The Master of Business Administration, også kjent som "MBA", har nådd betydelig internasjonal betydning. Den økende internasjonale tilstedeværelsen av selskaper tilbyr MBA nyutdannede et bredt spekter av yrkesvalg.

Med vår MBA i International Business vil du få de nødvendige ferdigheter og verktøy for å kunne overta utfordrende stillinger med lederansvar. For studenter uten tidligere utdanning i Business MBA er det perfekte program for å kvalifisere deg for lederstillinger.

Våre MBA i International Business er å koble teori og praksis og blir undervist av instruktører med betydelig erfaring i sitt yrke. Små grupper gir mulighet for en svært interaktiv opplæring. Som våre MBA-studenter må ha jobb opplevelse å være i stand til å melde, de individuelle erfaringer og bakgrunner til hver enkelt elev gjør klasser enda morsommere. Våre fakultetet medlemmer bruke aktiverings elementer som case-studier, simuleringer, prosjekter og presentasjoner for å gi hver elev en mulighet til å enkelt koble fått kunnskap med sine personlige erfaringer.

Noen av kursene i læreplanen er som følgende:

Managerial Economics (MECO110)

Dette kurset gir en dybde visning i de økonomiske rammene og begrunnelsen for økonomiske, spesielt strategiske beslutninger. For å sette studentene i stand til å analysere økonomiske miljøet og trekke konklusjoner fra et ledelsesperspektiv, er kurset viet til beskrivelse og analyse av markedskreftene. Basert på det, er strategiske beslutningsprosesser felles aspekt av den andre delen av kurset.

Corporate Finance (CFIN110)

I dagens turbulente kapitalmarkedene, vellykkede fagfolk trenger å være godt rustet til å håndtere de stadig mer komplekse utfordringene i økonomiske beslutningsprosesser. Verdsettelses, undervurdert og skaffe midler er komplisert nok i de beste tider, men i dagens internasjonale markedsplasser og stadig skiftende globale økonomien, de er mer utfordrende enn noensinne.

Prestasjonsmåling og Management (SM120)

Prestasjonsmåling og prestasjonsledelse støtte gjennomføringen av strategier på grunnlag av resultatmål adressering finansielle og ikke-finansielle / operasjonelle aspekter. Følgelig vil studentene bli kjent med funksjonen av prestasjonsmåling og resultatstyring som en del av den samlede ledelsesfunksjoner.

International Marketing (IM140)

Internasjonal markedsføring generelt fokuserer på globale markedsmuligheter og trusler. Dette betyr å anerkjenne som markeds- og organisasjonsavhengighetsforhold er relevante for markedsføring av produkter og tjenester i internasjonale miljøer og for å forstå de ledelsesmessige utfordringer ved å gå og å være internasjonal.

Program undervist i:
Engelsk
New European College

Se 4 flere kurs fra New European College »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
1 år
Heltid studier
Pris
9,800 EUR
per semester
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Søknadsfrist
Sluttdato