Executive MBA
Coniche Business School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Houten, Nederland
Språk
Nederlandsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Enhver organisasjon som ønsker å vokse og lykkes med å reagere på eksterne endringer, bør utnevne en Chief Customer Officer. Det sier forskningsbyrået Forrester. En Chief Customer Officer er en kundestrateg som ser på å optimalisere kundeopplevelsen fra et kundehåndteringsperspektiv. På denne måten fjernes tradisjonelle skillelinjer mellom avdelinger som markedsføring, salg og kundebehandling og en entydig kundeopplevelse garanteres. School for Customer Management utdanner kundestrateger til å realisere denne ambisjonen i enhver organisasjon.
Når du tar eksamen, vil du ha kunnskap, innsikt og kompetanse innen markedsføring og CRM, innovasjon og teknologi, personalressurser, kvalitetsstyring og økonomistyring. Du har også besluttsomhet, personlig effektivitet og lederegenskaper. Kort sagt alt for å implementere en vellykket kundehåndteringspolicy, ledende for alle kunde- og forretningsprosesser.