte seminarer om historie, økonomi, kultur, politikk, internasjonal politikk og kinesisk sivilisasjon, med mange års studier og undervisning i mer enn 25 universiteter og handelshøyskoler i Spania, Kina og andre land.
  • Gründere som samler flere tiår med kommersiell, næringsliv og økonomisk erfaring i Kina.
  • Entreprenører i kontakt med hundrevis av kinesiske selskaper har kommet og kjørt gjennom utallige landsbyer og som har levd og lever i store kinesiske byer.
  • Styret i institusjoner med fokus på kunnskap, studier og formidling av kinesiske verdens realiteter.
  • Analytikere og journalister med års botid i Kina som stadig skrive og rapportere om rikdom og kompleksitet av landet.
  • Advokater, arkitekter, digitale og andre spesialiteter som arbeider i sine kontorer i Kina innen sine yrker gründere.

Sammen har medlemmene Chair Kina publisert over hundre titler og tusenvis av artikler, analyser, meninger og gitt intervjuer på ulike aspekter av kinesisk virkelighet, som er en tenketank med sikte på å oppmuntre utdype med informasjon og analyse, om hva som skjer i Kina og hva du synes om Kina.

4

program Mål

  • Øke dannelsen av deltakerne gjennom kunnskap og verktøy som brukes i forvaltningen av et selskap.
  • Styrke evnen til å analysere, forenkle situasjoner som krever forretnings- og beslutninger.
  • Mentalise å jobbe med toppledelsen roller.
  • Evne til å skape effektive arbeidsmiljøer, visjonær leder for å oppnå optimale resultater.
  • Utvikle kommunikasjonsferdigheter trengs i forvaltningen av XXI århundre.
  • Håndtak begrepene ansvar og involvering i forvaltningen og at av våre partnere for å nå ambisiøse mål.
  • Arbeid i et miljø i stadig endring.
  • Immersion kunnskap om Spania-Kina bilaterale virksomhet og asiatiske og latinamerikanske forlengelse markeder.
  • Kommersielle og kulturelle inngående kunnskap om Silkeveien.
  • Oppkjøp av faglig utvikling erfaringer og visjoner som styrer beste praksis.
2

program Struktur

saken metoden og teamarbeid som sentrale læringsfaktorer brukt. Studenten må delta aktivt i både klasserom økter og arbeidet til hvert område. Utviklingen av undervisningen vil bli distribuert i:

  • Sessions fredag ​​ettermiddag fra 16.30 til 21.30 timer
  • Lørdag morgen økten 9,00 til 14,00
  • Lørdag ettermiddag 15,30 til 20,30
  • ukentlige samtaler på tirsdag, onsdag eller torsdag fra 19.30 til 21.00

Varighet: 50 helger begynte i oktober 2016

Evaluering

Studentene skal utvikle praktiske arbeidet på temaene i programmet. Avisene vil bli evaluert av lærerne og om nødvendig, får veiledning til å ta opp disse sidene ved arbeidet som presenteres som ikke er enig med kravene for hvert område. Hensikten med programmet er å sikre at elevene forstår og mestrer konseptene lært. Filosofien av programmet er å lære ved å gjøre.

  • Skrevet rapporter: Under programutvikling og som en del av vurderingen, skal studenten gi skriftlig rapport med de materialene som utgjør hver modul, som vil være strukturert praktisk arbeid i grupper på opp til fem personer.
  • Oppmøte: Minimum 80% oppmøte på hver modul klasser med til sammen 90% av bistand til den MBA.
  • End of Studies Thesis: På den slutten av programmet, som en syntese av læring, må studenten utvikle en forretningsplan bør være basert på faktiske produktet eller tjenesten. Planen vil være gjennomføring av studier og avhandling vil bli vurdert av en domstol for dette formål ved høgskolen og Chair Kina, hvor studenten skal presentere arbeidet muntlig. Den problemformulering og eksamen vil bli holdt i Madrid.
1

program innhold

AREA BUSINESS STRATEGI

  • Miljøanalyse: eksterne og interne
  • Verdikjeden, teknologi og strategi
  • fremtidige retningen for selskapet
  • Design av bedriftens strategiske alternativer
  • Evaluering og valg av strategier
  • strategisk planlegging
  • strategisk kontroll
  • Organisasjonsendringsledelse
  • Corporate Social Responsibility

MARKETING AREA

  • strategisk markedsføring
  • Kunnskap og kundeatferd og forbruker
  • Markedsundersøkelser
  • Fastsettelse av tilbudet. Produkt- og tjenestepolitikk
  • Prispolitikk
  • kommunikasjonspolitikk
  • Marketing Plan
  • digitale økonomien, nye modeller, mobil markedsføring, sosiale medier og e-markedsføring
  • internasjonal handel
  • fremvoksende markeder
  • Forskning og utvalgte internasjonale markeder
  • internasjonal markedsføring

AREA BUSINESS ADRESSE

  • Salgsavdelingen og salgsledelse.
    • Strukturen som reaksjon på markedet og kunder.
    • Insentivsystemer og godtgjørelse. Nettverk egne og andre salg.
    • Sentrale elementer i den kommersielle funksjon.
    • Markedsanalyse, sektor og konkurranse.
    • De salgsprognoser.
<li>Kundeadministrasjon.<ul><li>Analyse og kundesegmentering.</li> <li> Kontoplaner.</li> <li> Struktur marginer, inntekter, kostnader og utgifter.</li>

<li>forretningsplan.<ul><li>Integrering av forretningsplanen, forretningsplan og markedsf&oslash;ringsplan.</li> <li> M&aring;lsetting.</li> <li> Forretningsplan og detaljerte kalendermerker.</li> <li> Beredskapsplaner.</li> <li> Assessment kanaler.</li>

<li>E-handel.<ul><li>Introduksjon og grunnleggende av e-business.</li> <li> Egne salgsstrategier for Web og Markedsplasser.</li> <li> Betaling og levering.</li> <li> B2B e-handel.</li>

</ul><p><strong>Finans</strong> </p>
  • finansregnskap
  • Regnskap og kostnadsstyring
  • økonomisk og finansiell analyse
  • Ledelse og økonomisk planlegging
  • Etterspørselen økonomistyring
  • Capital budsjettering
  • budsjettkontroll
  • Ledelse kontroll
  • selskapet Verdivurdering
  • International Finance
    • Internasjonale finansmarkeder
    • Forex markedet.
    • Valutarisiko, renterisiko og politisk risiko
    • International Financial Management

Virksomhetsområde

  • Operations Management.
    • Operasjonene fungere.
    • Produksjonsledelse: planlegging, utførelse og kontroll.
    • miljøforvaltning og risikoforebygging.
<li>Logistikk.<ul><li>Ledelsen Supply Chain.</li> <li> Innkj&oslash;psfunksjonen: Innkj&oslash;psavdelingen.</li> <li> Ordre, lagring, transport.</li>

<li>Informasjonsteknologi og kommunikasjon.<ul><li>dagens milj&oslash; og sin innflytelse p&aring; IKT.</li> <li> Programmer og forretningssystemer og tjenester.</li> <li> Utvikling og implementering av IKT-strategier p&aring; linje med virksomheten.</li> <li> IKT som et konkurransefortrinn.</li>

</ul><p><strong>AREA av menneskelige ressurser</strong> </p>
  • HR strategisk plan
  • Analyse og beskrivelse av jobber.
  • Design av lønnspolitikk.
  • intern kommunikasjon og arbeidsmiljø.
  • Performance management og forbedring av arbeidsmiljøet.
  • Utvalg verktøy.
  • arbeidslivet og rekruttering. Det rettslige rammeverket.
  • Identifisering og vurdering av potensialet.

AREA lederegenskaper

  • Mellommenneskelig kommunikasjon.
  • Gjennomføre møter.
  • Lederskap, motivasjon og lederstil.
  • Dekalogen arbeidsstrategier.
  • Konflikthåndtering.

Området rundt KINA

  • Kinesisk business-protokollen.
    • Introduksjon til History of China.
    • Fundamentals of kinesisk kultur.
    • Protokoll, kultur og samfunn.
    • protokoll aspekter og skikker i forretningsutvikling.
    • Institusjonelle relasjoner i Kina.
    • Kinesiske forretningsforhold utenfor Kina.
<li>P&aring; grunn av virksomhet i Kina.<ul><li>Kinesiske politiske systemet.</li> <li> Introduksjon til kinesisk lov.</li> <li> Juridiske aspekter av kinesisk utenlandske relasjoner.</li> <li> Makro&oslash;konomi Kina.</li> <li> Regnskap og &oslash;konomisk styring av det kinesiske selskapet.</li> <li> Kinesisk sosiale nettverk, Web milj&oslash; s&aelig;regenheter.</li> <li> Kinesiske finansmarkedene.</li> <li> Eksport og import i Kina.</li> <li> Investering i infrastruktur.</li> <li> Kinesisk business lederskap i det tjuef&oslash;rste &aring;rhundre.</li>

<li>Den nye silkeveien<ul><li>Historien og utviklingen av den tradisjonelle Silkeveien.</li> <li> En Belt One Road Project.</li> <li> Den asiatiske Infrastructure Investment Bank.</li> <li> Kinesisk business lederskap i det tjuef&oslash;rste &aring;rhundre.</li>

</ul><h2><strong>Pris Program</strong></h2>
  • Total selvfølgelig pris: 18.900 euro.
  • Det Inkluderer: frammøte, undervisningsmateriell, vurdering og veiledning.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2018
Duration
Varighet
Deltid
Price
Pris
18,900 EUR
Information
Deadline
Locations
Spania - Madrid, Community of Madrid
Studiestart: Okt. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spania - Madrid, Community of Madrid
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Price
Total pris